Day 1...part 2... - Reisverslag uit Clearwater, Verenigde Staten van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu Day 1...part 2... - Reisverslag uit Clearwater, Verenigde Staten van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu

Day 1...part 2...

Blijf op de hoogte en volg Rebecca

03 Maart 2014 | Verenigde Staten, Clearwater

Nou...daar lig ik weer, tis hier inmiddels 05.23u en ik lig al sinds 4u wakker of zo...zucht! Oh well...vast de laatste dag dak midden in de nacht wakker lig!

Gisteren niet zo heel veel gedaan. Even kleding opgehaald, Sas en ik een filmpje gekeken (en níet gesnoept hoor meneer Kosterink haha) Arie lag lekker aan het zwembad en Dag was Greys Anatomy aan het kijken, ze moet ff bij zijn want donderdag beginnen hier de nieuwe afleveringen :)
Even geluncht in onze huisjes, echt heerlijk om niet steeds de deur uit te hoeven voor het eten!!
Na de lunch hebben wij, Sas, Peter, Craig en ik Shareday opgepikt van het vliegveld, ze komt deze week mee spelen en trainen en moet dan weer terug naar school hiero ergens :) Baltimore volgens mij!
Daarna ff naar de walmart geweest, ff wat shampoo en dat soort dingen gekocht, dit had ik allemaal niet meegenomen omdat het natuurlijk allemaal kostbaar gewicht in m'n tas is, ik heb die ruimte natuurlijk nodig voor m'n softbalspullen...pfff...onzin...voor al m'n snoep en chocola en nu ik het erover heb, ik heb me toch een trek :) allemaal lekkere chocolate chip koekjes etc gekocht! Maar goed, lijkt me niet heel verstandig nu...maar wel lekker...what to do?! Hmm...doe maar niet...dan maak ik iedereen wakker hiero!

We zijn gisteren lekker uit eten geweest, ik had carpaccio vooraf, een prachtig stuk tonijn als hoofd en een goddelijk toetje, iets van oreo iets met chocolade mousse iets en vanille vla iets en slagroom :) heeeeel veel slagroom jammmm!!!
Na het eten naar de huisjes, boodschappen opgeruimd, ff gedoucht en nageltjes gelakt :) moet ook gewoon gebeuren! Denk dak tegen uh 23u sliep...
Net ff Sas aan de vitamine bommetjes geholpen, ze heeft dikke keelpijn en klinkt kei zielig naast me, ligt te slapen en probeerde net een beetje te kuchen :( uguh ugh...helemaal niet leuk!!

Ohhhh wat ik dus hélemaal vergeet!!! Ik dus in dat restaurant naar het toilet...dacht toch echt dak de deur op slot had gedaan...was een beetje een vreemde deur met een vreemd slot maar ik had er echt onwijs aan gedraaid...nou...ik ben dus net bezig m'n broekie op te hijsen...gaat die verrekte deur open...aarghhh...die vrouw hélemaal in de stress, handen voor d'r ogen geslagen...I'm so sorry in so sorry....ik helemaal in de stress omdat die vrouw helemaal geshockeerd leek...ik: I'm so sorry...I thought I closed it!! Haha...Allebei in de stress in die wc's!! Arme vrouw...ze had niet eens iets gezien of iets maar goed. Ik snel die wc uit...snel weer naar m'n plekkie...en hopen dak die vrouw nie meer zou tegenkomen...vet awkward!!!

Nou en dát was het wel :) Day 1...part 2!!

Vandaag gaan we van 10-12u trainen, lunchen en dan zien we het wel! Ik hoop toch echt shoppen...ik heb zin in nieuwe schoenen :)

Buhbye

  • 03 Maart 2014 - 12:01

    Marjo:

    Hey earlybird.
    Klinkt allemaal gezellie.
    Enne sas beterschap. Hoop nie dat je alles aansteekt.
    Eten klinkt goed bec.
    Trainse vandaag en kijk uit naar je volgende story.
    Touw mee voor de wc dicht te houden haha. Pfff. Xx

  • 03 Maart 2014 - 12:20

    Maaike:

    Hey Becky! En wij hier maar genieten van jouw schrijfsels omdat je (te) vroeg wakker bent

  • 03 Maart 2014 - 12:23

    Maaike:

    Poging 3 voor mijn hele tekst ;-(
    Van mij mag je dit slaapritme aanhouden :-) Sterkte voor Sas en veel zonnevitamientjes

  • 03 Maart 2014 - 16:23

    Moto:

    Good murning! Beetje vroeg, niet!? Niet te vaak doen heur! Groetjes aan Day en hoop ook dat jullie mogen shoppen, ik heb ook zin in nieuwe schoenen voor jou! :-D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rebecca

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 903
Totaal aantal bezoekers 129440

Voorgaande reizen:

08 December 2012 - 02 Januari 2013

Holiday!

29 Februari 2012 - 21 Maart 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: