Fulltime softballen... - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu Fulltime softballen... - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu

Fulltime softballen...

Door: Becky Boop

Blijf op de hoogte en volg Rebecca

07 Februari 2006 | Nederland, Haarlem

Nou, daar ben ik dan toch echt…
Zoals jullie misschien wel weten zou ik afgelopen maand met Kossie en Dee naar Amerika vertrekken, door omstandigheden is dat op ’t laatste moment afgeketst…1 grote teleurstelling kan ik je vertellen!!
Maaaaar…door dit alles is het volgende op mijn pad gekomen en dit heb ik met beide handen aangegrepen :)
Ik ga vanaf 1 maart naar Italië, Macerata om precies te zijn, ik heb daar een contract getekend en ga daar fulltime softballen :)
Ben afgelopen weekend naar Italie geweest om mijn contract te tekenen en een aantal keer te trainen…hiervan komt nog een verslag!

Zodra ik een adres en telefoonnummer heb daaro, zal ik dit doorgeven zodat jullie me daar gewoon kunnen bereiken…and feel free to send me candy :)
Ciao ciao…

  • 07 Februari 2006 - 14:21

    DdeP:

    Hey meis,
    super gaaf allemaal. je verdient het!! en zo zie je maar: alles heeft een reden.......uiteindelijk is dit toch ergggg gaaf.
    je bent een kanjer en doe je best.
    we zullen je swel missen hoor tijdens de weekenden met het nl team.
    xxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rebecca

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 109
Totaal aantal bezoekers 129724

Voorgaande reizen:

08 December 2012 - 02 Januari 2013

Holiday!

29 Februari 2012 - 21 Maart 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: