Day 1... - Reisverslag uit Yokohama, Japan van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu Day 1... - Reisverslag uit Yokohama, Japan van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu

Day 1...

Door: Becky Boop

Blijf op de hoogte en volg Rebecca

16 November 2006 | Japan, Yokohama

Nou…daar ben ik weer…
Vandaag was een heel lang daggie…viel vannacht om 01.00u in slaap en was om 04.00u weer klaar wakker…heb het volgehouden tot 9u in bed te liggen…ondertussen wat crackers naar binnen gewerkt en worstelen gekeken…toen lekker naar het ontbijt…was goed te doen…!!! Daarna moesten we ons aankleden voor de training…
Onderweg zat ik een beetje naar buiten te kijken en zag toen ineens een paar auto’s wachten voor het stoplicht en een paar auto’s voor ons sloegen af maar voor mijn gevoel toch echt tegen het verkeer in…ik vroeg me al af waarom het stuur aan de verkeerde kant zat…haaha…weet ik veel dat ze hier aan de ‘verkeerde’ kant rijden…hahah…maar goed…lekker suf dus…!!! Op de training hebben we ff lekker gegooid en ff geslagen…was heerlijk weer…lekker in een t-shirtje en korte broek…dit wil natuurlijk niet meteen zeggen dat het lekker weer was maar het zonnetje scheen goed en er stond bijna geen wind..vermoed dat het zo’n 20 graden was…
Na de training kregen we lekker wat te eten…sandwiches en weet ik veel wat voor dingetjes, noodels etc. lekker een banaantje en appeltje…dus was allemaal prima verzorgt…na het uitlopen wees iemand ons op een walgelijk monster onder een bankie…nieuwsgierig als ik ben, wilde ik natuurlijk weten waar ze het over hadden STOM…er zat toch een spin mensen…echt een joekel (joekel is een raar woord vind ik) van een beest…mensen die mij kennen weten wat dat betekend…PANIEK in de tent…natuurlijk zwaar overstuur, een ademhaling van…nou…eigenlijk gewoon ff tijdelijk een ietwat ontregelde ademhaling…haaha…Lynnie heeft me samen met Heidi weer op orde gekregen…ben snel van dat veld gegaan…gatverrrrr…!! Om onderweg afgeleid te worden van dit nare beeld, hadden we het in de bus over DÉ nieuwe trend…”anus bleken” schijnt helemaal in te zijn….je snapt dat dit allemaal heel raar was etc. dus tranen biggelden over de wangen en ik was mijn nare beeld helemaal kwijt…maar of ik van dit beeld nou vrolijk wordt, daar ben ik nog niet helemaal over uit :) Ellen en ik hebben nog gegoogled naar gebleekte anussen maar die hebben we niet gevonden en of ik dat nou heel jammer vind…ik geloof het niet :)
Na de training hadden we de openingceremonie…werden naar voren geroepen als team en dan werd je persoonlijk voorgesteld…heeel fijn…moest je een beetje zwaaien naar het publiek…zeer ongemakkelijk voelde ik me op dat podium!! Tijdens die opening kwamen de Dutchies uit amerika aan…yeuh…Deb, Kos en Arie zijn ook weer van de partij…
Ik ben tijdens het avondeten lekker gaan slapen, was helemaal gesloopt dus ga zo lekker aan mijn bamisoepie…heerlijk…na het avondeten zijn trouwens de laatste teamgenootjes aangekomen…Kristi en Mackenzie zijn ook veilig aangekomen…dus we zijn helemaal compleet nu…
Verder niet heel veel mee gemaakt…heb me lekker laten behandelen door onze Heid…pijn is fijn als je bij haar op de tafel ligt…altijd super gezellig…

Net zat ik op mijn kamertje met ‘zij wiens naam niet genoemd mag worden’ te kletsen…zegt ze op een gegeven moment…”ik ga ff mijn teethjes (ze sprak het uit als tietjes) poetsen en dan naar bed” je snapt dat ik daar natuurlijk wel om moest gniffelen want dat klinkt natuurlijk wel een beetje vreemd…vind ik…:D

Nou…dit was het wel weer zo’n beetje…ga zo lekker in mijn bedje liggen, wat tv kijken en wat msnnen en dan lekker slapen…morgen is speeldag #1…Ik heb er zin in…!!!

Ok…have a great day everybody en jullie lezen morgen weer wat ik nu weer allemaal meemaak hiero…
Doei doei…

  • 16 November 2006 - 14:30

    Non:

    truste alvast

  • 16 November 2006 - 14:36

    Moto:

    Oh oh jeetje, wat een verhaal weer...Wat een eikels met dat monster...foei! Als ik er was, had ik ze geslagen hoor & had ik de spin voor je weggemaakt hoor, zoals ik dat altijd gewoon voor je doe! Handig dat ze gewoon kan internetten hoor. Nou ik ga ff wat eten, want it heb honger & moet zo richting werk.
    Ditte tus en heeeel veeeel succes morgen. Zet 'm op hè!

  • 16 November 2006 - 17:36

    Mam Soumeru:

    Leuk weer je berichies kind, hoop dat je nu wel slaapt. En morgen heel veel succes met jullie first game, het toernooi staat zelfs op teletext, wonderbaarlijk. Liefs en dikke kus van mam en vader HIHI.

  • 17 November 2006 - 02:42

    Pieter:

    welterusten meid, slaap lekker... kus

  • 17 November 2006 - 08:40

    Nine:

    Konnisjuwaaaaa

    x

  • 17 November 2006 - 18:30

    Zussie:

    Arm kind, gelukkig was Lynnie daar die heeft deze situatie wel eens vaker mee gemaakt... Nou succes vandaag en morgen en ik mis je.
    Love you

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rebecca

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 101
Totaal aantal bezoekers 129496

Voorgaande reizen:

08 December 2012 - 02 Januari 2013

Holiday!

29 Februari 2012 - 21 Maart 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: