Porpetto – Macerata 0-12 en 0-5... - Reisverslag uit Macerata, Italië van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu Porpetto – Macerata 0-12 en 0-5... - Reisverslag uit Macerata, Italië van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu

Porpetto – Macerata 0-12 en 0-5...

Door: Becky Boop

Blijf op de hoogte en volg Rebecca

02 Mei 2006 | Italië, Macerata

Regen, regen en nog meer regen...vanaf donderdag kwam het met bakken uit de hemel :| echt verschrikkelijk bagger weer...dus wij zaterdag morgen om 8.30u vertrokken (in de regen) onderweg nog meer regen...en toen we tegen 15.30u daaro aankwamen regende het nog steeds en het veld stond echt onder water...we hebben een aantal uur gewacht en tegen 7u was het veld redelijk droog en het regende ook niet meer...gelukkig hebben we gespeeld (en beiden gewonnen) 1e wedstrijd was dus een redelijk ongelijke strijd...in 5 inningen waren we dan ook klaar. 2e wedstrijd ging ook snel...scoorden niet zoveel als in de 1e maar we speelden goed...wel ok gegooid...heb het gevoel nog niet helemaal, maar dat komt nog wel, weet dat ik beter kan dus het zal heus nog wel beter gaan!! Oh, toen ik trouwens stond warm te gooien ging het weer regenen hoor...en die meiden maar grapjes maken etc...”is toch NLs weer etc” “jah dit is NLs weer, betekend nog nie dat ik daar lekker in gooi, want als het in NL regent, wordt er gewoon nie gespeeld” maar goed...uiteindelijk (heel apart wel) regende het alleen als zij in het veld stonden, iedere inning die wij in het veld stonden was het droog :) Werpcijfers: 5-0-2-0
Na de wedstrijd ben ik in Porpetto bij een vriendin gebleven, zouden eigenlijk de volgende dag naar Venetie gaan, maar het kwam natuurlijk met bakken uit de hemel, dus hebben uiteindelijk niet zo heel veel gedaan maar was wel gezellig en lekker om ff ergens anders te zijn!! Maandag ben ik weer met de trein naar huis gegaan...was maar 7uurtjes :| naaah jah...is toch nie normaal...een vlucht naar Florida is nog korter...maar goed...vond het allemaal wel spannend, ben natuurlijk heus wel gewend om met de trein te gaan, maar in een vreemd land...all by myself is toch wel ff anders...maar bleek uiteindelijk allemaal mee te vallen...ohhh trouwens...werd maandag dus wakker...zonnetje scheen, was niet te warm en dus perfect weer om naar Venetie te gaan maar nee hoor...ik moest met dit heerlijke weer de trein in :( beetje jammer maar moest echt naar huis om te trainen...!! Oh...ik had een gereserveerde plaats, aangezien de treinen altijd mega vol zijn, dus ik zat lekker te chillen...toen er in Bologna een jongen tegenover me kwam zitten, hij rook heeeel erg naar...(denk aan een combinatie van bier en rook) en hij had denk ik nogal jeuk aan zijn pielemans want daar zat ie ongeveer heel de weg aan te krabbelen...en iedere keer als ie bewoog...brr...kwam die nare lucht voorbij...dacht dak nie goed werd, maar wilde ook nie weg gaan want dan had ik moeten staan...gelukkig ging hij na 1 ½ uur weg en kon ik weer normaal adem halen :)
Toen ik aankwam op de plaats van bestemming, stonden mijn roomie’s op het perron op me te wachten :) echt schattig...en toen ik thuis kwam en mijn kamer in liep was al mijn was gedaan, :| zelfs mijn spikes waren gewassen ‘jah...in de wasmachine’ echt lief, dus ik heb lekker gekookt voor ze en daarna zijn we wat gaan drinken...(had ze wel een beetje gemist) super gezellig...en nu ga ik ff mijn kamer een beetje opruimen etc...straks weer trainen...

Ciao ciao...

  • 02 Mei 2006 - 14:56

    Non:

    kus

  • 02 Mei 2006 - 15:27

    #33:

    Bebby Boopster, wanneer gaan we nou weer eens chillen, lijkt wel een eeuwigheid geleden...ik ben over 25 dagen thuis, dusse moet goed komen....Kus

  • 02 Mei 2006 - 15:54

    Kossie:

    Hey Ouwuh~
    Je hebt het maar goed daar met zulke roomies!Is beter dan hier die verrote muffins in de kast laat liggen!
    aaight..
    koes!

  • 02 Mei 2006 - 16:48

    Nine:

    Told you so...Life Is Nothing But Good Things!!

    Go Get Em Grazzzspreet...
    xxx

  • 02 Mei 2006 - 18:10

    Kim:

    hey becky,

    foto's zien er erg gezellie uit! en lees ook dat het toppie met je gaat! met mij ook alles verder goed, zondag eindelijk house-warming feestje jippie en dan heel lang en gelukkig daar wonen.
    knuffel

  • 03 Mei 2006 - 02:44

    #33:

    Ik dacht dat dat duidelijke zaak was dat die BOOM BOOM BLACK room weer available is...

  • 03 Mei 2006 - 11:14

    Patski:

    Hey² BB - soort van artiestennaam :-)

    Ik dacht laat ik eens effe op jouw waarbenjij-pagina kijken, voor de laatse ontwikkelingen.

    Leuke blogs hoor! Wie weet worden ze ooit eens gepubliceerd.. 'Softbalsuperstar BB, vol. 1 of zo.. :-D

    Kick those Italian asses ok!

    Greetzisms vanuit een zonnige Ollanda

  • 03 Mei 2006 - 14:48

    Hootie:

    Ik heb je gemist dit weekend met trainen! Wel blij te horen dat het goed met je gaat daro!!
    Knuffel et un bacio

  • 05 Mei 2006 - 19:44

    Mama Soumeru:

    Nou vind het vervelend voor jullie maar waarom zouden jullie het beter hebben als hier. Maar let op Chis was gisteren op het strand Jep zomer in Nederland. Jieha. 24 graden. Succes dit weekend en hopenlijk tot volgende week zondag. Knuffie mam en Dad.

  • 08 Mei 2006 - 11:37

    Moto:

    Wat ben je nou in godsnaam aant doen mahhnn?
    Gaat lekker daaro hè? Goed sjo!
    7u in de trein? Das tog nie normaal mahhnn. En spikes in de wasmachine??? huh...
    Ik ben nu in P'dal, vanmorgen getraind, was kapot, hihi :S koekenbakker dat ik ben. Vanmiddag weer trainen :S ben ik nie gewend hoah. Maar ja, moet er wat voor over hebben.

    Dus ik ging, na lang zeuren van Chant, ff softbal kijken bij Sparks..Ik had dr al verteld dat als ik kom kijken dat Sparks dan altijd verliest, wou ze nie geloven hoah...Dus ik kom daar & ja hoor, de 2e wedstrijd hadden ze verloren. Chant was zenuw8ig zei ze (omdat ik kwam, lief hè). Nou ik ga ff kijken of ik de zon kan hendelen...doeggg...hold from you! xXx

  • 08 Mei 2006 - 14:08

    Zus:

    Hi Zussie...
    Heb je gister lekker lang aan de tellie gehad, dus had ik lekker het gevoel dat je dicht bij me was al hoewel ik alleen op het strand lag. Heb eindelijk al je verhaaltjes eens kunnen lezen en ben weer helemaal bij. Chissa moest clinchen met Ferry tijdens haar 1e training net... grrr... ik wil ook. En Miquel droomd al nachten van Chantie echt zo lief. En nog 3 nachtjes slapen... hihihi.
    Kussie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rebecca

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 129457

Voorgaande reizen:

08 December 2012 - 02 Januari 2013

Holiday!

29 Februari 2012 - 21 Maart 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: