Legnano – Macerata 4-6 en 0-9... - Reisverslag uit Macerata, Italië van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu Legnano – Macerata 4-6 en 0-9... - Reisverslag uit Macerata, Italië van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu

Legnano – Macerata 4-6 en 0-9...

Door: Becky Boop

Blijf op de hoogte en volg Rebecca

13 April 2006 | Italië, Macerata

Ik moet nog echt ff wennen aan dat reizen etc. Zaterdag om 08.00u vertrekken en zondag morgen om 08.00u weer in huis...2 dagen helemaal gesloopt, lig nu, maandag 11.30u nog steeds in bed en ben kapot...lag er zondag dus tegen 08.00u in en heb tot 14.30u geslapen en om 21.45u lag ik alweer voor pampus tot nu 11.30u dus, maar genoeg over dat gereis etc. daar moet ik maar gewoon aan wennen...

Zaterdag was ik om 04.30u al wakker, heb het volgehouden tot 05.00u in bed te blijven (ogen stijf dicht geknepen en net doen of ik sliep, but who was i kidding) ben toen maar 3 kwartier onder de douche gaan staan... :) je moet toch wat heh, toen dus uren in de bus...op ’t veld aangekomen...moesten we natuurlijk allemaal plassen...komt Lyz (1 van mijn roomies) van ’t toilet en vraagt hoe en wat????? “There’s only a hole” ik dacht alleen maar “SJIT” was helemaal vergeten dat ze in Milaan alleen maar gaten hebben om je behoefte in te doen...ik vraag me toch echt af waarom ze, na eeuwen, er niet gewoon een normale wc plaatsen...?? Vreemde vogels, die Italianen...OH MY...bedenk me net dat we de EC1 in Milaan spelen... :| Neeeeeeeehhh...gaten om je behoefte in te doen en kei veel muggen :( wordt nog wat, maar ff nie aan denken nog...!! Goed, waar waren we gebleven?!
1e wedstrijd was een pittige, leek wel uren te duren...stonden tot de 6e inning 0-4 voor, werd in de gelijkmakende slagbeurt nog 3-4 en in de laatste inning scoorden we nog een keer en gelukkig was ’t na 2u eindelijk afgelopen...!! 2e wedstrijd begon om 21.00u (moet je je het volgende voorstellen, om 05.00u wakker om om 21.00u pas aan de bak te mogen...heb zo af en toe toch een flinke gaap in moeten slikken want was toch wel iets aan de vermoeide kant) ik geloof dat zij 5 pitchers hebben gebruikt!! (dit zorgde er voor dat de wedstrijd alleen maar onnodig lang duurde) De slagvrouw die voor mij in de plaats sloeg...sloeg de 1e de beste bal over het hek, die was ver kan ik je vertellen...het veld is heeel erg groot en ze sloeg hem er heeel erg ver over...!!! Wij stonden in de 4e inning 4-0 voor en hadden toen 3 honken bezet...(als we die inning 3 runs hadden gescoord hadden we de volgende inning klaar geweest maar nee...het liep ff wat anders) pas in de 6e en 7e inning scoorden we nog 5 runs...(door onder andere een inside the park homerun van ons aller kleinste speelster (nou zijn ze allemaal nie heel groot maar Valentina is toch wel heel erg klein) die tilt hem met gemak over het outfield) Heb overigens wel lekker gegooid 18-0-2-0 (18x 3slag – 0x 4 wijd – 2 honkslagen – 0 runs)
Maar a.s. zaterdag komt de 1e echte test, dan spelen we uit (in Milaan :( waar we plassen in gaten) tegen Caronno, dat is toch een pittige tegenstander, ben benieuwd of ik me ook tegen hun staande kan houden, maar dat lezen jullie volgende week maandag wel denk ik...!!

Ik heb overigens wat foto’s geplaatst van afgelopen vrijdag toen heel het team bij ons kwam eten, van zaterdag on the bus en van onze “casa”!! Ik plaats geen foto’s meer van mezelf...iedereen die me ziet zegt dat ik een dikzakkie wordt...hahaha...!!! Vink helemaal nie erg hoor...ben juist blij dat ik aankom...maar ff serieus...durf mijn softbalbroekkie nie meer te wassen, die zit zo strak gek...kan amper bukken...hahah...maar goed...dit was het weer...

Ciao ciao

  • 13 April 2006 - 14:31

    Kimmer:

    Wil je een broek van mijn lenen !! HAHAHAHA ( daar pas je nog steeds 2x in hoor !! hihi

  • 13 April 2006 - 14:41

    Ex Coach Bazzz:

    Nou beck,...Kim heeft inmiddels zo'n grote broek dat ze er zelf 2 keer in kan!! We noemen haar nu Jantje Smit! Gefeliciteerd met 18 kaar 3 slag....netjes...maar nu de echte tegenstanders he?? ;) Suc6!!

  • 13 April 2006 - 18:15

    Anna:

    Huh ik vind je niet dik geworden maar okay haha.

    Anyway Was dus wel weer een lekker wedstrijd. Succes zaterdag in Milaan. En goed je behoeftes thuis doen zodat je als je in Milaan bent daar niet meer aan hoeft te denken. :-)

    Mooi huisje wel. Had het me ander voorgesteld.

    Anyway tot je volgende verhaal haha.

    Liefs Anna

  • 13 April 2006 - 20:07

    Mama Soumeru:

    Nou leuk huisje hoor. Daar kun je het wel uithouden. En wat NETJES, ja dat zul je nog vaak horen. Ik mis je Kussentje HIHI. Die blauwe he. Veel succes in Milaan en we wachten met smart op je berichie midden in de nacht. Wij gaan op eiren jacht, doen ze daar ook nog iets aan daaro, of nie. Nou dikke kus en keep on GROWING letterlijk en figuurlijk. En inderdaad die broek van Kim kunnen Kim en jij samen nog wel in. XXXXX

  • 13 April 2006 - 20:08

    Mam Soumeru:

    By the way, Bazz, laat dat ex maar weg, Bazz is wel oke. Groeten

  • 14 April 2006 - 07:25

    Hootie:

    Beckster!!
    Mutsie je ziet er goed uit!! Top dat je het zo naar je zin hebt en dat het zo goed gaat daro! Ik ben helemaal niet jaloers op je hoor ;-)
    Hihi....van de zomer you & me babe!
    Un Bacio

  • 14 April 2006 - 10:53

    Zussie:

    Hi schat,
    Pissen in zo'n gaat daar zou ik nou nooit aan kunnen wennen... Ik hoef dan niet hoor als we in Italie zijn! Neem Miquel zijn potje wel mee, ga daar wel op zitten... bah bah.
    Heel veel succes zaterdag.
    Miss you
    en groetjes aan je roomies

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rebecca

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 118
Totaal aantal bezoekers 129688

Voorgaande reizen:

08 December 2012 - 02 Januari 2013

Holiday!

29 Februari 2012 - 21 Maart 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: