Patatona... - Reisverslag uit Macerata, Italië van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu Patatona... - Reisverslag uit Macerata, Italië van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu

Patatona...

Door: Becky Boop

Blijf op de hoogte en volg Rebecca

14 April 2006 | Italië, Macerata

Dus wij na de training lekker ff eten in een schattig pizza restaurantje, waar de eigenaar overigens zijn eigen chocolade maakt mjammie...maar goed...daar gaat ’t nie over. Na een half uur de menukaart van voor tot achteren te bekijken besluit ik om een pizza ‘patatona’ te nemen...dus ik vertel die meneer dat ik graag de ‘patatona’ wil...afijn...al de italianen aan de tafel liggen gevouwen van het lachen...dus ik denk...vast weer nie goed uitgesproken, (overkomt me wel vaker) maar nee hoor, daar komt de uitleg...”it means: BIG PUSSY” out of all pizza’s wil ik een pizza met de betekenis BIG PUSSY... :| hahahaha :D lag helemaal gevouwen van het lachen...maar dan vraag ik me toch af...WHO ON EARTH noemt zijn pizza BIG PUSSY...en dan mijn volgende vraag WHY ON EARTH moet ik net deze pizza kiezen...(was overigens een overheerlijke pizza)
Mijn 2e honkvrouw heeft me belooft me Patatona te noemen zaterdag tijdens de wedstrijd...ze wou me zo noemen tijdens de training, toen zei ik...”nee nee, als je me dan toch voor schut gaat zetten, doe het dan zaterdag tijdens de wedstrijd :)” (dit zei ik natuurlijk nie in het nederlands maar in mijn beste Ingliano, maar da snappen jullie natuurlijk allemaal wel) dus zal mij benieuwen of ze dat over het veld gaat schreeuwen :)
Anyway...na de pizza kregen we 9 (is geen grapje, de eigenaar staat bekend om zijn toetjes en hij vind het geweldig om ze te bereiden etc) verschillende toetjes (we waren met 7 personen waarvan 1 amper toetjes eet) voorgeschoteld, de 1 nog lekkerder dan de ander, Nic en ik hebben ze eigenlijk zo’n beetje allemaal opgegeten...nie omdat we zo gierig zijn maar omdat de rest na 1 hapje wel genoeg had en tjah...zonde om ze dan te laten staan!! Na deze toetjes kregen we nog een versgemaakte bonbon...zoooo lekker!!! Nicole en ik zijn beiden gezegend met een verschrikkelijk slanke lijn en kunnen beiden eten wat we willen...en laat dat nou net 1 van onze hobby’s zijn...
Voor de mensen die zich afvragen waarvan ik toch zo aankom, (want jah, ruim 3,5 kilo aangekomen) lijkt me wel duidelijk heh...?!!! ;) (ach jah, als je gelukkig bent kom je vaak aan toch...nog een verklaring...EN een teken dat alles goed gaat hiero)

Ciao ciao

ps. heb vandaag ff 2 berichten geplaatst, hebben jullie wat te doen dit weekend ;)

  • 14 April 2006 - 16:44

    Watsop..:

    Sounds like a perfect life! hoop rot gauw hahaha ROT gauw..TOT natuurlijt x

  • 14 April 2006 - 17:15

    Mama Soumeru:

    Nou kind heb je dat ook weer eens meegemaakt, ff lekker schudden HIHI, zolang het daar bij blijft. Heb je in iedergeval het iedee dat je op een trilbal hebt gezeten HIHI. En maar eten eten eten, maar das alleen maar goei. Be happy stay Happy en veel succes nogmaals in Milano. Is maar goed dat je buik over is, want anders boven die gaten wordt het helemaal niks. Dat zou voor mij ook niet mooi zijn, met mijn eeuwige ge Berak. FF tussen ons HAHA.Dikke kus en nie te veel eggs eten, of doen ze daar nie aan. Dikke Hug en Kus paps en mams.

  • 14 April 2006 - 18:36

    Noni:

    Pfff...ik zou al naar huis kunnen rollen...
    One Love..U wordt gemist

  • 16 April 2006 - 11:44

    Nichie:

    Klinkt allemaal SUPER!! Love you Becks en kick ass daar! Liefs, Nouk P.S. VROLIJK PASEN!!!

  • 16 April 2006 - 22:12

    Mark:

    is die foto van onze eettafel voor op marktplaats? moet die kosten? hahaha nee baxter nog steeds geen baby.. je leest het zodra het er is!

  • 17 April 2006 - 10:46

    CES:

    Hoi Becky,

    Ik zie dat je je uitstekend vermaakt. Lekkere grote kamer. Heerlijk eten. Af en toe een beetje schudden en natuurlijk ook nog goed softballen. Wat wil je nog meer. Ga zo door met je verhalen en foto's. Erg leuk. Groetjes en liefs van Carolien

  • 17 April 2006 - 20:28

    T. Patty & Fam:

    Fijn te lezen dat je het zo naar je zin hebt. Pasen was gezellig bij oma alleen niet kompleet, maar je hebt nog even gebeld, lief. Hadden eerst veel regen daarna gelukkig zon! 2 stuks niet teruggevonden. Volg je verslagjes, erg leuk. Veel liefs t.Patty&fam

  • 18 April 2006 - 23:26

    Skeels De Dakdekkendedaktaridekker:

    heb jij dakpannen meegenomen?

  • 19 April 2006 - 10:28

    Gouv:

    ha die becky!
    ben blij dat je het nog steeds zo naar je zin hebt. Ben je al klaar voor zaterdag???? Ik probeer je al een tijdje te bellen om te zeggen dat wij helaas niet langer kunnen blijven kutzooi maar helaas dat wilde ik je toch wel even laten weten. Ik zie je zaterdag ik heb er zin in!!!! spelen we op Macerata?
    zie je zaterdag!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rebecca

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 147
Totaal aantal bezoekers 129771

Voorgaande reizen:

08 December 2012 - 02 Januari 2013

Holiday!

29 Februari 2012 - 21 Maart 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: