Canada-NL 8-1… - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu Canada-NL 8-1… - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu

Canada-NL 8-1…

Door: Becky Boop

Blijf op de hoogte en volg Rebecca

07 Juli 2009 | Canada, Vancouver

Zoooo…daar ben ik eindelijk weer, sorry…had niet echt inspiratie of tijd…

Gister speelden we om 13.00u tegen Canada…aanvallend begonnen we niet slecht, zij overigens ook niet maar we kwamen er goed uit…:) maar daarna ging ’t niet zoals we graag hadden gewild, we speelden goed aanvallend, gingen steeds voor de voorste nul maar het lukte gewoon steeds net niet…maar vond de intentie goed en als we het nu niet proberen, doen we het straks op het EK ook niet en daar moeten we er gewoon staan toch!! Verder heb ik niet zoveel te vertellen over die wedstrijd.

Na de wedstrijd zijn Sas, Tuk, Chan en ik de was van ’t team gaan doen, dat was hartstikke gezellig…en de was werd ook nog eens schoon dus dat kwam mooi uit :) ’t duurde ’n uurtje en toen hadden we 21 pakken/trainingskleren etc. gewassen…vet grote drogers man…had er makkelijk in gepast, met mijn lichte claustrofobie heb ik het maar nie geprobeerd, dat snap je natuurlijk wel :) De eigenaren waren super gezellige Chinese mensen, 2 vrouwtjes die super lol met elkaar hadden, 1 was aan het breien, en die andere lag maar steeds in een deuk, ze zaten lekker te roddelen over acteurs of zoiets, dat probeerde ze in ieder geval uit te leggen en ik begreep dat eruit haha…anyway…na de was doen gingen we eten bij Earls…daar heb ik lekker pasta met kip en knoflook iets gegeten…mjammieeee…super lekker…
Daarna nog lekker een Starbucks (white chocolate mocca) gehaald en toen weer naar het hotel...We hadden nog een teammeeting en daarna konden we lekker naar bed.

Venezuela-NL 1-3…

Vanmorgen moesten we redelijk op tijd op omdat we om half 11 al speelden. Koud dat het was…meine liebe…ik waaide zowat uit mijn shirtje en ’t was gewoon super bewolkt en koud, zoveel kouder dan afgelopen dagen, raar man. Maar goed…na ’n minuutje touwtje springen, had ik het lekker warm en waren Tuk en ik klaar om naar het veld te gaan. (warming up veld is zo’n 10min lopen van het hoofdveld) Wij openden super goed, stonden in de 1e inning 2-0 voor. Ik startte op zich niet heel goed, werd hard geraakt maar gelukkig waren de infielders wel scherp en vingen ze die line drives :) HUP Holland… :) daarna kwamen we nog wel een paar keer op de honken maar konden helaas niet scoren. Zij scoorden ergens in de 4e inning denk ik, ik raakte een meisje vol in haar rug, (gelukkig voor haar, gooi ik niet zo hard) ik weet niet meer hoe ’t allemaal gegaan is maar ze kon scoren na een hit toen ze ergens op 2 of 3 stond…hahaha…ik heb werkelijk waar geen idee :) Nou goed, wij scoorden geloof ik nog een keer in de laatste inning en daarna hielden wij het dicht, door een freaking super diving catch van Sas in het midveld (ik dacht, toen ik die bal geslagen zag worden “dat gaat een dikke hit worden” toen ik Sas zag rennen en een awesome duik in zag zetten, balletje kwam net in haar handschoen en oh my…dat was een fraaie hoor :) Jahhh…vandaag was wel een betere wedstrijd dan gisteren, alle nullen die we konden maken, hebben we gemaakt…en aanvallend waren we ook agressief…Tuk sloeg een mooie diepe hit, Sol had een mooie bunt, Meike was weer super snel op de honken, Vis had op haar verjaardag 2 mooie hits, Sas had een paar mooie vangballen in en tjah…iedereen heeft gewoon gedaan wat ie moest doen…om een lang verhaal kort te maken :) hahah…Ik heb wel oke gegooid, af en toe een bal door ’t midden…maar gelukkig voor mij, lieten ze die ballen gaan hahaha…

Vandaag was Vis (Virginie) jarig…de meiden hadden cadeautjes en een taart voor haar geregeld…met die taart was ik vooral zeer content :) mjammieeee…hihihie…we hebben een liedje voor haar gezongen en zij heeft ALLE 20 :| (20, wie wordt er nog 20 deze dagen hahaha) kaarsjes in 1x uitgeblazen…hahaha..20 kaarsjes…man…mijn volgende taart, daar komen er wel wat meer op te staan, dat gaat nog moeilijk worden hahaha…

Vanavond zouden we eigenlijk tegen Australie moeten spelen maar blijkbaar regende het super veel op ’t veld, dus ging onze wedstrijd niet door :| Nou konden we de wedstrijd vannacht om 2u gaan spelen of morgen ochtend om 8 uur :| wat zijn dat nou voor opties…beiden is gewoon NIETS…maar dan denk ik dat ik nog liever om 2u speel dan zo vroeg op, want jah jah…ons wekkertje gaat om 04.45uur want we ontbijten om 05.30…naahhh…dat zijn toch geen tijden?!!! Maar goed…so be it…’t is helaas nie anders, als ’t maar droog is morgen…dan vink ’t al goed!!!

Zooo..nu ga ik lekker slapen, morgen is 't een vroege en ik ben ook gewoon moe, of ik nou uit kon slapen of niet!!!

Ciaoieeeeeeeeeeee...

  • 07 Juli 2009 - 05:30

    Opper Yup:

    hi yuppie,
    Nou dat was me weer een verhaal zeg. Ik ben blij dat ik niet de wekker heb gezet om de wedstrijd tegen Australie te volgen, want dan was dat mooi voor niks geweest... Zo te lezen hebben jullie veel plezier daar en als je plezier hebt, dan gaat het softballen vanzelf. Hup Holland... Hier zijn de voorspellingen ook niet echt geweldig, maar tot nu toe waait al het zware/slechte weer Haarlem voorbij. Ik ga me klaar maken voor een dagje werken in Amsterdam. Kussie en heel veel succes vandaag tegen Australie en doe onze Belg Brenneke een dikke knuffel van me.
    Love you

  • 07 Juli 2009 - 05:42

    Fred:

    gefeliciteerd meiden met jullie eerste overwinning. dat smaakt vast naar meer.Vis, van harte gefeliciteerd met je verjaardag (geef je wel ff door toch.)
    wat een tijd om te spelen zeg tegen die Ausies... hoop dat zij nog niet helemaal wakker zijn. en dan daarna weer tegen de Canadesen wordt ook pittig.
    Veel plezier allemaal verder!

  • 07 Juli 2009 - 06:16

    Mamsie:

    Geen tijden nee,nou nogmaals succes dan tegen Australie en Canada. En niet fijn 2 wedstrijden op een dag, ken er nie eens gechilled en geshopt worden.
    Kus van hier.

  • 07 Juli 2009 - 08:16

    Moto:

    Gefeliciteerd met jullie overwinning tegen Venezuela. Heb gister geprobeerd je via skype te contacten, maar ik denk dat je geen zin had.
    Als jij je ballen door het midden gooit en zij slaan er niet op, dan doe je het toch goed?? ;) Alleen bij Canada of de US of A kan je dat beter niet doen denk ik. ;)

    Moeten jullie nou ook nog zelf jullie kleding wassen ook nog, tjongejonge! Nou, het scheelt dat jullie het gezellig hebben gehad!

    Hey weet je, als je wat meer kaarsjes dan 20 nodig hebt, dan betekent het dat je een grotere taart nodig hebt :D yesss...elk nadeel heb z'n voordeel hè. ;)

    Ik was al vroeg wakker, omdat ik Rafik misschien zou ophalen (afhankelijk van hoe ik me zou voelen) kreeg ik een smsje dat ze hun vlucht in München gemist hebben :(, dus kan ik nu nog ff blijven liggen. Heb natuurlijk weer voor geen meter geslapen.

    Tsss...04:45u opstaan?? Zijn ze wel helemaal lekker daar? Het scheelt dat Australië ook zo vroeg op moet en dan maar hopen dat jullie wakkerder zijn dat zij! 04:45u, unglaublich!
    Succes ermee!

    Love you X

  • 07 Juli 2009 - 09:36

    Jo:

    Ben trots op jullie

  • 07 Juli 2009 - 11:20

    Maaike:

    Ik kreeg van Karin de opmerking dat ik ook een berichtje moest achterlaten. Het was wel zo relaxed om "stiekum" op de hoogte te blijven. Maar dus: goed gedaan tegen Venezuela! Ik heb mijn slaapritme aan jullie aangepast, dus leef in gedachten helemaal mee. Hier is het ook niet droog, maar het regent net niet hard genoeg om de auto's te wassen. Sorry voor Tuk! Misschien komen er meer kansen. Jullie zijn al bijna aan het eind van de nachtrust; daarom veel succes en iig veel plezier straks. Groetjessss

  • 07 Juli 2009 - 11:22

    Maaike:

    Enne ohja. Je brengt het lekker gezellig!

  • 08 Juli 2009 - 07:59

    Opper Yup:

    Hi Yuppie,

    Zo je hebt het maar druk... leuk dat je zoveel mag gooien. Vilja vertelde me net dat er een zeer leuk stukje over jou stond op teletekst, dat jij de uitblinker was tegen Venezuela, maar ik heb het niet meer kunnen lezen. Toch leuk dat je collega's het volgen...
    Zag dat Gose een 3 run Homerun heeft geslagen... Gose Rules!!!
    Nou slaap lekker en ik lees je verhalen hoop ik snel weer.

    Love you

  • 09 Juli 2009 - 08:59

    Opper Yup:

    Hallo yuppie,

    FF wat nieuws uit Haarlem... Nienke en Ger zijn bevallen van een gezonde dochter genaamd Lola.

    Dikke kus

    Sabje

  • 10 Juli 2009 - 01:31

    Sabje:

    hallo daaro,

    Ff onder een andere naam... Anders lijk ik wel een stalker... Hihihi...
    Wat jammer zeg dat jullie de laatste poule wedstrijd tegen australie hebben verloren... het is hier nu 03:30 en natuurlijk moest ik weer naar de wc... en ging ff snel kijken. Nou op naar de volgende maar weer.

    Kus

  • 10 Juli 2009 - 05:43

    Fred:

    jeeee 1 - 0, jammer.
    maar goed gegooid hoor.
    heb de foto's al gezien van hans blaauwgeers, zag er goed uit.
    En Chantal, mooie foutbal hoor, gingen ze toch bijna door het hek heen haha.

    Veel plezier met zn allen.

    Komt er nog een leuk verhaaltje........

  • 10 Juli 2009 - 05:46

    Fred:

    je kan gewoon op de link klikken zie ik nu.

  • 10 Juli 2009 - 11:30

    Mamsie:

    Hallo dochter, hoe gaat tie, lekker aan het slapen. Hoop ik, nou hier ken je ook slapen, het regent hier al de hele dag pijpenstelen.
    Straks tegen Meadows geloof ik he, succes en tot snel een verhaaltje. Ja ik weet dat het druk is hoor, hoor je al miepen hihi, dus komt tijd komt verhaal. X van ons.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rebecca

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 129480

Voorgaande reizen:

08 December 2012 - 02 Januari 2013

Holiday!

29 Februari 2012 - 21 Maart 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: