Day 2, 3, 4, 5 and 6… - Reisverslag uit Schaumburg, Verenigde Staten van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu Day 2, 3, 4, 5 and 6… - Reisverslag uit Schaumburg, Verenigde Staten van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu

Day 2, 3, 4, 5 and 6…

Blijf op de hoogte en volg Rebecca

07 Juli 2014 | Verenigde Staten, Schaumburg

Zoooo….daar ben ik eindelijk weer. Aantal drukke dagen gehad, heb alle hoogtepunten/dieptepunten opgeschreven, hopelijk kan ik er nog een mooi verhaaltje van maken :)

Day 2…
Geen idee wat we vandaag hebben gedaan…ik geloof shoppen en uhm…shoppen…meer niet geloof ik. We krijgen nieuwe pakken dus die hebben we even bekeken…we hebben een meeting gehad. Geen idee wat hier ook alweer gezegd is…hoorde alleen iets van “ze hebben daar airco” geen idee waar dat over ging hahah!! Verder weet ik niet meer zo goed wat we die dag nog meer hebben gedaan. Ik denk dat ik een nieuwe Oakley bril heb gekocht maar weet nie meer of dit op dag 2 of 3 was :)

Day 3…
Vandaag gingen wij trainen op het complex van de Chicago Bandits, dit is een Professional Softball team hier. Van 09.30 – 12.30 gingen wij trainen. Het zonnetje scheen dus ik smeerde mij netjes in met factor 50…goed bezigggg…hoor ik in de bus “we trainen binnen” wtf…hahah zit ik hier voor jan doedel te smeren…”maar ze hebben er wel airco” AHA…daar ging het dus over :) we trainden dus binnen op kunstgras en kunstgravel…niets aan maar wel super mooi hoor…2 complete softbalvelden…super gaaf. Hier spelen ze dus als het slecht weer is. Helaas was het buiten super mooi maar was er een wedstrijd gaande op het hoofdveld, (ook kunstgras en gravel) dus moesten wij binnen trainen…leuk die airco maar het was Spaans benauwd joh! Bah…ook niet zo lekker getraind, moest wennen aan het kunstgras, ook nog eens op nieuwe spikes dus aan het einde van de training had ik lekkere dikke knieën haha…maar goed, dat trekt wel weer weg.
Na de training gingen we meteen naar de Walmart om wat shampoos en chips te kopen haha…je kunt het maar hebben.
’s Avonds gingen we eten bij de Bandits en daarna zouden we een wedstrijd van hen gaan kijken.
Komt er dus tijdens het eten 1 van de speelsters naar ons toe, was een rookie…”heyy…how are you guys, great that you’re here bladiebla…IF YOU WANT ME TO SIGN ANYTHING, LET ME KNOW” muhahahah…toen haakte ik af…we hadden werkelijk waar geen idee wie dat meisje was…haha…zie ons al gaan…als iemand bij ons komt kijken: “als je onze handtekening wilt, dan horen we het wel” dan zullen zij ook wel denken…wie zijn jullie eigenlijk?? Wat best een ernstige zaak is, aangezien wij maar 3x op rij ongeslagen Europees Kampioen zijn, maar dat even terzijde :) Ik kon er in ieder geval niet over uit en zo velen met mij hahah!
Was geen boeiende wedstrijd of zo…de scheidsrechters waren gewoon slecht…een foutbal die gewoon gemist werd, pitches die gemist werden etc. niets an. Gelukkig gingen we om 21.00u naar huis, waren daar bij die Bandits rond 19.00u denk ik, geen idee…op bed nog ff chippies gegeten…en toen was ik moe…heel moe. Slecht geslapen, vreemd is dat altijd he…dan ben je helemaal brak en dan nog slaap je onrustig…maar goed…

Day 4…
Happy 4th of July…Independence Day hier in Amerika…
In de ochtend even rondje Mall en sportwinkel gedaan…lekker geluncht met een paar meiden en om 14.00u vertrokken we naar Downtown Chicago! Wauw…wat een grote stad man…niet normaal!!
Veel zwervers, daar wordt ik dan altijd wel weer een beetje somber van. Treinen die boven ons reden, van die zijstraatjes waar stoute mensen, in films, altijd ingaan zodat de politie ze niet kan vinden…een Amerikaanse stad zoals je ze ziet in films :)
We hebben een rondje gelopen, Merel, Dino, Gin en ik hebben in een schoenen winkel de meest bizarre pumps aangehad…super gelachen…en het zal je verbazen hoe goed wij er eigenlijk op konden lopen, niet vrouwelijk…wel goed hahah!! Er was daar een mevrouw en zij legde wel even aan Merel uit hoe wij op die pumps moesten lopen…zo en zo en zo…en langzaam…”your boy just has to adjust to it” uh…ok hahah!! Daarna ergens gegeten…niet zulke vriendelijke mensen joh…maar goed, zal wel een drukke dag voor hen zijn geweest.
Wij zouden op de pier naar het vuurwerk gaan kijken dat altijd wordt afgestoken tijdens deze feestdag…wij maar denken, tjokvol en konden niet eens bij de pier komen. Toen was het ongeveer 20.30u en kwam de vraag “gaan of blijven?” toen kozen we toch wel voor blijven ook al moesten we toen nog een uur wachten. Helemaal kapot maar toch ook wel benieuwd naar het vuurwerk, zijn we ergens gaan zitten…super druk ook weer…bizar hoeveel mensen er voor deze festiviteiten op de been waren.
Na het vuurwerk van een kwartier, overigens mooi vuurwerk…zelfs in de vorm van een hartje :) en allemaal mooie kleuren etc, snel weer naar de busjes en weer naar het hotel…ik denk dat we rond 00.00u wel thuis waren…snel gedoucht en naar bed!!

Day 5…
Eindelijk spelen…3 wedstrijden op 1 dag…wauw! Das wel ff andere koek. 1e 2 wedstrijden gewonnen…speelden om 12.00u en 14.00…zoals jullie natuurlijk weten, is er tijdsverschil en speelde het NL elftal ook afgelopen zaterdag…voor ons om 15.00u…jullie snappen onze spanning qua tijd :) snelle wedstrijd, snel naar het restaurant waar wij aten…hier hingen tig schermen waar ook het NL elftal aan stond…YAY!! Geen hap door mijn keel…wat een spanning en sensatie…ballen op de paal, keeper, lat, keeper, speler…overal…behalve IN het doel…man man man…heb echt niets kunnen eten…toen uiteindelijk die vervloekte penalties…man…ellende…toen ineens de Costa Ricanen…op de keeper….en nog een keer…toen was daar de ontlading bij ons…gekkenhuis!! Als ik het goed heb begrepen…staan zij er tijdens ons WK in augustus…net zo bij…NOT!! Maar goed…boeiend…ze hebben ons een spannend dinnertje bezorgd :)
Na het eten snel weer terug naar het veld want wij speelden nog om 20.00u tegen een goed team…leuk!! 6-5 geworden…home run van Timmie in de 7e inning geloof ik…super vet!!! Snel naar huis…want was alweer super laat en de volgende dag moesten we weer spelen.

Day 6…
Vandaag speelden we om 12.00u, het was een single elimination, wat inhoudt dat wanneer je wint, je door moet spelen en wanneer je verliest, je uitgeschakeld bent.
1e wedstrijd 8-0 gewonnen en de 2e verloren we helaas met 2-1. Super goeie wedstrijd maar net niet gewonnen. Dit betekende dat we uitgeschakeld waren voor de finale.
We zijn naar het hotel gereden…hebben lekker kunnen douchen…toen naar een soort van Chinees buffet restaurant/vreetschuur geweest…soort van wokrestaurant…wel lekker gegeten…wat sushi en noodles…was wel lekker…maar wat ga je toch schransen dan…heb geloof ik amper adem gehaald tussen het eten door…dik gierig hahah…ach, het was lekker…daar gaat het om!
Nu lig ik redelijk brak in bed dit verhaal te tikken…
Ik ga lekker slapen en hoop jullie snel weer op de hoogte te kunnen brengen!!

Fijne dag vandaag…

Buhbye!!!

  • 07 Juli 2014 - 15:29

    Skonezussie:

    Klinkt heerlijk ahahaha lekker druk maar dan heb je ook wat aan je dag. Heb je al gegooid? Hoe ging het??? Enne die rookie die denkt dat ze een handtekening aan jullie moet verkopen...ff serieus 0__0 zij moet een handtekening van jullie vragen ahahha!!
    Leuk om weer alles te lezen...have fun skonezussie! x

  • 07 Juli 2014 - 17:19

    Moto:

    Hahaha, ik irriteer me ook al aan die rookie! WTF joh??! Jullie zijn het nationale team en zij komt daar als rookie van een plaatselijk softbal team (waarschijnlijk nog nooit buiten USA geweest) jullie zeggen dat ze wel een handtekening wilt zetten of iets! Mijn hemel, ik wil niet arrogant zijn hoor, maar ik had d'r toch diep van binnen uitgelachen hey! Motherrrr bietsj!

    Heb je nog wat gehad aan mijn top 10 van Chicago? ;-) Mooi hè!

    Heb je nog een beetje gegooid idd? Zo ja, how was that?

    Ben je al thuis???? :-(

  • 08 Juli 2014 - 00:32

    Maaike:

    Wow, goed bijgepraat, maar je klinkt wel moe. Geniet lekker van je rust en slaap. XXX

  • 08 Juli 2014 - 08:20

    Marjo:

    Wat een doos toos die troela. Pff. Misschien analfabeet en nie gelezen dat jullie iets meer zijn als haar. Hihi muts.
    Druk programma maar nice update weer. keep on going. Xx

  • 08 Juli 2014 - 08:21

    Fred:

    He Becky,

    wat een gezellig verhaaltje weer.
    wat is het Nederlands team goed hé ze bezorgen ons allemaal weer kippenvel, net als jullie straks gaan doen, heb er natuurlijk volledig vertrouwen in hoor.....

    Ga lekker door met trainen, shoppen, eten, feesten en ............ schrijven.

    Bedankt voor je Whatupjes met Karin gisteren over Kenji...... xx

    Tot je volgende verhaaltje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Schaumburg

Rebecca

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 3826
Totaal aantal bezoekers 129439

Voorgaande reizen:

08 December 2012 - 02 Januari 2013

Holiday!

29 Februari 2012 - 21 Maart 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: