Dag 1…hmm… - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu Dag 1…hmm… - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu

Dag 1…hmm…

Door: Becky Boop

Blijf op de hoogte en volg Rebecca

24 Juli 2009 | Spanje, Valencia

Nou, daar zijn we dan, in Valencia, waar ’t heet is en viezelig…vind ’t tot nu toe helemaal niets hier maar dat zal ook wel komen doordat ik moe ben, dan zie ik het even niet door een ROZE zonnebril :)

Woensdag kwamen we dus thuis uit Oklahoma, hele vlucht wakker gebleven, kon niet slapen en had geen zin om een slaappil in te nemen, vind dat altijd helemaal niets!! Kon denk ik niet slapen omdat Channie naast me zat en ik weet dat zij niet kan slapen in het vliegtuig dus vind ik dat ik ook niet mag slapen :)
We hadden onderweg wat turbulentie, vind ik normaal gesproken echt niet erg maar na die Airbus ongelukken, zit ik toch nie meer zo lekker wanneer dat ding begint te schuddelen…zweet stond me in de handjes, vond het helemaal niets!!! Maar goed, veilig thuis gekomen, Sabje en Chis stonden me op te wachten en buiten stond Danny met de auto, hij kwam me ff ophalen zodat we met al die spullen niet met het OV moesten, lief heh!!! Thuis natuurlijk alle aankopen uitgepakt en aan mijn zussies gegeven…helemaal leuk vink dat heh, cadeautjes geven. Verder alle was gesorteerd en ben meteen begonnen met wassen, had wel 5 wasjes die ik moest doen en dacht, laat ik dat maar meteen doen, dan ben ik er vanaf…slim heh haha!!! Sabje en Chis moesten ff weg en kwamen rond 3uur terug met mijn neefje, ik had voor hem ook wat kleren gekocht, inclusief een broek die je aan beide kanten kunt dragen, hij noemt hem zijn toverbroek :) mooi man, helemaal blij ermee!!! Toen zij thuis waren ben ik ff boodschappen gaan doen met Miquel, we hadden namelijk zussendag en zouden spinazie eten, nou, dat werd een beetje lastig aangezien ik alles had gekocht, behalve de spinazie :) die is Chis later maar gaan halen. Toen heb ik samen met Sabje gekookt en hebben we lekker op de bank gegeten. Ik had nog niet gegeten en viel al in slaap :) Had verder nog helemaal niet geslapen dus heb ff een uurtje geslapen, daarna lekker vers fruit gegeten dat we klaar hadden gemaakt en toen zijn Sabje en Miquel naar huis gegaan. Toen rond 12u in slaap gevallen en gister werd ik rond 11.30u wakker, heerlijk door kunnen slapen.
Gisteren ff naar de kapper geweest, ff die grijze haren een kleurtje laten geven :) en er mocht wel weer wat vanaf…zag er een beetje dood uit, dus heb me lekker ff laten verwennen :) Daarna Sabje opgehaald en toen zijn we ff boodschappen gaan doen, lekker aardappelen met sperzieboontjes, mis mijn aardappelen :) en daarna ff met haar en Miquel de stad in geweest, uurtje of zo. Toen lekker een ijsje gehaald, Sabje vond hem ook erg lekker maar heeft er niet erg lang van kunnen genieten :) We liepen de Apple Store binnen en dachten dat we misschien niet met het ijsje naar binnen mochten maar hij maakte er geen probleem van, Sabje zei nog “zullen nergens aan zitten hoor” hahaha…ze had het nog niet gezegd of haar bolletjes ijs ploften zo op de grond, midden in de winkel…echt hilarisch :) hahaha…lekker bijdehand!! Gisteren zijn Miquel en Sabje lekker blijven logeren, Miquel bij mij in bed en Sabje bij Chis, was gezellig…Sabje had me ff geholpen met de was zodat ik ff kon gaan pakken, daar was ik rond 00.00u mee klaar, toen ff op de bank gelegen tot 02.00u, was nog niet echt moe en daarna toch maar ff gaan slapen. Mijn neefje lag lekker te snurken naast me :) maar viel vrij snel in slaap gelukkig…werd vannacht nog wel wakker met een voet in mijn bil hahahah…ik dacht echt ‘what on earth is dat nou weer’ lag die kleine met opgetrokken benen en hij strekte blijkbaar zijn voet uit, recht in mijn bil hahaha..ik hem een douw gegeven en toen kon ik weer verder slapen. Rond half7 wakker, lag ie er niet meer, dus ik snel kijken waar ie was, had ie de tv al aangezet en zat ie lekker op de bank, had nog aangeboden om tv in bed te komen kijken maar hij vond het wel prima zo :) Nog ff een half uur liggen woelen en toen was ik wel klaar met mijn bedje…
Lekker ff gedoucht, Sabje uitgezwaaid, haartjes gestijld en om half10 kwam Loes ons ophalen en wegbrengen…super lief ook weer.

We hadden een oke vlucht, wel 45min vertraging, ik denk ivm het weer, aangezien het WEER eens aan het onweren en regenen was (echt overal waar wij komen heh) maar goed, na wat heen en weer geschuddel, slapen, nog meer slapen en slapen, kwamen we aan in het BLOEDHETE Valencia, denk dat ik het hier warmer vind dan in Oklahoma :|
Hotel is oke, ik deel een kamer met mezelf…wel ff lekker alleen, hoewel…mijn kamergenootjes (Tukkie en Channie) waren/zijn ook hartstikke rustig etc…nou…ga ze eigenlijk wel missen, maar we hebben geregeld dat we een kamer tegenover elkaar hebben dus hartstikke gezellig.
Na aankomst zijn we ff naar het veld gelopen, ik was in een niet al te beste bui en dat werd bij het zien van het veld, niet beter…GRASVELD, wel een beetje gravel rond de honken en op de pitcherplaat, maar de rest is gras…naaaah…werd ik toch wel een beetje mopperig van…hahaha…(just one of those days) maar goed, is niet anders, knop om en gaan met die banaan (vanaf morgen) Daarna weer terug gelopen om wat te gaan eten in 1 van de plaatselijke restaurantjes! Engels spreken ze hier niet…:| gelukkig hadden we een kaart waar, op hun manier, een vertaling stond, zodat we een beetje wisten wat we bestelden. Had een biefstukkie en patat, alleen kun je de patat geen patat noemen, dit was niet al te best, steakie was oke!!
Daarna terug naar het hotel, mijn spullen uitgepakt en gewoon chillende. Internet zou zo’n 70euro moeten kosten voor een week maar ik dacht, ff checken of ik het kan ‘lenen’ van iemand hier uit de buurt en dat is me tot nu toe nog wel gelukt dus ik hoop dat de verbinding goed blijft, dan kan ik jullie wat makkelijker (lees: goedkoper, want je bent een hollander of je bent ’t niet :) ghehehe) op de hoogte houden. Ik heb dus een kamer voor mij alleen met een 2persoons bedje, heerlijk. De rest heeft 2 1persoons bedjes wat de kamer dus iets krapper maakt maar het is denk ik wel goed te doen. Verder hebben we lekker infra rood licht in de badkamer, dat schijnt goed te zijn voor de spiertjes toch?! En in de badkamer is ook muziek, of nou…de speakers zijn aangesloten op de tv, dus ik kan of de nagesynchroniseerde (mooi galgje woord) films gaan luisteren of MTV opzetten en dan kan ik lekker zingen en swingen onder de douche :) vink mooi hoor…
Nu lig ik lekker op bed, gelukkig voor Channie, ligt ze nu aan de andere kant van de hal, heeft ze geen last van mijn getik zo laat op de avond :) Ahhh…mis mijn roomies!!!! :|

Ik ga maar eens lekker slapen, ben moe…morgen van 10 tot 12 trainen en dan om 5u een oefenwedstrijd tegen Engeland :| wordt een lange zware dag!! ’T is hier echt wel een beetje heel warm maar geloof dat het af gaat koelen, zo rond de 35 graden wordt ’t of zo :| gelukkig…hahah…
Genoeg geklaagd, tijd om te gaan slapen!!!

Ciaoieeeee

  • 24 Juli 2009 - 20:54

    Fred:

    welkom in valencia en tot zondag

  • 24 Juli 2009 - 21:05

    Dana:

    he beck,
    ja het veld is bizar! wij hebben daar iets van 7 jaar geleden de europacup gespeeld en vroeg me in godesnaam af hoe zo'n toernooi daar gespeeld kon worden. a fijn, wat jaren later wordt er een nog belangrijker toernooi gehouden. lekker zeg.. maar goed, het is te doen, gewoon bij neerleggen. dat is het enige wat je kunt doen. Nou ik kom met mijn wheelie zondag jullie kant op.
    KUS

  • 24 Juli 2009 - 22:58

    Moto:

    38°C of een man van over de 50 jaar zijn string boven zn box (jeans) zien uitkomen...hmm :| Ik wist het wel » die man, ahaha, jakk!!

    Lekker dat je een 2persoonsbed hebt in je eentje. Ik ook, hihi. De boezoek ligt met z'n 4en in jou kamer gepropt, goed gelukt. Gezellige boel! Moet bedenken wat we kunnen doen morgen, ik weet nog steeds niks :-S en ik ga slapen, is ook zo lastig nadenken. Weet jij iets? ;-)

    Nou, sutses op de training morgen & hoop dat snel went aant het veld.

    Liefde X

  • 25 Juli 2009 - 17:26

    Mamsie:

    Nou dat ze werkelijk op zon locatie een EK mogen spelen is niet te filmen man.
    Maar scheelt wel die lage hekjes en ruimte eronder, goed voor de homeruns.
    Ben blij dat de bosbranden geblust zijn daaro, anders is het helemaal heet hihi.
    Het wordt inderdaad koeler volgens de weer berichten in Valencia.
    Nou fijne dag vandaag en morgen.
    Tot snel. X ook voor Chant en groeten aan de rest.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rebecca

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 129471

Voorgaande reizen:

08 December 2012 - 02 Januari 2013

Holiday!

29 Februari 2012 - 21 Maart 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: