En we gaan weer verder… - Reisverslag uit Caracas, Venezuela van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu En we gaan weer verder… - Reisverslag uit Caracas, Venezuela van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu

En we gaan weer verder…

Door: Becky Boop

Blijf op de hoogte en volg Rebecca

27 Juni 2010 | Venezuela, Caracas

We waren dus aangekomen hier in het hotel, hadden onze floor versierd en gingen slapen…
De volgende ochtend werden we wakker gemaakt door de schoonmaakster, uurtje voor de wekker of zo…en toen ik ff op de gang ging kijken lag de helft van de slingers en ballonnen alweer op de grond dus was al bang dat de schoonmaaksters dit hadden gedaan maar gelukkig hield de tape het gewoon niet dus hadden we het weer vastgeplakt. Onze verdieping was de 1e paar dagen best populair, mensen hier hadden gehoord dat onze verdieping zo versierd was en kwamen boven om foto’s te maken :) das toch mooi heh :) en onze hoofd guard had dit ook aan zijn grote baas verteld, die kwam ook foto’s maken en die heeft ze weer naar meneer Chavez gestuurd :) en hij vroeg zich af of wij wel chill waren want hij had onze guards laten weten dat de NLers lastige mensen waren :) nou…dan kent hij ons NLers niet goed :) want wij zijn helemaal niet zo lastig!!!

Anyway, de 1e dag hier gingen we trainen, ff lekker in de zon, beentjes strekken, meiden hebben ff geslagen en pitchers ff gegooid, Sten en ik hebben zo’n 10min ipv 40min kunnen gooien want het kwam aan het eind van de training met bakken uit de hemel…het is hier namelijk winter heh, dus regent het zo nu en dan echt zo onwijs hard! Wij helemaal doorweekt de bus in maar goed, wel ff lekker om iets te doen.

We hadden hier trouwens alleen maar i.net beneden in de lobby of voor $20 per dag op de kamer…maar onze host die we in Puerto Ordaz en Barinas hadden, hele leuke meid, wist ons te vertellen dat we kabels kregen voor op de kamer en misschien wifi op onze verdieping, en dit was een dag later het geval :) nu hebben we in ieder geval op de gang gratis i.net :)

Die avond hebben we bij ons op de kamer een filmpie gekeken met een paar meiden…en dat was een beetje onze dag, volgende dag gingen we vroeg naar de NL ambassade dus op tijd naar bed :) De volgende ochtend vroeg ontbeten en daarna naar de NLe ambassade, was super gezellig, lekkere taartjes en thee :)
Hierna gingen we weer terug naar het hotel om te lunchen en na de lunch hadden we een wedstrijd tegen Tsjechie, die wonnen we, weet niet meer hoeveel maar we speelden een leuke wedstrijd…het was nog een uitdaging, aangezien het veld nog niet speelklaar was, de honken niet vast lagen en de honken met kalk op het veld werden getekend :| er was op een gegeven moment een actie op 1, en die scheids gaf de loopster safe en als reden gaf hij, ‘ze had het honk niet vast’ dus ik zeg, in het nederlands, dus het vermoeden bestaat dat hij mij niet verstond :), er is niet eens een honk want die is weggevaagd dus waar heb je het nou over joh?! Djeez…wat een onzin…maar wel grappig allemaal…en we nemen alles gewoon voor lief heh, ieder ander land had waarschijnlijk gezegd ‘hier spelen we niet op’ maar wij Nederlanders zijn niet zo moeilijk…meneer Chavezzz… :)

Maar goed, dit was het weer ff voor nu, ff douchen en dan lunchen, meeting en spelen tegen de Zuid Afrikanen!!!!

Hasta Luego!!!

• 27 Juni 2010 - 17:56

Moto:

Wij zijn zo trots op jullie hè. Keep on rockin'!!!! Gaat goed daar!
    En Mr President Chavez er zijn ook NLers die gewoon gezellig en lief zijn hoor en die wèl normen en waarden kennen ;)

• 27 Juni 2010 - 18:48

Opper Yup:

Hi yuppie,

Ben blij te lezen dat het daar allemaal zo soepeltjes verloopt en we zijn hier met z'n allen onwijs trots op jullie... Ga zo door!!!
    We love you

• 27 Juni 2010 - 19:46

Maaike:

Zouden die Venezolanen nou echt nog nooit leuke, lieve Nederlanders hebben ontmoet! Wat een openbaring dan voor hen met ons Nederlandse softbalteam. Zo te lezen hebben jullie het prima naar je zin; geen wonder met ook nog eens die geweldige overwinningen! Succes straks tegen Zuid-Afrika.

• 27 Juni 2010 - 20:39

Ria Harskamp :

hoi beckey
    wat gaat het goed met het team zeg lekker wedstrijdjes winnen geweldig cuba verslaan met 3-0 en argentinie4-3 nou ik ben toch wel heel trots op jullie op naar de volgende wedstrijd africa las ik nou voor de hele ploeg veel succes liefs ria

• 28 Juni 2010 - 08:44

Maaike:

Ook met deze overwinning gefeliciteerd. Als jullie er nu zelf nog 1 kunnen winnen moet die kwalificatie binnen zijn toch!

• 28 Juni 2010 - 09:13

Roos:

Joehoeee! wat gaan jullie goed!:D

chann homeruunn!! goed man!

Veel succes vandaag weer!!

ps: zou iemand die link kunnen geven waarop je die wedstrijden kan zien?:D

Kus!