Nederland - Japan... - Reisverslag uit Yokohama, Japan van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu Nederland - Japan... - Reisverslag uit Yokohama, Japan van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu

Nederland - Japan...

Door: Becky Boop

Blijf op de hoogte en volg Rebecca

15 November 2006 | Japan, Yokohama

Zoooo...ik ga mijn waarbenjij.nu weer eventjes in gebruik nemen, aangezien we (het NL team) 6 daagies in Japan zit en dit de makkelijkste weg is om iedereen op de hoogte te houden, ja toch :)

Goed…dinsdag om 20.15 zijn we met het vliegtuigje naar Japan vertrokken, een vlucht van zo’n kleine 12 uur…ik zat die 12 uur naast Judith…hebben geruild zodat we naast elkaar zouden zitten…hartstikke gezellig…!!
Vliegtuig was wel koel…eigen schermpje met spelletjes en talloze films waar we uit konden kiezen…dus heb me wel vermaakt…beetje shanghai gespeelt en 2 films gekeken…
Juut en ik gingen tegelijk “the devil wears prada” kijken…dus ik zeg tegen Juut…”je moet wel je koptelefoon opdoen heh?” Juutje “oh jah oh jah, waar ligt dat dan” dus ik aangewezen, dus zei dat ding op…en na 10 tellen kijkt ze me aan en zegt “hoor jij ook niets?” dus ik “uhmmmmmmm….misschien moet je die koptelefoon ff inpluggen” :| had ze nog niet gedaan hoor…!!!! MUTS…hahah…
Eten was trouwens niet denderend…heb iets geprobeert te eten dat kip zou moeten zijn…verder zat daar een garnalen/zalm salade bij, 1 of andere vreemd gekleurde pasta met paddestoelen en een perzikken gebakkie…die is natuurlijk wel opgegaan…de rest heb ik laten staan…als ontbijt hadden we lekker :| champignonnen pannekoek…mjammie…(want ik ben zo gek op champignonnen) met fruit en een croissantje…
Verder was de vlucht wel lekker…zat trouwens in een film…zo’n 2 uur voor de landing…zat er echt helemaal in…bijna aan het einde van de film…WAREN WE ER INEENS AL…dus heb ik het einde niet kunnen zien :| daar baal ik van hoor…hahah..maar goed…
Hier aangekomen moesten we nog 2 uurtjes met de bus maar daar heb ik niets van mee gekregen…viel als een blok in slaap en werd pas wakker bij het hotel…wat gewoon een mega groot winkelcentrum lijkt…met 43 verdiepingen…winkels zoals sisley etc. hartstikke leuk…enige nadeel is wel dat er aan alle kanten liften zijn en als je eenmaal in de verkeerde zit dan verdwaal je gewoon…dit is mij dus al 2 keer overkomen en dat zal nog een paar keer gebeuren op een dag vermoed ik…aangezien ik absoluut geen richtingsgevoel heb…maar goed…als ik dan in het winkelcentrum terecht kom, vermaak ik me ook wel hoor :)
Ben overigens blij dat ik een laptop mee heb, zit nu lekker op mijn eigen kamertje en kan jullie dus iedere dag op de hoogte houden…!!!
Anyway…hier dus aangekomen (stel je voor: 19u onderweg in totaal) kregen we ons sleutel van de kamer (iedereen heeft een eigen kamer) moesten onze spullen naar boven brengen en dan meteen weer naar beneden voor de foto…wij dus allemaal zoiets van jah daaaag…zie er niet uit etc…we hoefden ons geen zorgen te maken…was alleen maar voor tv…naaaaah…men weet toch hoe vrouwen zijn…die willen er goed uit zien en helemaal als het publiekelijk is…maar goed…wij allemaal met ons allerbeste smile op die foto…en daarna mochten we eten…Chant, Petra en ik waren natuurlijk ons dinnerbon vergeten en moesten die dus ophalen…wij via de garage op de 7e en 8e verdieping maar weer terug naar de 1e verdieping…om vervolgens weer een andere lift te pakken om naar boven te gaan…Oh en Chant en ik gingen naar beneden, vergaten we op de 3 te drukken dus kwamen op 1 uit…naaaah…leek wel een hele school die in de rij stond om met de lift mee naar boven te gaan…dus hebben wij maar de roltrap genomen…want je moest gewoon echt in een rij staan…stonden iets van 40 meiden te wachten voor 6 liften of zo…
Zoals je kunt lezen was het 1e daggie dus al een heel spektakel…!!!
Morgen lekker trainen, zo’n 3uurtjes…ben benieuwd hoe ’t weer is…volgens mij is het niet warm maar gewoon aangenaam…!!
Zit nu de wedstrijd Japan – NL (volleybal) te kijken…spannend…dus ik ga ff op mijn bed die wedstrijd af kijken…
Ik schrijf jullie morgen weer een verhaaltje…kan helaas geen foto’s erop zetten maar die gaan er zeker komen…

Doei…(ik moet nog ff uitzoeken hoe je dat schrijft en zegt in het Japans)

  • 15 November 2006 - 15:00

    Non:

    mooi mooi.....

    J vermaakt j dus wel met de liften....hihihihi..
    jammer dat we elkaar miste gisteren, maar wou je gewoon ff veel plezier en doeg zeggen....

    dikke kus

  • 15 November 2006 - 15:03

    Marieke:

    Hey Becky!

    Tof dat je een Japan update hebt, kan ik het een beetje bijhouden!!! Ik vind het erg jammer dat ik niet mee ben, maar dat komt de volgende keer wel weer, nu eerst even andere dingen doen!

    Wil je iedereen heel veel succes wensen! Geniet ervan
    en winnen :D

    Dikke kus
    Marieke

  • 15 November 2006 - 16:01

    Sabby:

    Wahihihi die Judith...!!! Wat een lekker mens is dat toch ook. Nou succes met de liften ed... tot volgend verhaal.
    Love you

  • 16 November 2006 - 07:07

    Pieter:

    Jij komt ook overal he?! Ben jaloers!
    Veel succes(ook met de liften en je erg slimme vriendinnetje
    ;-))!!

  • 16 November 2006 - 07:10

    Kimmer:

    Kijk je wel uit voor die liften.. In die landen weet je het nooit met die rot dingen !!

    XX

  • 16 November 2006 - 07:42

    Carolien:

    Hai Becky, Heeel veel suc6. Goed spelen en ook nog een beetje genieten! Leuk dat je je verhalen weer gaat bijhouden. Groetjes CES

  • 16 November 2006 - 13:13

    Peet:

    de liften gaan nu goed....volhouden zo!!en ook een beetje slapen hoor 4 uur s nachts berichtjes typen!!

  • 17 November 2006 - 05:37

    Marjolein:

    Hey Becky,

    Wat een top idee om alles op deze manier te delen met ons, helemaal leuk.
    Heel veel succes en plezier daar!!!
    Doe ze allemaal de groetjes

    dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rebecca

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 104
Totaal aantal bezoekers 129484

Voorgaande reizen:

08 December 2012 - 02 Januari 2013

Holiday!

29 Februari 2012 - 21 Maart 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: