Sorry...nu dan echt een verhaaltje!!! - Reisverslag uit Parma, Italië van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu Sorry...nu dan echt een verhaaltje!!! - Reisverslag uit Parma, Italië van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu

Sorry...nu dan echt een verhaaltje!!!

Door: Becky Boop

Blijf op de hoogte en volg Rebecca

20 Augustus 2009 | Italië, Parma

Giorni uno…
Zooo…daar zijn we weer :)
Lekker in Italie, hoewel…lekker…’t is hier bloedheet, veel muggen, niets te beleven etc. Dus ik moet weer ff die knop om gaan zetten anders wordt het een hele lange week :)

Gister om 03:30u opgestaan, we moesten namelijk om 04.15u verzamelen…ff lekker gedoucht en laatste spulletjes (lees: snoep) ingepakt en toen lopend (zo’n 10 min lopen) naar de Texaco, waar wij met de bus vertrokken. Dit was best vroeg, aangezien ik rond 00.00u ging slapen, maar het ging me best goed af…Vroeger…was ik niet te genieten als ik vroeg op moest etc, daar lijk ik overheen gegroeid :) (ik klop ’t ff af :))
Rond 5u waren we op ’t vliegveld, daar gewacht op de meiden die niet met de bus kwamen en toen ingecheckt. Mijn tas woog maar 20.1 kg :) goed he!!!
Toen we bijna bij onze gate waren, dacht ik…ik pak gewoon die lopende band…maar dacht ineens, “oh boy, als we maar niet bij C8 moeten zijn want dan moet ik een héél eind terug” nou, daar moesten we wel zijn :| ik snel omgedraaid en terug gelopen, dat is me toch vreemd :) vooral wanneer je eraf komt, dan lijk je zowat om te vallen hahah…nou goed…’t scheelde me wel een heel eind lopen, zo op de vroege morgen :)
Toen ik lekker rustig zat, besefte ik me dat ik mijn oorpluggen was vergeten (van die oordoppen die helpen tegen de pijn in de oortjes tijdens ’t stijgen en landen, heb daar altijd veel last van) dus ik snel naar een winkel gelopen, “verkoopt u van die earplanes?” “ja hoor” “heeft u ook die kleintjes, want die grote mensen maat, die passen niet” “nee, dan moet u ff doorlopen, daar kun je ze wel krijgen” ik verder lopen/snelwandelen, die winkel in, de smalletjes gevonden, hup…snel naar de kassa, bedacht ik me, dat ik mijn ticket nodig had om ze te kunnen kopen, zweet stond me op mijn voorhoofd en baalde natuurlijk als een stekker :| ik snel naar die tv schermen gelopen en gekeken wat het vluchtnummer was, toen weer snel terug gelopen naar de winkel en gelukkig die oorpluggen kunnen kopen :) ik blij en bloedheet :) weer terug naar de meiden waar ik eindelijk weer ff rustig kon afkoelen…’wat een actie zo op de vroege ochtend’

Vlucht was chill, heb lekker mijn tafeltje uitgeklapt, mijn kussen erop gelegd, daar mijn hoofd weer opgelegd en toen lekker gaan slapen, 1,5u later waren we er alweer…Aangekomen in Milaan, moesten we nog 45min wachten tot we onze bussies konden huren…Toen we die eenmaal hadden, ben ik weer verder gaan slapen in de bus… :)
Nadat we onze kamer hadden geruild, aangezien wij op 203 zouden liggen en bijna iedereen, op Juut, Deb en Dag na, op de 3e ligt, en wij het gewoon gezelliger vonden om op dezelfde verdieping te liggen! En onze spullen hadden gedropt, zijn we naar de Mac gegaan, daar ff wat gegeten en weer 2 nieuwe Coca Cola glazen gekregen :) heb nu bijna alle kleuren haha…alleen daarvoor ga ik naar de Mac hoor, vind er verder niet zo heel veel aan!!!
Toen weer geslapen voor ’t vaderland…wat kan slapen toch lekker zijn…denk dat ik wel zo’n 3u heb geslapen, als het niet meer is…
Rond 8u hadden we ff een teammeeting en toen weer terug naar de kamer…rond 9u gingen we naar 1 of ander restaurant, waar alles nogal lang duurde, waar de serveerster lichtelijk gestresst raakte van ons en we om precies te zijn, 1 glas drinken kregen, omdat ze geen tijd hadden om vaker langs te komen :| na 2u was ik er wel een beetje klaar mee en wilde ik alleen nog maar gaan slapen…rond 23.31u waren we eindelijk weer in het hotel…ik plofte neer op mijn bedje en kon amper in beweging komen, maar moest toch nog echt ff naar het toilet en mijn tandjes poetsen etc. (wat men altijd doet voor ie gaat slapen) dus dat toch maar ff gedaan, ben neergeploft, en heb niets meer gezegd of gedaan, heb mijn ogen gesloten en sliep :) slapen is toch zo lekker heh!!!!

Nou goed, inmiddels is het alweer Dag 2…en lig ik lekker nog ff op bed, Chant leest een boek. Ontbijt was vooral heel druk en erg italiaans, ik hou er niet zo van dus ben blij dat ik mijn brinta mee heb genomen :)
Denk dat we zo wel ff gaan lunchen maar heb echt geen idee wat de bedoeling is eigenlijk haha…er hangt nog nergens een lijstje of zo…en twijfel of die er eigenlijk wel gaat komen :)

Er is hier overigens niets te beleven, ja…er is een zwembad in de buurt, 2km hiervandaan of zo…maar in het hotel is niets te doen en verder eromheen ook niet, daar wordt ik momenteel nog niet echt vrolijk van, aan de andere kant, als we straks gespeeld hebben, zal ik denk ik ook niet in staat zijn om iets te doen, maar goed…heb liever de keuze, wel iets kunnen doen als ik er zin in heb, of gewoon niets doen, maar als je wilt, is er wel íets te doen :) Klinkt logisch toch :)
Oh…en de airco doet ook niet echt wat ie moet doen, ’t is hier maar warm op de kamer…en we hebben maar 1 sleutel…nou scheelt ’t dat Chant en ik met ons 2en liggen, maar de rest ligt met hun 3en, dan is 1 toch wel weinig…maar er 1 bij laten maken, geen optie :|
Oh…en voor i.net moet je betalen…dan krijg je een soort van pre-paid kaart, met een inlognaam en wachtwoord, niets mis mee…je moet dan gewoon inloggen en uitloggen wanneer je klaar bent, dan behoudt je gewoon de rest van de minuten, handig toch?? NIET DUS…ik was net ingelogd en wilde uitloggen want was er wel klaar mee…kon ik toch niet uitloggen heh, dus heb ik 10min lopen zoeken hoe ik nou weer uit kon loggen, ‘ja…zo schiet het wel op met die minuten die je op zo’n kaart hebt’ :| ben nu dus wel ff iets wat prikkelbaar :) hahaha…maar echt bloed-chagrijnig, dat is niet meer :) verleden tijd, zonde van mijn tijd etc :)
Oke, nu ga ik ff douchen en kijken hoe laat we iets moeten doen!!!!

Ciaoieeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO :( nu ben ik wel chagrijnig…wil ik inloggen om dit verhaal online te zetten, doet ie het niet, of mijn wachtwoord is fout, dat lijkt me niet want ik tik het juiste in, of MIJN MINUTEN ZIJN OP…NEEEEEEEEEEEEEEEEE…dat zal toch niet heh, krijg de *piep********** :| MAN!!!!!!!!!!!!!!!!!! (bleek dat ik een uur had om te i.netten, maar dan moest ik wel een uur online blijven en niet uitloggen, tja, hoe moet je dat weten als het er NIET opstaat?)
Uiteindelijk toch nog een halve dag chaggie geweest :) omdat helemaal niets ging zoals ik dat in gedachten had :|

Giorno due…denk ik…ben de tel kwijt….(dit is de maandag geloof ik)

Zo…ik tik maar gewoon ff door, heb nu ff de tijd en weer een nieuwe i.net kaart :) Ik heb alleen geen idee wat we allemaal hebben gedaan want ik heb het niet bijgehouden, maar ik ga er eens ff over nadenken!!!

Ik denk dat vandaag game day was… :) We speelden tegen de Spanjaarden…Spanje uit, altijd lastig!! We begonnen de w-up zo’n 45min voor de wedstrijd, heerlijk…wanneer het zo warm is, (en het is warm mensen, echt gewoon niet normaal, warmer dan Oklahoma en Valencia) heb je gewoon niet heel veel tijd nodig, zweten doen we toch wel :) Maar goed, het veld waar we moeten warm-uppen, is niet heel best dus het is maar goed dat we daar niet zo heel lang op hoeven te staan :)
Tegen de Spanjaarden hebben we een goeie wedstrijd gespeeld en na 4 innings konden we dan ook van het veld met een eindstand van 15-0!!
Volgens mij hebben we deze dag niet heel veel meer gedaan dan een wedstrijdje gespeeld, wat gegeten en geslapen :)

Giorno tres…(of dinsdag :))

Vandaag hadden we een redelijk pittige dag…we speelden er 2, om 11uur of zo en om 6uur of zoiets :) Tsjechie en Rusland…absoluut niet de makkelijkste tegenstanders!!

Om 11uur hadden we de Tsjechen, die wonnen we 4-3. Ik geloof dat zij 1-0 voor kwamen in de 4e inning en daarna scoorden wij gelukkig 3 of 4 runs in de volgende inning…ik weet het niet precies :) sorry hiervoor. Ik heb in ieder geval gegooid, de 1e 4 innings…’t ging oke…maar niet bijzonder goed, ik was denk ik TE scherp, wilde te goed gooien, tja…dan gaat het meestal niet zoals je had gehoopt…’t was voor die wedstrijd goed genoeg hoor maar toch…daarna heeft Dag het overgenomen. Door wat foutjes scoorden zij nog 2 runs, maar helaas voor hun, dat was niet genoeg :) GHAHA…lekker puh!!!

Na de wedstrijd in een leuk tentje geluncht, lekkere broodjes, duurde alleen heel lang…en natuurlijk kreeg ik als laatste mijn broodje, en als ik iets vervelend vind, is het wel het idee dat men op mij moet wachten, dus dan kan ik al niet meer genieten van mijn eten heh, jammer is dat altijd…maar goed, we waren dus om half 1 klaar met spelen en pas om 3u weer terug in het hotel, moesten om 5.30u of 6u alweer spelen. Dus ff snel gedoucht, geslapen en weer opgestaan en klaargemaakt voor de Russen.

Zij kwamen nogal voortvarend uit de startblokken, meteen in de 1e inning kwamen we 2-0 achter…en tegen de Russen kan dat nogal in je nadeel zijn, want als ze eenmaal een opening zien, dan blijven ze de hele wedstrijd gevaarlijk!! Gelukkig staken wij daar halverwege een stokkie voor en scoorden wij nog wel runs en zij niet :) We wonnen iets van 5-2 of zoiets :) hahaha…ik heb nu nog geen i.net dus ik kan het nog niet nakijken…en heb er eigenlijk ook geen zin in hahah…winnen is winnen, maakt uiteindelijk niet zoveel uit met hoeveel!
Maar goed, vanaf de 4e mocht ik gooien, dit ging al een stuk beter dan tegen de Tsjechen. Ik kreeg in die 4 innings niemand op de honken :) dat was wel lekker, voelde me scherper dan in de ochtend…gelukkig :)
Na de wedstrijd hebben we nog ff Terrasvogels-Parma gekeken maar dat was allemaal niet heel boeiend, of misschien ook wel maar ik had niet echt zin om die wedstrijd serieus te gaan volgen :) ’t was vooral ff lekker om niet op de hotelkamer te hangen!!
Na de wedstrijd nog ff naar de Mac gegaan, nog weer ff 2 glazen gekregen voor onze verzameling :) hoeven nu alleen nog maar paars :) ghehehe…

Giorno ik ben hem kwijt…

Vandaag speelden we om ik weet niet hoe laat, tegen de Duitsers…altijd lastig :) We hadden veel moeite om op de honken te komen, ik weet nou niet of de pitcher zo goed was, de scheids zo slecht, dat wij ons niet konden aanpassen?? Ik weet het niet…maar het kwam er op neer dat het in de 7e inning nog steeds pas 1-0 stond…gelukkig kwamen zij amper op de honken maar toch zou het wat lekkerder zijn om wat meer ruimte te hebben. Is als pitcher zijnde, ook wat lekkerder gooien, maar goed…
Ik speelde deze wedstrijd niet, hoewel, mocht in de laatste inning honklopen voor Timmermans, en scoorde de 2-0 :) hahaha…ik ging maar gewoon wat rennen en sliden als een malle…dan komt er dus blijkbaar een punt uit hahaha…ik vind het altijd wel wat, dat honklopen, lekker rennen, vliegen, sliden, weer opstaan en doorgaan :)
Ik was wel vies na die sliding, dat is dan wel weer jammer, vooral omdat we de was doen…met de hand :)
Na de wedstrijd snel naar het hotel, waar de airco er mee was genokt bij ons op de kamer. Dus Channie naar beneden om iemand te laten komen…daarna zelf naar het zwembad gegaan met bijna het hele team…heeeerlijk was dit, ik heb lekker een paar baantjes getrokken en daarna lekker ff van de zon genoten…(dit doen we natuurlijk al bijna de hele dag, maar dan niet in bikini :) haha…die vervloekte lijnen op de armen, de benen en een pikzwarte nek…lelijk hahaha) maar goed, toen bleek de airco het nog steeds niet te doen, aangezien er nog niemand was geweest om te kijken wat er mis mee was, toen ik onder de douche stond kwam er eindelijk iemand langs om ons vervolgens te vertellen dat we een andere kamer konden regelen. Dat heeft Channie dan ook meteen gedaan en nu zitten we aan de andere kant van de hal, hebben we een grotere kamer, met een groter balkon en een airco die het goed doet :) Goed geregeld Channie!!! We zijn ff snel gaan verhuizen en daarna zijn we Chinees gaan eten!! Ja…dat lezen jullie goed, Chinees in Italie…nou…dat vond ik dus HELEMAAL NIETS heh, ik ben gek op Italiaans en kan gewoon echt niet goed tegen Chinees eten, ik had het voorgerecht nog niet op en voelde me echt een beetje onpasselijk!!! Bah…maar goed, het was wel oke hoor, ik kan er alleen niet goed tegen!! Na het eten hadden we een teambespreking en daarna zijn we met een aantal meiden naar een barretje gegaan, daar ff een overheerlijke cocktail gedronken (foto volgt) en gechilled en toen lekker naar huis…

Nu liggen we dus op de kamer te wachten tot we weer iets gaan doen…ik geloof dat het eerstvolgende op de lijst, lunchen is…dat komt mooi uit want ik heb me toch een trek :)
Dus ik ga ff lunchen en dan zet ik ff dit verhaal online…dan hebben jullie er ook nog iets aan toch hahah…

Ciaoieeee….




  • 20 Augustus 2009 - 11:22

    Juutje (en....?_:

    Becky Boop!!

    Wij moeten na die europa cup echt af gaan sprken hoor... Ik was afgelopen dinsdag nog wezen kijken bij jullie wedstrijd tegen Terras, maar je was er niet!!!! Niet lekker...maar je hebt natuurlijk ook weer zo een drukke tijd gehad...logisch dus! Voel je je weer beter?
    Nou kick butt daro en win net als afgelopen jaar die Europa Cup ff!!

    Kus Juut

  • 20 Augustus 2009 - 11:26

    NoN:

    Ey bec...

    tering wat een verhaal, hahahaha...dat was me pauzetijd, hahahha...maar je vermaakt je daar wel, schrale troost op et moment is et hier ook niet te harden, f*cking warm en wij hebben UBERHAUPT geen airco..

    Vermaak je....

    Dikke kus

  • 20 Augustus 2009 - 11:30

    Mamsie:

    Hehe het valt nie mee in dat hotel en jammer dat er niets te doen is, ken je toch misschien beter in een huissie zitten op een camping, maar daar heb je weer geen airco en dat is ook fijn als die het doet. Dus je moet er maar wat van maken.
    En 1 ding het scheelt knaken hihi.
    Succes vanavond tegen Belgie en Terras. We volgen jullie hoor.
    Hier ook bloed heet. 37 graden nie normaal, maar wij hoeven niets.
    Kussie voor Chan en jou en groeten voor de rest.
    XXXXXX

  • 20 Augustus 2009 - 11:54

    Moto:

    Wow veel te lang verhaal & veel te warm om n reactie te geven..hihi. Fijn om weer wat te lezen & succes heute!It ben voor jullie! Liefde X

  • 20 Augustus 2009 - 12:52

    Opper Yup:

    hi yuppie,
    zo het duurt ff maar dan heb je ook wat... Zoals Moto al zij, is het hier ook F...... Hot, niet normaal en zit ook nog in de trein, nou mooi niet dat dat fijn is. Het zou gaan waaien, maar heb nog geen wind gevoeld. De zon schijnt niet echt dus strand liggen wordt hem ook niet. Zelf mijn vingers zweten... Ik zweet toch liever met sporten dan zo... Bahbah. Nou keep us posted en heel veel succes straks. Door maar ff wat Juutje zegt.
    Love you and Chant
    X

  • 20 Augustus 2009 - 17:07

    Ria:

    hoi becky
    wat een verhaal zeg het heeft even geduurd maar het mag er toch wel weer zijn geweldig heb weer genoten ervan en tot nu toe alles gewonnen wat ook niet onbelangrijk is zoals dat puntje wat je binnen hebt gelopen prima ga zo door je bent snel genoeg en het eten gaat ook weer prima met je wat is dat toch lekker als je zo kan snoepen ook ik wordt al dik als ik er naar kijk nou vanavond tegen terasvogels maar nu winnen jullie toch wel even he dat zou geweldig zijn tttdoet het ook goed nou beck laat ze een poeppie ruiken daar en succes groetjes ria toy toy

  • 20 Augustus 2009 - 20:47

    Ria :

    he becky
    net gelezen dat jullie met 7-0 gewonnen hebben van terrasvogels geweldig joh gefeliciteerd met het hele team mijn dag kan niet meer stuk goed zo kanjers groetjes riaxxxxxxvoor het hele team

  • 21 Augustus 2009 - 13:16

    Mamsie:

    Vroegertje vanmorgen maar toch met de oogjes op halfstok lekker gewonnen, nu waarschijnlijk in diepe rust en wat eten en dan 8 uur weer terrasvogels. Nou we kenne nie wachten.
    Veel succes he allemaal.
    Let Kick some .......

    X van hiero

  • 21 Augustus 2009 - 20:28

    Mamsie:

    KOM OP , MET ZIJN ALLEN HE.
    WE LATEN ONS NIET INPAKKEN.
    Lekker slapen en deze snel vergeten.
    SUCCES Morgen. X Love You both

  • 22 Augustus 2009 - 11:25

    Mamsie:

    Geen woorden voor, wat is dit zuur.
    Goeie reis naar huis morgen.
    Love You both. XXXX

  • 22 Augustus 2009 - 19:46

    Ria :

    hoi becky
    wat is dit jammer zeg was de hele dag weg naar groningen en net thuis toen ik het las dat jullie hadden verloren heel triest ik wens jullie toch een hele goed terug reis en nu ze gewoon in de competitie pakken ik kom jullie steunen hoor groetjes ria xxxxxxxxxxxx

  • 12 Mei 2010 - 19:10

    Gohsiepietje:

    wasdatnou?

  • 15 Juni 2010 - 10:12

    Maaike:

    Hey Becky.

    Ik ben dus een beetje te vroeg! Was benieuwd of je al een berichtje had geplaatst. Hopelijk als de reisvermoeidheid van je afgevallen is! Veel succes en plezier.

    Maaike

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rebecca

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 161
Totaal aantal bezoekers 129486

Voorgaande reizen:

08 December 2012 - 02 Januari 2013

Holiday!

29 Februari 2012 - 21 Maart 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: