Zilver behaald... - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu Zilver behaald... - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu

Zilver behaald...

Door: Becky Boop

Blijf op de hoogte en volg Rebecca

03 Juni 2007 | Nederland, Haarlem

Nou mensen, helaas heb ik jullie niet constant op de hoogte kunnen houden, ik was echt te druk met eten, slapen, eten slapen en weer eten en tjah...slapen...het is een zware week geweest ;)
:) Maar goed...ff zonder dollen, het is een pittig weekie geweest zeg...na weet ik hoeveel zeges hebben we er ook 2 verloren, van Italie...de halve finale en finale kwamen we er gewoon niet aan te pas...(8-1 en 9-3) maar hoe zuur het verlies ook is, want we hadden niet hoeven verliezen van Italie, we zijn er dichtbij en volgende week moeten we gaan knallen tijdens het OKT (Olympisch Kwalificatie Toernooi) in Triest, Italie!!!
Maar eerst nog ff nagenieten van een toch wel heeeeeel goed georganiseerd toernooi...petje af voor PIRATES...alles was erg goed geregeld...het zag er allemaal mooi uit, de sporthal die omgebouwd was tot 'feesttent' de tribunes die neergezet waren en die overigens goed bezet waren de hele week...man man man wat was er veel publiek zeg...ik geloof dat er geen stoeltje meer vrij was gister tijdens de finale...het was echt kippenvel om het veld op te lopen en het hele publiek helemaal uit zijn dak te horen gaan...ik zou dit wel 100x over willen doen...wat een gevoel...jah mensen...dat was toch echt wel ff heeeeel erg gaaf...en om tussen al die mensen mijn familie en vriendjes en vriendinnetjes te zien zitten...dat zij er allemaal bij konden zijn om ons te steunen...ons naar die finale te schreeuwen etc etc...dat is toch echt wel GOUD waard...tjah...hoe jammer ik het ook vind dat wij het Zilver hebben behaald... :( ik heb het goed naar mijn zin gehad...!!!!

Kossie is trouwens BESTE BUITENVELDER geworden...EN TERECHT 'ouwuh' gefeliciteerd!!!!

Nou...ik heb niets meer te vertellen over afgelopen week :)
We gaan ons nu voorbereiden op het OKT en daar MOETEN we het gaan doen, willen we de olympics halen...
Woensdag vertrekken we naar Italie!!!
Ik ga jullie proberen weer een beetje op de hoogte te houden...nu ga ik lekker ff herstellen...terrasje pakken, ijsje eten...chillen en beetje trainen...oh jah...en de was doen natuurlijk :)

Thanks for your support!!!
Greetzzz...
Becks

  • 03 Juni 2007 - 11:15

    Kossie:

    Mooie Dingen!

  • 03 Juni 2007 - 12:45

    Chissa Moto Soumeru:

    Nou ik ben trots op jou, op Chant en op Kossie...Ik ben trots op jullie allemaal! Het was erg leuk om erbij te zijn (toch wel, want ik en softbal :-S). Ik heb op één na alle wedstrijden gezien & ik vond het erg leuk om te zien allemaal. Elke keer als ik/wij je over het veld zagen rennen, ik kreeg steeds weer kippenvel van mn zusje, ook al rende je alleen maar ff langs omdat je weer ff ging ingooien!
    Ff nog wat leuke uitspraken vanaf de tribune:

    - WE LOVE YOU BECKY (aantal mede supporters, WE LOVE HER TOO)
    - WAAR IS DIE GEILE #31???
    - BEN JIJ NOU REBECCA OF NIET?
    - LET'S GO BECKY! TOETTOET (haha)

    Zilver is toch wel een hele goede prestatie zussie. Ook al had goud er wel ingezeten. Maar jullie hebben met z'n allen goed je best gedaan & daar mag je hartstikke trots op zijn.

    Volgende week gaan jullie ontzettend knallen, hopelijk wat scherper als de afgelopen wedstrijden tegen Italië! En dan gaan we met z'n allen naar BEIJING!!

    Ik wens je heel veel succes, maar geniet nog lekker van de rust!

    Ik ga je weer missen hoor, dus nie te lang weg blijven. ;-)

    Dikke kus...WE LOVE YOU BECKY!! xXx

  • 03 Juni 2007 - 15:08

    Arjan:

    Toch ben je een toppertje!

  • 03 Juni 2007 - 15:26

    Trudy:

    Hallo Becky

    Het was inderdaad goed om jou daar op het veld en op de pitcherplaat te zien staan.Je deed het weer prima, ondanks dat je roomie er niet bij was.
    Versla die Italianen maar op eigen bodem, net zoals zij jullie op eigen bodem hebben verslagen.
    Het zat er best in, iets scherper en dan is het in the pockett.
    Laat ze maar een Hollands poepie ruiken in bella Italia.

    Geniet van alle mooie momenten op en buiten het veld.

    Heel veel succes de komende 2 weken.
    Groetjes Trudy en Roy Connor

  • 03 Juni 2007 - 21:13

    # 3:

    High Five for Beck!! :)

  • 03 Juni 2007 - 23:08

    BEBBY:

    Aanvullende quotes van de andere kant van de tribune:

    - KOM OP MEID GOOI HEM ERIN... Debby:"ZE HEET BECKY" jongetje:"KOM OP BECKY GOOI HEM ERIN!"
    - jongetje van een jaar of 7: "ZIJ IS EEN BEETJE DUN MAAR HEEFT DIKKE SPIERBALLEN! ZIJ GOOIT KEI HARD."

    Anyways Beck het was raar om naar je te kijken zo vanuit het publiek maar ik ben blij dat ik er bij ben geweest op die manier! Ik ben jou #1 fan samen met je Zussie en mijn Homie! Volgende keer gaan we niet meer verspreid zitten en dan pakken we die italianen!

    Dikke Koes van je SkoneZoes!
    * muuuuuuuuaaaaaa *

  • 04 Juni 2007 - 08:19

    Lau:

    Het was geweldig om jullie te zien spelen Beck en te spreken. Jammer dat de finale niet liep zoals gepland, maar ja daar hebben jullie het OKT voor om dat recht te zetten. Het ging gelijk weer kriebelen na het zien van de EK!!!! Heel veel succes in Italie en maak ze gek daar, opzouten met die spaghettivreters ;-).

    Kus Lau

  • 04 Juni 2007 - 08:51

    Mam Soumeru:

    We weten allemaal dat er meer in zit, dus knallen in Italie. Voor ons Land, wat nooit zoveel kan trainen als de rest van de wereld, omdat het hier allemaal zo slecht geregeld is, (werken, softballen) hebben jullie het geweldig gedaan. Klasse. Vind het zo knap dat jullie dit allemaal combineren moeten en dan zo hoog eindigen. Wordt tijd dat dit eens gezien wordt en er wat mee wordt gedaan!!!!!.
    VEEL SUCCES IN ITALIE!

    Hugs Pap en Mam Soumeru.

  • 04 Juni 2007 - 19:57

    Mar:

    Ik ben er ook bijna de hele week bij geweest en heb genoten van alles.
    Van de wedstrijden, de sfeer en de gastvrijheid van je familie.
    Het was geweldig!!
    Ik kijk al helemaal uit naar je verslagen van Italië, ik kan er niet bij zijn maar in gedachten ben ik er wel hoor.
    Voor iedereen uit het team:

    DOE JE DING! ;)

    Liefs Mar

  • 05 Juni 2007 - 12:48

    Nine:

    Becky I Love You !!!
    SOULOELOELOELOELOE !!!!..

    Kick ass grassprietje van me, ik heb genoten van je op de tribune, de mensen om me heen wat minder maar jammah dan !!

    Dikke koes van je Nine!


  • 05 Juni 2007 - 14:43

    Nout:

    Hee top meissie dat jullie zilver in tha pocket hebben! Nu de kwalificering van OS in aantocht? Succes wijffie! Xx, je nichie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rebecca

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 195
Totaal aantal bezoekers 129719

Voorgaande reizen:

08 December 2012 - 02 Januari 2013

Holiday!

29 Februari 2012 - 21 Maart 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: