5 lammeren en ons eigen beltegoedopwaardeerjongen - Reisverslag uit Macerata, Italië van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu 5 lammeren en ons eigen beltegoedopwaardeerjongen - Reisverslag uit Macerata, Italië van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu

5 lammeren en ons eigen beltegoedopwaardeerjongen

Door: Becky Boop

Blijf op de hoogte en volg Rebecca

11 Maart 2006 | Italië, Macerata

Pfff...ik lig ff op mijn bed te tikken...ik zit echt zo vol...

Vandaag hebben we het volgende gedaan...uhmmm...wat hebben we eigenlijk gedaan...hahah...oh jah...we zijn naar de gym geweest...gaat allemaal prima...daarna hebben we ff geslapen...(we: Elyssa de Amerikaanse catcher, mijn nieuwe huisgenootje, leuk kind, overigens een goede linkshandige slagvrouw...ben dus blij dat ze bij mij in het team zit, waar zij overigens ook erg blij mee is na mijn verhalen aangehoord te hebben over hoe graag ik linkshandigen raak gooi (sorry Lynn) (volgen jullie hem nog??) en ik) daarna zijn we naar de fysio geweest aangezien ik iedere dag behandeld wordt en zij maar gewoon mee gaat anders zit ze hier ook maar alleen!! Daarna hebben we ruim 2 uur in de zaal getraind, we zouden eigenlijk naar buiten gaan maar natuurlijk regende het op het moment dat we de zaal in gingen en toen we eenmaal bezig waren ging de zon schijnen...heel fijn en zondag is onze 1e oefenwedstrijd, ben reuze benieuwd!!
Na de training ff op de bank gezeten, toen naar onze coach en zijn vrouw...daar echt wel 5 lammeren gegeten...ze bleven me maar eten geven, ze denken maar dat ik niet eet, maar dat doe ik echt wel...ze waren zelfs verbaast wat ik allemaal naar binnen werk...!! Oh...en die lammeren zaten op een stokkie...in de volksmond ook wel sate genoemd...en mijn coach was heel trots aan het vertellen dat ze het in italie niet kennen, niet wetende dat het bij ons gewoon normaal is (lang leve de sate van DE HUT...die ga ik zeker missen)...!! Anyway...ik heb de meiden wat NL geleerd...k*twijf en kl**tzak...ze spreken het erg goed uit...verder heb ik me helemaal ziek gelachen...5 lammeren in mijn buik...en lachen voor ’t leven...oh mijn god...ik ben er misselijk van...but GOOD TIMES...nu op ’t veld nog presteren en dan gaat het helemaal goed komen hiero...!!
Ik heb trouwens een blauwe plek op mijn been van het pitchen...op de 1 of anderen manier sla ik mezelf...en je kunt mijn handafdruk gewoon zien...alsof ik heb zitten vingerverven en meteen maar een handafdruk op mijn been heb gezet...zal er een foto van maken en die zet ik dan zeker online...

Oh jah, dus we hebben een prepaid telefoon gekregen...die zo nu en dan, lees: om de dag, opgewaardeerd moet worden maar goed, dan koop je zo’n opwaardeerkaart en dat is natuurlijk allemaal in het Italiaans dus jah, wat doe je dan...dan vraag je de jongen achter de balie (die overigens ook echt geen woord engels spreekt) of hij het voor je doet...dus we hebben hem maar ons personal putmoneyonethephoneguy genoemd...

I’ll keep you posted on how we played sunday...ben best een beetje nerveus...is nu toch allemaal voor ’t eggie...maar goed...als je de uitdaging niet aangaat zul je nooit weten of je het aan kunt of niet, toch...?! So we’ll see...

Ciao ciao...

  • 11 Maart 2006 - 15:14

    Trudy:

    Hallo Rebecca.
    Het is tijd om je even te laten weten dat we vanuit Limburg ook jouw verrichtingen volgen in Italy. Achteraf maar goed dat die gekke Amerikanen niets van ons onderwijsstelsel snappen. Dit is natuurlijk een uitgelezen kans om te laten zien, wat deze dame (misschien in de ogen van Italianen iets te fijntjes gebouwd)op internationaal niveau waard is. Er ligt een gouden toekomst als PROF op je te wachten, daar zijn wij van overtuigd.
    Geniet vooral van alle fijne momenten en van het softballen. Go for it!!
    We blijven je vogen.
    Groetjes Trudy en Roy Connor.

  • 11 Maart 2006 - 15:54

    Mama Soumeru:

    Nou kind het begint al aardig op een boekwerk te lijken, hihi. Veel succes zondag en dat gaat helemaal goed komen. Je hebt wel voor hetere vuren gestaan. En alles moet de eerste keer zijn toch. Je zussie mag trouwens volgende week weer mee trainen, cool he. De rest zul je vast wel horen. Was weer een leuk verhaal en ben supper doeper trots op je. En lekker zon putmoneyonethephonequy. HIHI. Nou we verwachten een wedstrijd verslag van 4 kantjes dus tot snel. Bacio La Madre.

  • 11 Maart 2006 - 15:56

    Daf:

    Hey beck ,

    Echt leuk man! Dat je het naar je zin hebt daar!!
    Veel succes zondag!!!!:)

    xxx Daf

  • 12 Maart 2006 - 15:51

    Koekiemonstah:

    he Betsy!!!! k ben linkshandig....!! kan ni herrinnere dat je mij ooit raak hebt gegooit of graag wil?!?! :P btw: bel je morge......hmmmm.... welke morge ;) Suc7 met de game!!!

    xXx

  • 12 Maart 2006 - 17:35

    Anna:

    Nou het is vandaag zondag. Dus denk dat je of net je wedstrijd heb gehad of dat je nog moet maar goed we lezen wel hoe het ging.
    Doei doei

  • 13 Maart 2006 - 00:19

    My Koe, Levi & Moto:

    Toevallig, it heb gister oot lam-enkel (lamsschenkel) gegeten. Alleen van mij was een verstuikte enkel, dus ik kom nie egt in de buurt van 5 lammeren. Tijt je wel uit dat je nie ditter wordt dan it, hihi...
    It ben bij Titi en Levi thuis, ze zijn SUPER MELIG!!! Ahihiee...snap er de balluh van, hihi...

    My koe zegt: Ik ben gestoord & ik hoop dat jij dit seizoen scoort (ze doet aan rijmen). My koe, ook al ben ik moe, is maar dat je het weet dat ik alles voor je doe!En wie weet, kom ik binnenkort naar je toe.(dat was Titi's inbreng)

    Levi: Levi kijkt voetbal & heeft geen aandacht. Hij brabbelt iets van: ik hoor alleen iets van kusjes & spreek je snel...

    Hoe ging de wedstrijd? Mocht je spelen of startte je op de bank?

    Nou dat was het weer...mis joe, hold from you! xXx

  • 13 Maart 2006 - 08:28

    Hootie:

    Nou hoop dat je eerste oefenwedstrijd goed is gegaan!! Maar dat zal vast wel gelukt zijn, want je bent een toppertjuhhh!! En we gaan van de zomer samen knallen in China!! You & Me Babe!!!
    Leuk je verhalen te lezen....Miss U!!
    Un bacio

  • 13 Maart 2006 - 08:31

    Sapperderflap:

    Hi zussie
    Hahaha... die Italianen, denken dat ze vlees op een stokkie hebben uitgevonden!
    En hoe is de wedstrijd gegaan...? Die van ons was beetje dingen uit proberen ed. Daarna voetbal gekeken bij Kimmer, die gelijk gespeeld hebben en dus nu nog steeds onderaan staan maar nu met 5 punten. Maar het zonnetje scheen en was heerlijk om lekker buiten te staan... toen moesten we nog een half uur naar huis fietsen, Loes, Chan en ik zijn namelijk lekker op de fiets gegaan. Dennis zou ons weg brengen, maar om 07:35 kreeg ik een tellie van hem dat zijn auto is gestolen! geen grapje hoor. Maar goed wij dus op de fiets, zijn we bijna bij de Hut, begint Loes ineens hysterische te schreeuwen... heeft er een vogel op der broek gescheten, het kwam zo uit de lucht vallen en ze zag het nog aankomen ook, maar kan het net niet meer ontwijken...
    nou ga maar aan de slag...
    Koeskoes en luv ya

  • 13 Maart 2006 - 08:54

    Ex Coach Bazzz:

    Hi Beck,
    Het is zo goed te lezen dat je het zo naar je zin hebt! Echt te gek. Maar....het serieuze softballeven gaat nu echt beginnen he?? Hoe ging de eerste wedstrijd? Moest je in zo'n zwart pak??:)

    Geniet er verder van...en ik blijf je volgen. Kus van Julian en José!
    xxx
    Bas

  • 13 Maart 2006 - 08:56

    Nine:

    tsja...zit ik hier met 2 milka koeien en een verdwaalde Albanees...
    Je kan het slechter treffen..

    Kick Ass Joe Kick Ass Gurl...
    Love..Nine

  • 13 Maart 2006 - 12:48

    Nonnie:

    ok, mooi mooi...
    hoe is je wedstrijd verlopen..??
    non

  • 13 Maart 2006 - 18:51

    Sabine:

    Hallo wijffie,
    Kijk je uit dat je niet te dik wordt??Ik hoor je alleen maar over eten,lekker hoor.Ik groei ook lekker hoor,ben al 8 kilo aangekomen.ben nu alweer 26 weken,6 1/2 maand.Goed he!!Ben blij dat je het naar je zin hebt.Mis je wel hoor!
    Dikke kus, Sabine

  • 14 Maart 2006 - 09:43

    Skeels:

    Zeg Beck heb jij misschien me dakpannen meegenomen?

  • 17 Maart 2006 - 14:14

    Jacq:

    fijn om te lezen dat het echt goed met je gaat. Doe voorzichtig met dat knietje van je he!!! Op tijd aangeven dat het even niet gaat!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rebecca

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 131
Totaal aantal bezoekers 129697

Voorgaande reizen:

08 December 2012 - 02 Januari 2013

Holiday!

29 Februari 2012 - 21 Maart 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: