Keukenprinsesje of toch niet?... - Reisverslag uit Macerata, Italië van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu Keukenprinsesje of toch niet?... - Reisverslag uit Macerata, Italië van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu

Keukenprinsesje of toch niet?...

Door: Becky Boop

Blijf op de hoogte en volg Rebecca

19 September 2006 | Italië, Macerata

Dus ik dacht gister lekker wat worstjes te bakken, nou…die wossies dachten daar ff heel anders over :| it was one scary day in the kitchen yesterday…!!!!!
Dus ik zet mijn pannetje op ’t vuur, wat olie erin en gaan met die banaan…dus ik gooi die wossies erin…huppatee vlam in de pan…oh mijn god…vlammen tot in de afzuiger :| gelukkig stond de deur naar het balkon open…ik snel die pan op ’t balkon gezet en een natte handoek erop gegooid…gelukkig was ik scherp genoeg en wist dat ik er zeker geen water op moest gooien…maar mijn god…nog nooit zulke hoge vlammen gezien van zo dichtbij…voelde de hitte an mijn armen en in mijn gezicht…heel freaky…Je moet er natuurlijk niet te veel over nadenken maar als de afzuiger vlam had gevat…had ik hier nu niet gezeten want ik zou mijn god niet weten hoe je dat uit moet krijgen en dan was dit gebouw zeker plat gebrand want ik denk niet dat de brandweer hier op tijd was geweest… :| moet je toch niet aan denken zeg…wat een klote wossies…!!!
3 uur later wilde Nicole haar mozzarella ontdooien, (onze koelkast heeft de nare gewoonte om alles dat achterin ligt te bevriezen en jah…we hebben heus al gebrobeert om hem lager of hoger, hoe je het maar noemen wilt, te zetten maar hij reageerd daar niet echt op ) dus die gooit de mozzarella in de wasbak en zet de warme kraan aan, ik moest ondertussen ff mijn handjes wassen en deed dat in de andere wasbak en zette de kraan weer op de mozzarella en liet dat water gewoon lekker lopen en ging in de huiskamer zitten met mijn koppie thee…er vanuit gaande dat Nic die kraan wel een keer uit zou zetten…NOU…MOOI NIET DUS…dus Nic loopt de keuken in en zegt “oh…je had de kraan aan laten staan, gelukkig is het niet overgelopen” nog geen 5 seconden later liep het water overal onder vandaan…was heel de keuken ondergelopen…haha…OW OW OW…normale wasbakken hebben van die gaten, zodat het overtollige water gewoon netjes wegloopt…NOU…HIER IN ITALIE BLIJKBAAR NIET…jah…in de andere wasbak zaten wel degelijk van die gaten maar niet in de wasbak waar ik het water in had laten lopen…dus wij met handoeken aan de gang etc…oh my god…Ohhh…en ik ging ff lekker tonijnsalade maken…dus ik wil de olie eruit laten lopen…tggg…helft van mijn, net opgedroogde, nagelak eraf door dat scherpe randje (kon ik het weer opnieuw doen) :| tgggg :( en ik dat blikje legen…flikker ik al da tonijn over het aanrecht…en dus niet in mijn bakkie…tggg… :( wat een klote dag in de keuken…Vanavond heb ik alleen een koppie thee gemaakt en corn flakes gegeten…ik durfde gewoon ff niets aan te raken daaro…en had daarom ook maar besloten uit eten te gaan :) was eigenlijk helemaal niet zo lekker…had 1 of andere spaghetti en vind die van Sabje toch echt wel lekkerder dan wat ik hier kreeg…het is allemaal een teken…ik moet gewoon naar huis…en Sabje moet vanaf nu gewoon weer gaan koken voor mij…ghihie…!!
Bijna thuis…

Ciao ciao

  • 19 September 2006 - 02:23

    Kossie:

    blijf maar gewoon brownies bouwen met die lekker aarbeien..hihi!
    LEKKUH!

  • 19 September 2006 - 07:45

    Sabby:

    Jij bent echt onwijs grappig... dus jij hebt één slechte dag en ik mag het op gaan knappen...! Nou kan hoor... maar zou het heerlijk vinden om samen met jou te koken...
    Tot snel liebe dich

  • 19 September 2006 - 08:20

    Nine:

    Oh oh oh....gelukkig ging het in mijn keuken wel goed !! Nah...tosnel !
    Koes !

  • 19 September 2006 - 08:58

    Chantie:

    Je moet wossies ook gewoon met pannetje en al in de magnetron stoppen...logisch..

  • 19 September 2006 - 09:55

    Lynn:

    Beckaah...
    niet naar Chantie luisteren...haha...of je moet een lichtshow in je keuken willen starten.
    Chantie...luister nou naar je surro-mama...:-? pannetjes kunnen nie in de magnetron!!
    Nou Beck..heb weer van je kookkunsten genoten.
    Zie je gauw weer:-)

  • 19 September 2006 - 10:46

    Mama Soumeru:

    Vandaar dat je uit eten was HIHI. Al doe je dat wel vaker natuurlijk, want moeders had niet de link gelegd dat je bijna fikkie had gestookt. Mijn gesprek ging wel goed, over 14 dagen meer. Was kats verdwaald en heb een taxi gebeld, wat een gestress. Maar was nog op tijd. X Moeders, en doet voorzichtig he de laatste week HAHA. En Chant je bent nie goed wijs met je pan in de Magno. HIHI.

  • 20 September 2006 - 11:11

    Non:

    ik sluit me aan bij sas...hihihii

  • 21 September 2006 - 09:08

    Gouvie:

    ha becca, fijn om weer terug te zijn al die luxe om je heen... Vermaak je je nog een beetje? Ik ben hartstikke jaloers, ik ben al weer druk aan het werk alsof ik niet ben weggeweest... Wat is er met die 7-0 wedstrijd? Zijn ze niet op komen dagen? Maakt niet uit, jullie hebben nu de voorsprong genomen!! Dure,dure, dure!!

  • 23 September 2006 - 12:37

    Jay:

    Gibt es dar keine Bratwursten?

  • 24 September 2006 - 19:53

    Gouvie:

    Jammer Becky dat jullie de finale niet bereikt hebben! en nu? Blijf je de finale kijken of kom je naar huis? Ik hoop in elk geval dat je ondanks alles evengoed een top tijd gehad hebt!
    Je bent mijn Kanjer!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rebecca

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 129752

Voorgaande reizen:

08 December 2012 - 02 Januari 2013

Holiday!

29 Februari 2012 - 21 Maart 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: