USA - NL 2-0 en China - NL 8-7... - Reisverslag uit Yokohama, Japan van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu USA - NL 2-0 en China - NL 8-7... - Reisverslag uit Yokohama, Japan van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu

USA - NL 2-0 en China - NL 8-7...

Door: Becky Boop

Blijf op de hoogte en volg Rebecca

18 November 2006 | Japan, Yokohama

Zooo...daar ben ik weer even, ik hou het zeer kort want moet morgen om 06.50u alweer ontbijten...zijn toch geen tijden?!! :|
Vanmorgen dus USA en vanmiddag China…goede wedstrijden…1e wedstrijd gooide Kristie een hele goede wedstrijd…tot geloof de 5e inning hielden we het dicht…daarna scoorden ze 2 runs in die inning…in de 6e inning heb ik nog gegooid…ik scheet bagger kan ik je vertellen, is toch wel ff de wereldkampioen waar je tegenover staat…ging niet heel slecht…heb geen honkslag tegen gehad…had wel wat moeite met vooral de ballen wat hoger in de zone te krijgen maar het is goed gegaan…heb al mijn tanden nog :) Die meiden slaan hard gek…dat is toch echt niet normaal…
China was een bijzondere wedstrijd…kwamen geloof ik 3-0 achter door een foute aangooi..maar in de volgende inning pakten we meteen 3 of 4 runs terug…later kwamen daar nog 3 runs bij dus stonden er vrij goed voor…maar helaas kregen we in de 6e inning geloof ik…een grand slam homerun tegen…(Oh…onze Amerikaan Mackenzie van der Geest, die een NL paspoort krijgt..hopelijk…die sloeg hem er ook ff line drive uit, wat een kracht man…klein ding maar een spierballen…echt niet normaal) anyway…een grand slam homerun wil zeggen dat alle 3 de honken bezet zijn en dat er een homerun geslagen wordt…dus dat betekend meteen 4 punten…dus het stond weer 7-7…zo zonde…en toen kregen we in de laatste inning nog een run tegen dus verloren we de wedstrijd met 8-7…heel zonde…maar goed…we hebben vandaag toch maar laten zien dat we heus wel mee kunnen komen…ik bedoel…het is niet zo dat Amerika met zijn 2 team er stond…ze stonden er gewoon met hun basis waar ze ook mee op het wk hebben gewonnen…dus ik vind dat toch verdomde stoer dat we ’t goed hebben gedaan tegen ze…

Na een teleurstellend verlies tegen China gingen we lekker naar het hotel…beetje jammer dat we er geloof ik bijna een uur over deden terwijl het eigenlijk een ritje van niets is…maar ook hier in Japan hebben ze files…en hier hebben ze zelfs wegen boven elkaar…maar dat lost het file probleem echt niet op hoor…
In het hotel aangekomen moesten we eten…ik heb krab gegeten…samen met coach…zei die poten helemaal aan gort geknipt joh…dat is me nog een hele stunt…ik probeerde het ook ff…nou…ik dacht…stop er nu maar mee voor ik iemand een poot in zijn oog steek of zo…maar erg lekker…na het eten hebben Naat, Kos, Mary Ann, Lynn en ik ballonnen opgeblazen, slingers opgehangen etc. voor Debby omdat het vandaag haar 24e verjaardag was…ahhhh…my little girl…all grown up :) anyway…we hebben hele leuke sloffen voor haar gekocht…rode klompen…met een windmolen en holland erop zoiets…ze passen precies en ze heeft ze heel de avond aan gehad…
Kom net bij Heidi (de fysio) vandaan…die was aan het behandelen…en wij zaten daar gezellig met een aantal meiden te kletsen…lachen gieren brullen hoor…weer een aantal verhalen gehoord die gewoon niet voor herhaling vatbaar zijn…:)

Nou…en nu zit ik dus op mijn kamer met mijn ogen al half dicht…dus ik ga lekker ff een tukkie doen…morgen weer vroeg op…
Wens ons succes voor morgen ochtend tegen China om de 3e plek…we moeten winnen…!!!

Nog 2 daagies en dan zijn we alweer thuis..gaat snel heh???

Oh…ps was vandaag mijn tassie kwijt…zat gelukkig alleen maar mijn paspoort, portomonee, camera etc. in…my goodness…dat wil je toch allemaal niet kwijt zijn in Japan gek…maar onze tolk en redder in nood heeft stad en land afgebeld en heb het weer terug…voortaan komt dit tassie nie meer uit de grote tas, kan ik hem ook nie kwijt raken…

Ok…nu ga ik echt naar bed…ben zo moe…merk gewoon dak ouder wordt…hahahah…net echt…!!!

Slaap lekker voor jullie daaro…

Ciaoieeeeeee

  • 18 November 2006 - 14:35

    Moto:

    Knap hoor! Zijn egt niet de minsten waar jullie tegen moesten. Hopelijk kunnen jullie morgen wel de winst naar jullie trekken tegen Tjiena. Goed jullie best doen. Ik duim/denk aan jullie!

    BIJNA THUIS!!! YESSSSss...

  • 18 November 2006 - 14:42

    Karin En Fred:

    hee becky veel succes moren hoor en de groeten aan iedereen

  • 18 November 2006 - 14:56

    Dets:

    Hey Rebecca
    Super veel succes morgen!!!!
    KICK BOOTY!!!

  • 18 November 2006 - 14:56

    Mam Soumeru:

    Heel knap gedaan allemaal en wat een musscles heppie toch kind. Schitterend om te zien, en snap dat je bagger scheet, maar dat heb je wel weer overwonnen of nie dan. Nou slaapse en morgenvroeg er tegen aan he met zijn allen. Heel veel SUCCES. Loves You.
    P.S. Je kunt dat toch maar weer ff op je CV schrijven he tegen de WK Champion gegooid. Puuh!!!!!
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

  • 18 November 2006 - 15:37

    Carolien:

    Prima gedaan! Heeel veeel succes morgen!!!
    Groetjes CES

  • 18 November 2006 - 17:44

    Mar:

    Super gedaan!!
    Heel veel succes morgen!!

    dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rebecca

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 109
Totaal aantal bezoekers 129710

Voorgaande reizen:

08 December 2012 - 02 Januari 2013

Holiday!

29 Februari 2012 - 21 Maart 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: