Nederland - Griekenland 15-0... - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu Nederland - Griekenland 15-0... - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu

Nederland - Griekenland 15-0...

Door: Becky Boop

Blijf op de hoogte en volg Rebecca

29 Mei 2007 | Nederland, Haarlem

Speeldag nummer 2 was een succes, 15-0 gewonnen en in de 4e inning waren we uitgespeeld…we spelen met een zogenaamde ‘mercy rule’ dat wil zeggen dat wanneer er na 3 inningen 20 punten verschil, na 4 inningen 15 punten verschil en na 5 inningen 7 punten verschil zijn, dan is de wedstrijd afgelopen (normaal gesproken duurt een wedstrijd 7 inningen)
Ik zal jullie eerlijk bekennen dat we de hele dag niet veel doen :) iedere morgen gaan we zo’n 45min wandelen, gister hebben we een uurtje getraind (alleen geslagen) en verder hebben we geslapen, gegeten, geslapen en weer gegeten…:) lekker hoor…!!! Verder heb ik wat haren gevlochten, nageltjes gevijlt…en toen was het alweer game time…Was een hele snelle wedstrijd, we hebben heel erg goed geslagen en verdedigend hebben we niets weggegeven…Gister was het debuut van onze rookie Dagmar Bloeming, dat meissie gooit toch hard kan ik je vertellen, ze is pas 19 geloof ik en gaat alleen nog maar beter worden…het is erg leuk om naar haar te kijken als ze op de plaat staat…
Vanavond Duitsland – Nederland…ik ben benieuwd…hoop dat ’t droog blijft…gister kwam het echt met bakken uit de hemel, we waren echt net op tijd klaar met spelen…
Vind het trouwens wel echt leuk dat we thuis spelen…gewoon vertrouwde gezichten op de tribune…(normaal gesproken vind ik het leuker om in het buitenland te spelen) maar voor het eerst vind ik het leuk om in NL te spelen…ondanks het weer…!!

Zoals jullie zien, maak hier maar erg weinig mee…dus heb ook niet veel te melden… :| sorry!!!

Ik ga maar uhmmm…ff slapen…oh nee…over een half uurtje eten, en dan weer slapen :)

Daaaaag,
#31

  • 29 Mei 2007 - 10:49

    BEBBY:

    Ik heb jullie die grieken zien slopen tot een griekse salade...zijn mooie dingen!
    Vanavond BETTA op de plaat...hoop ik! Enne oh ja jou bedje slaapt lekker :D!!

    #33

  • 29 Mei 2007 - 11:09

    Remo:

    Hmmz lijkt me toch ook niks aan op je sloffen een wedstrijd winnen, kom op gooi een paar foute ballen wordt het tenminste een beetje spannend ;) nou weltrusten ow nee eetsmakelijk en succes de volgende wedstrijd (K)

  • 29 Mei 2007 - 11:13

    NoN:

    Netjes allemaal.....

    kus

  • 29 Mei 2007 - 13:54

    Zussie:

    nou... het was erg gezellig op de tribune met Milla en Brian en uh wanneer ga jij nou gooien...?

  • 29 Mei 2007 - 13:58

    Zussie:

    en oh ja... samen met Bebby terug naar huis was ook gezellie, we zijn eerst langs jullie huis gegaan, toen heeft ze mij thuis gebracht en ze heeft de weg terug gevonden, want je bed heeft lekker geslapen.
    Nou tot vanavond maar weer...
    Love you

  • 29 Mei 2007 - 14:43

    Chissa Moto Soumeru:

    Nou wat een stomme wedstrijd was het gister zeg, maar goed, goede slagtraining geweest. Vanavond weer hè. Hopelijk mag jij in actie komen ipv weer 's relieven. Ik bedoel ik kom nie steeds voor niets hoor, zeg dat maar 's tegen je coaches! Nou ben net bij de fysio, ging helemaal niet goed. Was een btje futloos en dan ben je ineens je balans en kracht kwijt. Nou goed, bis heute abend. Tjuusss SUTSES xXx

  • 29 Mei 2007 - 17:13

    Emelie Palmcrantz:

    yo....Becky Starpitch.

    Emelie #14

  • 30 Mei 2007 - 15:01

    Sandy :

    hey becky,

    ik wou maar even zeggen dat jullie het zeer goed doen!maar had niet anders verwacht!
    en dat jullie maar snel de spagettivreters inpakken!!
    veel succes!!!en zaterdag zit ik weer in de tribune ( maar niet in oranje hihi)maar wel voor jullie!!!

    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rebecca

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 101
Totaal aantal bezoekers 129466

Voorgaande reizen:

08 December 2012 - 02 Januari 2013

Holiday!

29 Februari 2012 - 21 Maart 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: