Ja ja, daar ben ik weer... - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu Ja ja, daar ben ik weer... - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu

Ja ja, daar ben ik weer...

Door: Becky Boop

Blijf op de hoogte en volg Rebecca

22 Mei 2007 | Nederland, Haarlem

Dag lieve mensen, ik ga jullie weer op de hoogte houden van alle ontwikkelingen op softbal gebied!!!
Zoals jullie misschien wel weten (of misschien ook niet dus daarom weer een update :)) begint a.s. zondag het EK softball 2007 in Amsterdam, te gek toch :) vind ik in ieder geval wel :) anyway...afgelopen dagen zijn we heel hard aan het trainen en spelen geweest, de groep is helemaal compleet, de Amerikanen (zoals de coach en 2 speelsters) zijn weer in het land om voor de winst te gaan op het EK maaaaar eigenlijk nog veel belangrijker, het Olympisch Kwalificatie Toernooi in Italie dat over 2.5 week ongeveer plaats vind, het EK is zeer belangrijk om een goede basis neer te zetten voor de week die daarna gaat volgen...wij kunnen ons alleen kwalificeren voor de Olympische spelen als wij het OKT winnen, dus dat moeten we dan maar gewoon gaan doen, vind je niet :)
Anyway...zoals ik net al tikte...we zijn hard aan het trainen en spelen...afgelopen dagen hebben we tegen Australie gespeeld, (Australie is de nummer 3 van de wereld dus moesten, en moeten we nog 2 keer, flink aan de bak) zondag speelden we bij TTT in Enschede 2 wedstrijden, de 1e wonnen we met 2-0 en de 2e verloren we met 1-7, gisteren speelden we bij Twins in Oosterhout en verloren we 5-8, vanavond spelen we nog 2 wedstrijden bij Sparks hier in Haarlem, om 19.00u en 21.00u, dit zijn de laatste wedstrijden die we spelen, dan trainen we woensdag, donderdag en vrijdag nog en dan gaan we vrijdag avond intern in het van der Valk hotel in Haarlem en dan ga ik alleen maar slapen, eten en slapen :) zondag begint het EK, we spelen de openingswedstrijd tegen Tsjechie en de rest, zoals uitslagen, standen etc etc. kun je vinden op http://www.eksoftball2007.nl/wd/pages/nl/home.php
We hebben nu nog 23 speelsters en er mogen er maar 17 mee, woensdag krijgen we te horen of we erbij zitten of niet, dus het is nog even afwachten, na woensdag zal ik een update geven, of ik erbij zit etc.
Vanaf dan kunnen jullie hopelijk weer regelmatig weer een verhaaltje verwachten!!!! I cross my fingers...!!!!

Hopelijk tot snel maar weer dan!!!!

Groetjes,
Becks

  • 22 Mei 2007 - 10:39

    Moto:

    Ok, we mogen niet te ver vooruit lopen op alles, maar alsof jij nie geselecteerd wordt! Ik ben tog voor jou! Dus jij zit er heus wel bij hoor. Je moet alleen ff naar de kapper gaan, want uh, met zulke haren kan je egt niet spelen, ahaha...Love you! Ben trots op jou...xXx

  • 22 Mei 2007 - 10:41

    Moto:

    P.s. Heeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeel succes dus en ik zal zoveel mogelijk langs te kant staan om jou/jullie te steunen (en natuurlijk opletten of jullie wel goed eten, ahaha)...ok doei!

  • 22 Mei 2007 - 11:07

    NoN:

    ey bec....

    ik zou u volgen hoor, en net zoals chis zegt, net alsof jij niet word geselecteerd...dduuuhhhh dan zijn ze mooi dom dat snapte....

    ciao

  • 22 Mei 2007 - 12:13

    Mar:

    Heyhey!!!

    Leuk dat je weer overal verslag van gaat uitbrengen want hoe graag veel mensen ook mee willen naar Italië....helaas helaas lukt dat niet bij iedereen. ;-)

    Gelukkig eerst nog even wat wedstrijden in ons eigen vertrouwde kikkerlandje en daar kunnen we er nog veel van zien.

    Heel veel succes!

    Uiteraard dikke knuffel!!

  • 23 Mei 2007 - 07:04

    Mama Soumeru:

    Leuk dat je weer verhaaltjes gaat schrijven, miste ze al. Nogmaals veel succes vanavond we gaan allemaal duimen voor je, want een "zou wel heel lekker zijn" zeker is maar zeker toch. We komen zondag naar Amsterdam Mar en Ik om jullie te volgen. Heel veel succes allemaal, en dat slapen en eten lijkt me een goed plan. HIHI. Neem Tante Chis maar mee. Nou meis dikke kus en GOOD LUCK. Want spreken zal ik je wel nie meer voor het EK. Toernooi stilte HAHA.
    LOVE YOU AND BE PROUD OF YOU.
    Je moeder en Vaders.

    ALLEMAAL ONWIJS VEEL SUCCES.

  • 27 Mei 2007 - 11:18

    Zussie:

    Dag lieverd,
    Nou ga me zo douchen en me klaar maken voor vanavond om jullie 1e wedstrijd te zien...
    Alle meiden heel veel succes en plezier!
    Love you ferry mug

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rebecca

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 159
Totaal aantal bezoekers 129701

Voorgaande reizen:

08 December 2012 - 02 Januari 2013

Holiday!

29 Februari 2012 - 21 Maart 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: