Folders of geen folders... - Reisverslag uit Macerata, Italië van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu Folders of geen folders... - Reisverslag uit Macerata, Italië van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu

Folders of geen folders...

Door: Becky Boop

Blijf op de hoogte en volg Rebecca

03 Maart 2006 | Italië, Macerata

Daar zit je dan in Milano…net de 1e vlucht achter de rug…ging allemaal prima en lag zoals gewoonlijk weer heel de vlucht te slapen…lekkah…
Vanmorgen om 04.30u op…moest natuurlijk nog een aantal dingen pakken…hoop dak alles mee heb, anders MOET ik natuurlijk gaan shoppen…dan zit er helaas niets anders op :)
Had wel een aantal kilo’s overgewicht >10 :| maar jah…uhmmm…ik ga ruim een half jaar weg, dan kan ik er ook niets aan doen hoor, ’t meisje achter de balie zei gelukkig “ik sluit mijn ogen wel voor deze keer” :) dus hoefde ik niet te betalen, kan maar weer schelen toch?!
Om 06.40u, na afscheid genomen te hebben van mijn ouders, zussen en Chant, door de douane…naar mijn gate, kon meteen doorlopen…voor mij zat een meneer al chillend onderuit zodat ik mijn KLEINE kontje geen kant op kon :| maar goed…soepel als ik dan weer ben…propte ik mezelf er wel tussen…allemaal helemaal goed gegaan!!

Lig nu lekker op de bank voetbal te kijken…heb al een aantal dingen opgeruimd dus mag ik nu wel ff uitrusten toch? Groot appartement gek…4 slaapkamers, 2 badkamers, bijkeuken, keuken MET VAATWASSER ghahaaaa…lovely…ga me hier wel redden, woon 1 km van ’t veld of zo…ook lekker…
Net ff bij onze fysio geweest, die heeft een i.net cafe…waar ik al mijn verhalen online ga zetten…tik ze wel thuis op de laptop want da toetsenbord hiero, hek nog nie helemaal onder controle!!
Heb overigens een adres waar jullie snoepies naartoe kunnen sturen :) hier komt ie:

Rebecca Soumeru
Via G. da Majano 6
62100 Macerata, Italia

(ik woon in app. Nummer 7 maar weet nie of dat erbij vermeld moet worden)
Ik heb inmiddels ook een telefoon hiero...het nummer daarvan is: +393498242737

Nu ff over mijn onderwerp “Folders of geen folders” Heb je dat wel eens dat je thuis komt, de post gaat bekijken en je postbus uitpuilt van de reclame folders, je staat te vloeken dat de sticker “JA/NEE” werkelijk waar niets uithaalt, “ken je dat?”…nou…hier hebben ze er iets opgevonden, (kan overigens alleen in een appartementencomplex denk ik) 2 bakkies waar ze 2 verschillende reclamefolders in stoppen en als je er dan behoefte aan hebt, pak je er zelf gewoon 1 uit…nou…is dat nie handig??

Ik ga ff mijn kamer een beetje naar m’n zin maken en wat eten…
Heeeeel erg bedankt voor jullie steun, reacties etc…zal jullie zeker op de hoogte houden…

Tot het volgende verhaal maar weer!!
Bacio

  • 03 Maart 2006 - 11:14

    Sapperderflab:

    Hi Zussie,
    Man wat ga jij daar een luizenleven hebben... nooit meer de afwas te hoeven doen!!! Wat zal Hissa jaloers zijn... hihihi
    Heb je adres genoteerd en de snoepjes tomen eraan.
    Love you en tot snel

  • 03 Maart 2006 - 11:16

    Nonnie:

    mis u

  • 03 Maart 2006 - 11:17

    Nonnie:

    wat snoeppies sab, we gaan tonnen snoep versturen, hihihihhihihiihi

  • 03 Maart 2006 - 11:22

    Mama Soumeru.:

    Wat een idee van die Folders he. Goed plan, moeten ze hier ook maar invoeren. En wat een lux appartement. Gaat helemaal lukken daaro. Niet te veel verwend raken HAHA. En zie maar dat je snel een paar fotos kunt scoren, is weer eens wat anders HIHI, zeer nieuwsgierig. Tot volgende verhaal. Succes en keep Them Rolling Dikke kus paps en mams.

  • 03 Maart 2006 - 11:25

    Moto:

    Snoepies sturen?? Ja daaagggg. It heb oot een groot appartement, 2 slaaptamers, eigen badtamer, geen vaatwassert, maar ach...it heb Chant, hihi...grapje Chant!
    Je bent al 3 dgn weg joh...voor je het weet is het april & tom je weer thuis, YESSS :) vermaat je je al?

    Mis jou! het is zo leeg thuis :(

  • 03 Maart 2006 - 11:27

    Kimmer:

    Klinkt allemaal koel daaro !! En adres is genoteerd !! have fun.. tot snel ! X ciao

  • 03 Maart 2006 - 11:29

    Lyanne:

    Hey Becky,

    Zit ik hier op kantoor een beetje hard te werken, lees ik jouw verhaal over het op de bank liggen en niet meer afwassen etc. Hmm...word er nog niet echt vrolijk van :-P
    Maar gelukkig ben ik dan wel zo'n iemand die het je ook van harte gunt, want je hebt het ook echt verdient! Dan rest mij alleen nog 1 advies, wat ik zelf na mijn tijd in Nieuw-Zeeland heb geleerd:
    GENIET, GENIET EN GENIET...(het is echt zooo voorbij)

    Liefs Lyanne

  • 03 Maart 2006 - 11:34

    Chantie:

    Oté it wordtdt gebruit als vaatwassert..en bedant!! a lot of plezier there and doe your best! SieJoeNit!!!!!!!!I hold from you..

  • 03 Maart 2006 - 11:34

    Chantie:

    Oté it wordtdt gebruit als vaatwassert..en bedant!! a lot of plezier there and doe your best! SieJoeNit!!!!!!!!I hold from you..

  • 03 Maart 2006 - 11:37

    ABA:

    Net een lekkere lengte om te lezen. Heel fijn! Daar wel opruimen he! SAB is hier al de hele week bezig... ;-)
    Zet 'm op! Enne bel ff naar kantoor als je tijd hebt. Je bent net weg en de belastingdienst mist je al!...

  • 03 Maart 2006 - 11:46

    Moto:

    Snoepies sturen?? Ja daaagggg. It heb oot een groot appartement, 2 slaaptamers, eigen badtamer, geen vaatwassert, maar ach...it heb Chant, hihi...grapje Chant!
    Je bent al 3 dgn weg joh...voor je het weet is het april & tom je weer thuis, YESSS :) vermaat je je al?

    Mis jou! het is zo leeg thuis :(

  • 03 Maart 2006 - 11:46

    Nine:

    hola sweety....blij dat alles goed gegaan is...ik kom snel achter je an...en geef mijn adresje daar wel door...
    Koes koes
    Nine

  • 03 Maart 2006 - 12:14

    Mama Soumeru.:

    HeY Chant en Chis 1 berichie van hetzelfde is genoeg hoor. HAHA. Zo krijg je er wel 100 in een kwartier he Bec.

  • 03 Maart 2006 - 12:16

    Nathalie:

    Becky, helaas heb ik je niet meer gezien voordat je vertok maar wou toch nog even wat tegen je zeggen! HAVE FUN, geniet ervan en doe vooral je best! Ik zal je verhalen bijhouden! Tot gauw, liefs Nathalie (Gosewehr)

  • 03 Maart 2006 - 13:14

    Bazzzz:

    Hey Beck!

    Zo te horen gaat het helemaal goed komen! Klinkt goed allemaal hoor. Nogmaals, heel veel suc6 en maak er wat van (op die ene week in juli na :)) Geniet vooral van het weer, de pasta, het reizen...AAAHHHH ik ben jaloers!

    Dikke kus

    Je ex-coach :(

  • 03 Maart 2006 - 15:10

    Hootie:

    Ey Beck,

    Blij te horen dat het al goed gaat daro!! Sorry, sorry dat ik je niet meer heb gezien/gebeld voor je wegging maar ben echt ziek geweest...Alles wat ik at kwam er nog sneller op een of andere manier weer uit :S....
    Gaat nu weer wat beter gelukkig....
    Adres is genoteerd en we will stay in touch!!
    U&Me babe!!

    Un bacio X

  • 03 Maart 2006 - 18:25

    Tineke:

    becky helemaal toppie dat je nu toch in italië zit.
    maak er wat moois van en geniet dubbel op.
    groetjes en dikke kus van
    tina erik rick pascal en ben

  • 03 Maart 2006 - 19:01

    Peet:

    hey beck!!
    Toppie dat je een goede reis hebt gehad!nou ja...lekker geslapen dan!:D Geniet lekker daar...en tot snel!
    liefs

  • 03 Maart 2006 - 20:17

    Kimmy:

    hey becky,

    cool dat ik je zo een beetje kan volgen, hoe ver zit je van roma af mijn schoonzus woont daar als we haar gaan bezoeken kan ik ook ff bij jou kieken.

    xx kimmy

  • 03 Maart 2006 - 20:30

    Tineke:

    hoi becky
    wat super tof dat je nu toch kunt softballen in italy ga er lekker dubbel op van genieten
    dikke kus en groetjes van
    tina erik rick pascal en ben

  • 03 Maart 2006 - 23:15

    #5:

    hey mattie
    what's geburt daar?
    leuke verhalen, goede keus. have fun x

  • 04 Maart 2006 - 10:12

    Vadeurrr:

    ghallo dochteurrr hoe gaat die heb je al een beetje je draai gevonden......

  • 05 Maart 2006 - 08:34

    Mar:

    Hoi Becky,

    Heel erg veel plezier daar in Italie en lekker genieten.
    Het cadeautje is onderweg, ik heb even gewacht tot je in Italie zat. Leek me wel leuk voor je.

    -x-

  • 05 Maart 2006 - 14:31

    Nel Kroesen:

    hallo rebecca, hoop dat je het naar je zin hebt, veel succes toegewenst henny en nel

  • 06 Maart 2006 - 09:35

    Dets:

    Nou ik heb je site inmiddels ook gevonde.. Zal je stalken zodat je je niet eenzaam voelt..hahhaha..
    Heel veel plezier nog en bikkel ze!!!!
    Tjauw!

  • 06 Maart 2006 - 09:53

    PIB:

    Sow man 4 kamers... 2 badkamers lijkt mtv cribs wel.. Je hebt het beter getroffen dan mij. laat me lekker jaloers zijn. Veel plezier daar.
    Kus

  • 06 Maart 2006 - 12:27

    Jacq:

    Nou zo te lezen heb je het al aardig naar je zin... Lieverd, heel heel heel veel plezier en tot gauw...xxx

  • 06 Maart 2006 - 19:39

    Kossie:

    ~Ouwuh~
    relaxed zo'n groot appartement!Ik zit hier met dobbiedoo op 1 kamer haha!(erg gezellig wel hoor)
    lekker ballen, bruin worden, ennuh..brommers kiekn!
    spreek je snel..
    x

  • 06 Maart 2006 - 22:14

    Roelie:

    Hay betsy boops!! wa zesze nou?! 4 sleeping rooms?!! nou das dus duidelijk!!! italy here we come....uuhhhh....we.... moek nog ff animo vinde om de we compleet te make... denk wel dak di vind of ni?!?! 10 kilos overgewicht!!! damn, heb ie met dr lope sjanse dat ze oogie toekneep?! haha!! nou chis is helemaal verdrietig hoah!! egt onnnntroostbaar! helemaal alleen in dr uppie!!

    Now uhhh lov u! and we belle! xxx

  • 12 Maart 2006 - 13:48

    Ben Van Westenberg:

    hej beckie
    alles goed in italion
    veel succes met sovbal
    groetjes Van Ben

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rebecca

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 105
Totaal aantal bezoekers 129718

Voorgaande reizen:

08 December 2012 - 02 Januari 2013

Holiday!

29 Februari 2012 - 21 Maart 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: