Caserta – Macerata 2-3 en 7-0 en Macerata – Bollat - Reisverslag uit Macerata, Italië van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu Caserta – Macerata 2-3 en 7-0 en Macerata – Bollat - Reisverslag uit Macerata, Italië van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu

Caserta – Macerata 2-3 en 7-0 en Macerata – Bollat

Door: Becky Boop

Blijf op de hoogte en volg Rebecca

22 Mei 2006 | Italië, Macerata

Zo daar ben ik weer, heb niet veel tijd gehad om te schrijven (goh beck, wat doe je dan heel de dag?)
Beginnen bij het begin...Caserta – Macerata...een weekend om snel te vergeten voor mij...1e wedstrijd gewonnen en de 2e flink verloren...geloof mij mensen, dat was niet fraai...ik vreesde zelfs voor mijn ‘baan’ een overthrow op ‘t 1e honk, mijn god...doet ze anders nooit...en een paar verkeerde pitchers resulteerde in een 7-0 stand in de 5e inning...dit betekend dat we de wedstrijd niet verder spelen en ik dus snel naar de kleedkamer kon vertrekken...!!! :| dit was geen beste wedstrijd...maar mensen, zoals ieder ander ben ik een mens van vlees en bloed en kan ook ik een slechte dag hebben, of ik nou in NL/Italië of waar dan ook zit...soms zit ’t mee en soms zit ’t tegen!! Werpcijfers: 5-4-4-2 (5x 3slag/4x 4wijd/4 honkslagen tegen en 2 verdiende runs tegen)
Gelukkig vloog ik die zondag naar NL om weer ff de warmte (hoezo warmte, leek wel of ’t vroor...heel de week hoorde ik verhalen over het strand, lekker weer etc...en ik kom ff een weekend naar huis en het is gedaan met het mooie weer...gelukkig toen ik die woensdag weer naar Italie ging was het zo’n 36graden in Macerata...hoe bedoel je, van ’t ene uiterste naar het andere) van mijn familie en vriendjes en vriendinnetjes op te zoeken, kon dat zeer goed gebruiken...(waarom is het toch altijd zo dat je thuis niet mist, totdat je weet dat je naar huis gaat??? Ik zat 2 weken te trappelen om weer ff naar mijn veilige warme nest te gaan!!) Maar goed, dus heerlijk van zondag tot woensdag in NL geweest om mezelf weer klaar te stomen voor een aantal pittige wedstrijden die zouden gaan komen en die nog gaan komen! (aangezien iedereen hier van iedereen wint) Paps, mams, Chis, Chant, Miquel, Loes en Ernst waren er om me te verwelkomen...heerlijk om die gezichten weer te zien en hun vertrouwde geur weer ff in me op te nemen!! Ik heb eigenlijk deze dagen nie veel gedaan...beetje geshopt...wedstrijdje van Sparks gekeken, ff taekwondo training gekeken bij mijn zussie Chis en gewinkeld natuurlijk...ff wat spulletjes halen die we hier nie hebben...zoals mexicaans eten en snoep :) heb mijn huisgenootjes erg gelukkig gemaakt!! Maar goed...woensdag weer naar Italië gevlogen...met zo’n 10 kilo overgewicht (wat me zo’n slordige 182 euro had moeten kosten, maar na wat dingetjes overgepakt te hebben en een vriendelijk glimlach, liet ze me dit zonder te betalen, allemaal meenemen) rond 12.20u was ik in het altijd zonnige (is een leugen, is heus nie altijd lekker hier maar zou jullie dat graag laten geloven) Italië!! s’Middags ff een goed gesprek met mijn coach gehad en ik kon er, na een paar dagen doorgebracht te hebben met familie en vrienden, weer helemaal tegenaan...!!
Vrijdag hebben Nicole en ik van half 2 tot half 6 in een park gelegen op ons dekentje, genietend van de zon, de vogeltjes, de geur van het gras, de bloemetjes en een goed boek (zijn allebei de Da Vinci Code aan het lezen, ik heb hem inmiddels uitgelezen, na 3 dagen...wat een verslavend boek zeg en wat een heerlijke dag om in een park door te brengen) Vrijdag op de training kwam mijn coach me ff vertellen dat ik zaterdag, tegen Bollate, de nummer 1 van afgelopen jaar, zou starten op het 3e honk, aangezien mijn catcher geblesseerd is en we dus nog maar 9 mensen over hebben, nou...da was ff stressen hoor...maar het ging goed...heb lekker gespeeld...we wonnen die wedstrijd in de 9e inning met 7-6, ik scoorde in de 1e tie break de gelijkmakende run en dat hield ons in de wedstrijd...uiteindelijk wonnen we dus en ik moet zeggen, was toch heerlijk spannend en was blij dat ik zelf speelde, is toch ff wat anders dan het van de bank te bekijken!!! 2e wedstrijd wonnen we 1-0...1e inning ff flink de billen samengeknepen want kreeg meteen een 2honkslag tegen en ik dacht alleen maar “gaan we weer hoor” maar heb het toch verdomde goed dicht weten te houden met behulp van mijn verdediging en wat adviesjes van mijn coach!!! Goed gevoel...en ben blij dat ik niet ontslagen ben :) Werpcijfers: 8-4-3-0 (8x 3slag/4x 4wijd/3 honkslagen tegen en 0 verdiende runs tegen)
Na de wedstrijd ff wat gegeten...duurde ff voordat we in het restaurant zaten, aangezien we met Peggy, de auto dat bij ons andere appartement hoort, waren en onze Peg mooi de bult nie meer op wou...Peggy is een verschrikkelijk aan elkaar geplakt Fiat Pandaatje die...nou...wat zal ik erover zeggen...”het zou verboden moeten worden” ik zou willen zeggen dat ze nog net niet uit elkaar valt, maar dat doet ze wel...!!! maar goed, de arme schat kwam de bult nie meer op...we hebben gedaan wat we konden, geduwd, getrokken, lieve woordjes in haar oor gefluisterd, maar niets hielp...uiteindelijk moest 1 van de vaders komen om te helpen en die heeft haar weer veilig boven aan de bult gekregen (volgende keer misschien eerst benzine erin gooien en dan wegrijden...is mijn advies)
Nou vanmorgen werd ik wakker met een zware kop/keel en oorpijn dus ga morgen ff naar de dokter, af en toe koud dan weer warm...ik zit te denken aan koorts en een lichte keelontsteking dus ik wil ff iets hebben wat me weer beter maakt want a.s. zaterdag spelen we in Forli tegen Forli en dit is weer een belangrijke wedstrijd!!
Donderdag is overigens nog een meisje gearriveerd, Kelly heet ze...buffel van een meid, een pitcher, kunnen we goed gebruiken!!
Ik heb overigens vernomen dat mijn matties Sassie en Bebby op the Nationals 2e zijn geëindigd...ik weet...het is niet de 1e plek dus eigenlijk heb je nie zoveel...maar my goodness...2e in Amerika...ik ben trots op ze...!!!! Voor jullie die binnenkort weer naar NL vertrekken na een aantal maanden in de states te hebben gezeten...have a safe trip home en ik zie jullie snel...!! En ik vond het weer heerlijk om weer ff thuis te zijn, weer ff wat vertrouwde gezichies en hun sterke armen om me heen, doet een mens goed!! Thanks ya’ll...!!!

Ciao ciao

  • 22 Mei 2006 - 09:37

    Aba:

    Wilde je niet ff 1 kopietje draaien op de nieuwe Nashua ;-)

  • 22 Mei 2006 - 09:40

    Non:

    lekker dat je heb genoten van de paar dagen nederland...et was hier echt 2weken mooi weer, de bbq heeft et toch een aantal keren gedaan.
    kus

  • 22 Mei 2006 - 10:01

    ZuS:

    Hallo dan,
    Was zeker heel fijn om je ffkes thuis te hebben, man wat was ik daar aan toe zeg. Nu nog een paar nagkes slapen en dan komen we jou kant op!!! Samen met je neefje.
    Nou succes zaterdag en doe iedereen de groeten daar, Lotti/Nicky ed.
    Beterschap hé en niet in de zon gaan liggen want dan krijg je rare vlekken.
    Kus en Love YOU

  • 22 Mei 2006 - 10:04

    Loe:

    He Beck,

    T was geweldig je weer even onverwachts tegen het lijf te lopen van de week. Zat ik daar op de tribune bij DSC ik dacht echt dat ik spoken zag haha. Ik was helemaal perplex ;-), maar wel super leuk!! Ga lekker door daar en geniet er van.

    Dikke kus Lau

  • 22 Mei 2006 - 10:22

    ..:

    "en hun vertrouwde geur weer ff in me op te nemen" ???????? ... zo vertrouwd was die geur niet, want het enige wat ik te horen kreeg was " OW...hmm...je ruikt helemaal niet lekker...ok doei

  • 22 Mei 2006 - 10:26

    Jas:

    hey becks, superleuk je zo plotseling op t veld te zien! fijn dat je het zo naar je zin hebt! liefs, jas

  • 22 Mei 2006 - 12:17

    Mama Soumeru:

    Heel mooi meis dat jullie gewonnen hebben en je weer lekker gespeeld hebt en met die keel komt het allemaal goed deze week zodat je lekker kunt ballen tegen Forli.En je hoorde het nie in de zon en alle pilletje opmaken he, dan is die bacterie gauw de hoek om. Stoute beestje HIHI. Tot snel belles en beterschap en was blij je ff in levende lijve vast te houden en met je te shoppen PUUUUHHHHH! Die schoenen he. Haha. Dikke kus moeders. je zus heeft trouwens de sterren van de hemel gespeeld. Lekker he. XXXXXX maar dat had ze vast al verteld. Toch ff extra vermelden.

  • 22 Mei 2006 - 12:38

    Hidde:

    Was inderdaad leuk je weer ff te zien ! :-D

  • 22 Mei 2006 - 15:47

    Hootie:

    Leuk je even gezien te hebben!! Leuk om je voor t raam bij Randstad te zien springen, hihi....
    Suc6 nog even daro en tot snel!! Dan gaan we saampies vlammen!!!
    Un bacio

  • 22 Mei 2006 - 18:35

    Boehoe:

    In NL en niet eens mij laten weten...staat je netjes !!!!!!
    BoeHoe (Nine)

  • 24 Mei 2006 - 05:38

    Kossie:

    Ouwuh~
    Ja het was echt een mooi toernooi, moesten via de lange weg de finale spelen..
    Deb en ik hebben wat leuks voor je, dus je moet gauw maar weer naar NL komen!!!
    dikke koes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rebecca

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 109
Totaal aantal bezoekers 129743

Voorgaande reizen:

08 December 2012 - 02 Januari 2013

Holiday!

29 Februari 2012 - 21 Maart 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: