Macerate – Parma 1-0 en 0-1... - Reisverslag uit Macerata, Italië van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu Macerate – Parma 1-0 en 0-1... - Reisverslag uit Macerata, Italië van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu

Macerate – Parma 1-0 en 0-1...

Door: Becky Boop

Blijf op de hoogte en volg Rebecca

06 Juni 2006 | Italië, Macerata

Weer een week voorbij, gaat snel zeg...!
First of all...”Ik wil alle meiden die zijn geselecteerd voor het Nederlands Softball team onwijs feliciteren, wordt gezelliggggggg :)” ik zie jullie dus allemaal aan ’t einde van deze maand :)

Over de wedstrijden...!!! Vrijdag 1e wedstrijd gewonnen, pas in de laatste inning geloof ik, spelen good defence maar aan slag wil het zo nu en dan toch niet echt flotten :| maar goed...kunnen beter nu ff struggelen aan slag dan misschien straks in onze evt. play offs...!! 2e wedstrijd dus verloren :( speelden op zich goed...maar als je niet slaat, tjah...kun je de wedstrijd ook niet winnen heh...!!! Heb wel lekker gegooid maar was net niet genoeg om hun in ieder geval op de 0 te houden en ons nog een kans te geven, maar goed...als, out of all people, ik de 1e (en 1 van de weinigen die wedstrijd, en ik zit net de statistieken te bekijken en ik was zelfs de enige met een honkslag) honkslag sla, ergens in de 4e inning pas, dan jah...gaat ’t ook nie helemaal goed!!! Maar goed, weer vergeten en hard aan de bak tijdens de trainingen deze week!! Werpcijfers: 10-0-3-0 (10x 3 slag/0x 4wijd/0 honkslagen tegen en 0 verdiende runs tegen)
Eigenlijk moesten we zaterdag ook een dubbel maar het kwam met bakken uit de hemel en het was KOUD...dus is die wedstrijd verplaatst naar ergens in augustus!! We hebben 2 uur in de dug out zitten kijken hoe het veld langzaam een zwembad werd...bah bah...maar was super gezellig...Nicole en ik zijn zo’n beetje uitgehuwelijkt, Marta en Giovanna zagen het wel zitten als we allebei Italiaans worden zodat we allebei voor Macerata blijven spelen... :) super gelachen, snap vaak niet wat ze zeggen maar ow ow ow sommige gebaren, en gezichtsuitdrukkingen spreken boekdelen...geweldig, zoveel emotie dat ze gebruiken in een gesprek!!! s’Avonds zijn we maar weer uit eten geweest met het team...en vandaag (zondag) werd ik lekker om 12.30u wakker :) (eigenlijk alleen maar omdat ik zo’n trek had :))
Zit nu in de bijkeuken tv te kijken, aangezien onze tv het van de week begeven heeft :( wilden honkbal kijken van de week, nou mooi nie dat dat stomme ding nog aanging :( dus is de tv van de week opgehaald en zijn we nu maar aan het lezen geslagen!! Of we...???? Ik niet, zit dus in de bijkeuken te tikken en de tv staat aan, ondertussen heb ik ff wat brood in de oven gedaan, wat salami, kaas en wat ham op een bord gelegd en dat ga ik zo eens ff lekker allemaal opeten...lekker!!! Grappig eigenlijk, hoe ieder land zijn eigen ding doet, als ik nu thuis had gezeten had ik waarschijnlijk aan mijn bammetje met jam en pindakaas gezeten en als ik bv in de States had gezeten had ik nu waarschijnlijk ergens in de Taco Bells gezeten...maar zit nu in Italie en heb ik hele salami’s en vreemde kazen in de koelkast liggen :) thuis zou ik er niet aan denken om die dingen in huis te halen...!!! Grappig wel!!!

Ciao ciao...

Ps. Nicole en ik zijn vandaag (maandag) naar de gym geweest, daar kwamen we Silvia (1 van de officials, onwijs pittig vrouwke) tegen, die was aan het hardlopen en daarna ging ze aerobics doen, dat vonden Nic en ik wel koel dus hebben we meegedaan and we’re hooked, woensdag na de training gaan we weer...coördinatie was er hoor...en geloof me, aan het einde van het seizoen zijn Nic en ik Mega fit, we zweette ons rot en oh my...we are getting some tight buns :) it’s going to be a good summer!!! (is overigens nog niets van te merken, het regent al vanaf vrijdag en nu ik hier zit schijnt de zon weer, en is het weer zo'n 20graden...wisselvallig landje)

  • 06 Juni 2006 - 10:12

    Mama Soumeru:

    Nou om ff te melden, hier kunnen van de week alle winterjassen in de kast eindelijk, ze hebben beloofd dat het 24 graden wordt. Ben benieuwd. Zou wel leuk zijn, want volgende week toernooi bij Run weer. En das altijd wel gezellie. Trouwens hier melde er een dat het ergens in Italie ging sneeuwen, maar dat was Nonnie HIHI, grapje Manon. Je eet daar wel erg gezondjes he Kind. Nou verder veel succes met je Power aurobics. Wat een kondissie zul je krijgen. Koes van Moes.

  • 06 Juni 2006 - 10:13

    Mama Soumeru:

    Nou om ff te melden, hier kunnen van de week alle winterjassen in de kast eindelijk, ze hebben beloofd dat het 24 graden wordt. Ben benieuwd. Zou wel leuk zijn, want volgende week toernooi bij Run weer. En das altijd wel gezellie. Trouwens hier melde er een dat het ergens in Italie ging sneeuwen, maar dat was Nonnie HIHI, grapje Manon. Je eet daar wel erg gezondjes he Kind. Nou verder veel succes met je Power aurobics. Wat een kondissie zul je krijgen. Koes van Moes.

  • 06 Juni 2006 - 10:13

    Mama Soumeru:

    Stom ding die PC.

  • 06 Juni 2006 - 10:12

    #31:

    Mamaaaa...1 x is wel genoeg hoor :) kussie

  • 06 Juni 2006 - 10:16

    Kimmy:

    hey becky,

    hier even een cios update micheal heeft een zoon gekregen afgelopen zaterdag zijn naam jeremy christiano.

    xxxx kimmy

  • 06 Juni 2006 - 10:19

    Non:

    goed bezig moeders....blijf dan ook van die F5 knop af..foeifoei...en is ECHT zo zaterdag of zondag was het op het nieuws...maak geen grappie....
    nou wij hebben ook zo wisselvallig K*TLANDJE, afgelopen 3dagen vrij geweest klote weer, en 1 dag werken en 20graden HOE ONEERLIJK....

    kus

  • 06 Juni 2006 - 10:32

    Kossie:

    Ouwuh!
    Kom maar gauw terug!!!
    Dobby en ik hebben nog wat voor je!!hihi:)

    x kossie

  • 06 Juni 2006 - 10:35

    Mama Soumeru:

    Stom ding die PC.

  • 06 Juni 2006 - 12:25

    Zus:

    Hey Becky,
    Nog 3 nachtjes slapen en dan kan ik lekker in je koelkast kijken wat die rare dingen allemaal zijn. Miquel kan niet wachten, hij weet dat hij nog 2 dagen naar school moet en hij dacht ff... als ik nou niet naar school ga, kunnen we naar Italië maar dat gaat dus niet. Dus hij zit de hele tijd met 2 vingertjes op... nog 2 dagen school dan maar. Ik kreeg net een mail van Brenneke en hun team is niet echt al te fit zo te horen... de ene blessure na de andere. Hebben er nog maar 9 op dit moment.
    Verder gaat het hier gewoon zijn gangetje, vanavond weer tegen Terras Rijnsburg heeft gisteren met 4-2 verloren van Sneek en hadden met 3 doelpunten verschil moeten winnen, dus net niet. Geen algehele hoofdklasse zaterdag kampioen. Maar de beker en kampioen is al een hele prestatie toch.
    Nou ik ga weer aan de slag, spreek en zie je snel.
    En by the way mag toch hopen dat het het weekend zeer warm zal zijn, want anders ga ik helemaal gek worden hoor want hier wordt het kei mooi.
    Dag doegie

  • 06 Juni 2006 - 12:27

    Zus:

    Rijnsburg heeft gewonnen met 4-2, maar da was nie genoeg dus hebben verloren

  • 16 Juni 2006 - 08:29

    Pinda:

    Pindakaas

  • 21 Juni 2006 - 06:56

    NON:

    NIEUW STORY

  • 22 Juni 2006 - 15:05

    Mama Soumeru:

    Je loopt wel inderdaad een end achter hoor met je story! X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rebecca

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 182
Totaal aantal bezoekers 129733

Voorgaande reizen:

08 December 2012 - 02 Januari 2013

Holiday!

29 Februari 2012 - 21 Maart 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: