Off we go… - Reisverslag uit Clearwater, Verenigde Staten van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu Off we go… - Reisverslag uit Clearwater, Verenigde Staten van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu

Off we go…

Blijf op de hoogte en volg Rebecca

02 Maart 2014 | Verenigde Staten, Clearwater

Het is even geleden maar we zijn weer onderweg…onderweg naar het zonnige Florida (als we de weerberichten mogen geloven) and as we speak, zit nu in het vliegtuig met nog iets van 3,5u te gaan.

Een aantal meiden slapen, een aantal meiden spelen een spelletje, sommigen lezen wat, kijken een filmpje etc. Nou ja etc? Zoveel meer is er niet te doen in zo’n vliegtuigie.

Ik heb net ‘12 days a slave’ gekeken en pfoe die was wel intens.
Nu zit ik een andere film te kijken maar ik kan me niet zo goed concentreren, dusss dacht ik…laat ik maar alvast beginnen aan mijn reisverslag, goed idee toch?! ;)

Ik heb trek in iets lekkers maar ik heb al mijn lekkers in mijn ‘koffer’ gestopt omdat ik geen overgewicht had :) well that was a first!!!

Hmm heb ook niet echt inspiratie :) even bedenken wat ik kan gaan tikken……..

Oh ja, ik zal ff vertellen wat we gaan doen :) we zijn dus onderweg naar Clearwater, Florida ter voorbereiding op het WK. Wij zullen 3 weken in Clearwater verblijven, we zullen er 1x trainen en 23 wedstrijden spelen. Heerlijk, eindelijk weer de wei in…die zaal…is natuurlijk prima voor de winter maar we zijn wel weer toe aan de geur van vers gemaaid gras, gravel onder onze spikes, zonnetje op ons bol, tanlines, schaafwonden :) heerlijk!

Vanmorgen hebben Sabje en Chis, Sas en mij naar Schiphol gebracht. Sabje heeft ons afgezet en is toen naar huis gegaan, Chis is mee naar binnen gelopen. Sabje vindt afscheid nemen niet zo leuk.
Inchecken en alles ging super soepel, haha zelfs mijn koffer inpakken gisteren, ging super soepel. Toch wel fijn. Wel lekker last minute hoor…maar goed, what else is new. Ik dacht: als ik iets vergeet, koop ik het toch gewoon in Amerika :) Dus ik ben sneakers en loopschoenen vergeten (is helemaal niet zo maar wil gewoon nieuwe) :)
Hooo man, kan echt niet wachten tot we er zijn, lekker naar de zon, lekker fit worden, beetje zwemmen, beetje (veel) slapen :) heerlijk man. Zitten weer in dezelfde suites als ‘altijd’ heerlijke ‘huisjes’ zijn dat. Keuken, lekkere woonkamer, grote bedden en kamers, zin an.

Zucht, ben nu wel ff klaar met dat vliegen. En ook klaar met tikken trouwens.

Mijn redder in nood, Sas…gaf me lekker autodrop net “het zou verboden moeten worden” daar was ik wel ff aan toe :)

Buhbye!!

  • 02 Maart 2014 - 08:52

    Marjo:

    Yeeh daar is ze weer.
    Fijn dat jullie er zijn. X

  • 02 Maart 2014 - 08:56

    Peggy:

    Hoi Rebecca, weer leuk om je reisverslagen te lezen. Jouw leven is 1 groot avontuur! Leuk hoor en geniet er maar van en veel suc6! Liefs, tante Peggy

  • 02 Maart 2014 - 09:55

    Maaike:

    Hey Becky. Heerlijk dat je ons weer laat meegenieten van jullie trip maar vooral van jouw leuke verhalen. Terwijl jij slaapt voorzien wij jou dan weer van

  • 02 Maart 2014 - 09:59

    Jantina:

    Hoi becky wat leuk om je te volgen. Ik wens je heel veel succes. Go Becky, go Becky!

  • 02 Maart 2014 - 10:01

    Gerard Meijer:

    ha rebecca, leuk om jou verslag van deze trip te lezen maar
    vergeet niet om er van te genieten.

  • 02 Maart 2014 - 11:43

    Moto:

    Hallo Betta, ik ben blij dat jullie veilig aangekomen zijn!
    Ik werd net wakker, keek op me telefoon en zag een verslag van je! Yesss, meteen lezen! Jou verhaal was net zo inspirerend als mijn brief, hihi

  • 02 Maart 2014 - 13:48

    Fred:

    Het begin is er, nog 23 wedstrijdverslagen te gaan........... ;-)

  • 03 Maart 2014 - 20:52

    Steef:

    Ha schat! Sorry dat ik er niet bij kon zijn om je uit te zwaaien!
    Ik hoop dat je een hele leuke tijd hebt in de States! Ik ga je verslagen uiteraard ook volgen! Leuk!
    Geniet ervan!
    Mis je!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rebecca

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 331
Totaal aantal bezoekers 129436

Voorgaande reizen:

08 December 2012 - 02 Januari 2013

Holiday!

29 Februari 2012 - 21 Maart 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: