Tussendoortje… - Reisverslag uit Macerata, Italië van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu Tussendoortje… - Reisverslag uit Macerata, Italië van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu

Tussendoortje…

Door: Becky Boop

Blijf op de hoogte en volg Rebecca

13 Juli 2006 | Italië, Macerata

Zo…daar ben ik weer ff, zit nu lekker ff thuis (in Haarlem)
Ben met het Nederlands team naar Canada geweest, daar hebben we de Canada Cup gespeeld en zijn daar 3e geëindigd, achter het nationale team van Canada en Australië, we hebben het ongelooflijk goed gedaan. Saskia Kosterink is opgenomen in het All Star team als beste midvelder van het toernooi (dit wil zeggen dat ze, van alle teams die meededen, gewoon de beste midvelder was) en Sandra Gouveneur is de beste defensieve speelster van het toernooi geworden…wil toch wel wat zeggen hoor, teams als Australië, Canada, Japan, Chinese Taipei etc, daar de beste van worden…ben toch wel heel erg trots op de meiden!!!
Wel grappig, normaal gesproken zouden we tijdens dat toernooi, na donderdag al klaar zijn met spelen omdat we nooit de volgende ronde haalden maar nu moesten we tot de laatste dag spelen, echt te gek man…normaal zouden we ons druk maken om, hoe laat naar de mall en wat moeten we aan :) nu moesten we ons alleen maar druk maken om helemaal NIETS…aangezien we helemaal niets te verliezen hadden, dus waren 2 top weken…kan niet wachten op het volgende toernooi, het WK in China, dat over 4 a 5 weken van start gaat.
Heb overigens een foto toegevoegd, ben een beetje hard geraakt :) toen ik aan het pitchen was, kreeg zo een line drive op mijn dij geslagen, was nog nooit geraakt en was zeker niet van plan om hier een gewoonte van te maken want is toch nie mooi hoor!!!

Van het weekend ga ik weer naar Italië en daar gaan we ons voorbereiden op de Europa Cup, die wordt in Milaan gespeeld. Heb er wel zin in, lekker iedere dag spelen etc…!!

Nou, ik laat jullie weer ff met rust!!

Ciao ciao

• 13 Juli 2006 - 19:27

Trudy Connor:

Hoi Becky

Goed gedaan daar in Canada. Het was een team met allemaal toppertjes, ook diegene die niet in een all star team terecht zijn gekomen. Jullie hebben geschiedenis geschreven in het Nederlandse softbal.
    Succes met de europa cup.
    daarna op naar het WK in Beijing. Daar gaan jullie weer flammen, wij zullen voor jullie duimen.

Trudy en Roy.

• 13 Juli 2006 - 19:51

Kossie:

Wat is ie mooi geworden!!

• 14 Juli 2006 - 06:34

Non:

iiieeeeee dat ziet er schonn uit hoor....bbrrr

• 14 Juli 2006 - 11:39

Mam Soumeru:

Nou wat een portret foto zeg, In het echt is hij nog mooier hoor lezers. Maar jullie hebben het perfect gedaan in Canada, MEDIA doe er eens wat aan. Nou veel succes op de Europecup he en we bellen weer. Dag meissie. X

• 15 Juli 2006 - 06:32

Isms:

Hey.. sedap! Proficiat met het goede resultaat in de Canada Cup. Enneh v.w.b. die blauwe plek: ziet er stoer uit.. ha ha. Groetjes!

• 16 Juli 2006 - 19:41

Zussie:

Sexy hoor die dikke bil van je... oh ging het om die plek op je been... hihihi ik vin mooi.
    Ik heb jullie wedstrijden bijna allemaal live gevolgd tot ik er bij neer viel, jullie bleven maar gaan! Toppers...!!! Op naar het WK en ga weer proberen alles te volgen zover dat mogelijk is.
    Love you en tot snel.

Kus

• 29 Juli 2006 - 06:48

Jody:

Hey buurmeisje skon foto zeg