Giorno due... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu Giorno due... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu

Giorno due...

Door: Becky Boop

Blijf op de hoogte en volg Rebecca

07 Juni 2007 | Nederland, Amsterdam

Zooo…lig weer lekker op mijn bedje…muziekie op de achtergrond…net lekker gedoucht dus ben lekker fris en fruitig :) maar goed…Anyway ;)

Redelijk geslapen vannacht…ben lekker een hard bed gewend en hier zijn ze nogal zacht…De bedden hebben wel een hele harde rand aan het voeteneinde…lekker op kniehoogte…ben er nu al redelijk vaak tegenaan gelopen en dat is vloeken en tieren kan ik je vertellen…denk dat ik met bont en blauwe knieen thuis kom…en dat komt dan alleen door die klote rand aan het voeteneind…zooo…genoeg over het bed…
Vanmorgen rond 9u ontbeten…daarna getraind van 10 tot 1 of zoiets…was wel lekker ff…heerlijk gravel, het weer is ok…enkele druppel zo nu en dan maar het is niet koud…bij terugkomst in het hotel, hebben we gegeten…eten is wel ok hiero…en nu zijn we aan het chillen, over een klein half uurtje gaan we weer eten en daarna weer trainen…van 7.30u tot 10u…duss ik ga nog ff die oogies sluiten en dan ff eten…ik tik later weer ff verder…
…………………………..
…………………………..
Jahhhh daar ben ik weer…na ’t eten hebben we ff lekker getraind, ff wat defence gedaan…ging goed…we hebben goed gewerkt…het was kort maar krachtig…heerlijk…!! Daarna mochten we wat voetballen of waar je ook maar zin in had…een paar meiden hebben nog wat extra gefield etc. en een aantal zijn er gaan voetballen…Dana (mijn pinda) en ik hebben gestoeprand, stoepgerand, stoep randje (whatever) gedaan…we gaan over een paar maanden naar het zelfverzonnen WK stoepranden, wij hebben ongelooflijk veel talent…dat zag ik in een oogopslag!!! We RULE!!!! ;)
Verder waren we eigenlijk om 8.45u klaar met trainen en moesten we tot 10u wachten op de bus :| WOW…en gelukkig kwam de bus al om 10.30u dus tjah…daar zaten we dan…op de stoep…beetje te nietsen…tjah…je kunt balen, vloeken en tieren…maar daar komt die bus ook nie eerder van…dus hebben we genoten van de muggen en al het andere ongedierte…daar gaan we nog last van krijgen…Kristi heeft nog gepitcht en ik stond haar af te vangen…leek wel of ze zo nu en dan een tik had…vreemde bewegingen om al het ongedierte te ontwijken…dit lukte haar heel vaak wel maar ook een aantal keer niet…ze vlogen af en toe rechtstreeks haar keel in :| IEWL…en 1 keer stond ze een mug of zo van haar tong te schrapen…ERRUG SMERIG…arm kind…!!! Het is maar goed dat Loes het nie zag want die was zeker over haar nek gegaan…!!!! :(
Maar goed…nu zitten we weer lekker op de kamer…het is hier 1 gezellige boel…Nina had op m’n site gelezen dat wij alledrie 3 kilo snoep mee hadden dus die kwam daarna eens ff neuzen wat hier zoal lag :) en wij maar denken dat wij zo populair zijn…maar het is ze alleen om het snoep te doen :P Jammer…weer een illusie armer!!! Maar wel gezellig..waarom denk je dat ik altijd snoep mee heb, vind het gewoon gezellig als ze hier langs komen om een snoepie te halen, een praatje te maken en weer gaan met die banaan!!!! Leuke groep hebben we…lekker chill en lekker gek!!!!

Nou, ik ga er maar weer een eind aan maken, morgen weer trainen…EN…BEBBY komt hierheen :) YEUH!!!!!! Goede reis lieverd!!!!

Nou, tot morgen maar weer…

Ciao ciao!!!

  • 08 Juni 2007 - 06:37

    Mama Soumeru:

    Nou klinkt allemaal redelijk oke daaro, op het bed na dan. Leuk dat jullie het zo naar de zin hebben, is ook een stukkie mentaal belangrijk o nie dan. Leuk dat Bebby komt, gaat ze meespelen of jullie langs de kant vermaken en aanmoedigen. Toppie hoor.
    Leuk spel dat stoepranden, ook eerreg goed voor je armen en dingen die daar in zitten HIHI.
    Nou meissie ik wacht op je volgende verhaal, doe ze allemaal de groeten en voor morgen, HEEL VEEL SUCCES met de eerste game. Hij kan maar achter je liggen. Dat scheelt er weer 1.
    Groeten en koes voor alle meiden daaro.
    Mam en pap O sorry vader. HAHA

    XXXXXXXXXXX

  • 08 Juni 2007 - 06:40

    ABA:

    Z m Op Becky, grijp die italianen nu keer. Make us Proud!

  • 08 Juni 2007 - 06:48

    Sten:

    hey beckster, zo te zien gaat alles goed daar.
    Ik heb trouwens nog een cadeautje voor je als je terug komt, we hebben het er voor de stop nog over gehad en ik kwam hem weer tegen dus kon het niet laten om hem te laten liggen.
    Hier gaat ook alles goed..ben bijna klaar met school...
    ciao!

  • 08 Juni 2007 - 14:08

    Mac:

    Hey Bexter,
    Helaas ik kan niet komen kijken deze keer. Heel veel succes. Hopelijk lukt het om te kwalificeren voor de olympische spelen.
    Liefs MacHavenith

  • 08 Juni 2007 - 14:26

    Lau:

    He Beck,

    Heel veel succes en mond dicht tijdens het pitchen zou ik zeggen, geen gekreun of dat soort rare dingen voor je t weet stik je in een beest, gedver had ook niets voor mij geweest wordt natuurlijk helemaal para als ik beesten zie :-).

    Maak ze gek daar!!!!!!

    Kus Lau

  • 08 Juni 2007 - 18:43

    CMS:

    Nou als eerste over het bed, misschien moeten jullie een paar handdoeken eroverheen hangen om de klap te dempen, is een tip!

    Haha jij verzint het ook allemaal hè. Keukentennis (wat nog steeds een winterstop heeft), WK stoepranden...

    Je had, toen je aan het wachten was op de stoep, voor de bus, evt. kunnen stoepranden of waren jullie al klaar met trainen voor stoepranden?

    Is Bebby inmiddels al gearriveerd bij jullie?

    Nou ik heb nog geen faxnr gekregen van jou, dus ik ga ff een brief sturen naar je email, want morgen beginnen jullie al. Hoop dat je hem nog leest. Anders is het een vreemd begin namelijk, zonder een brief voor mij.

    Nou goed, tot morgen dan maar. Ditte tus Chissa Moto Soumeru xXx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rebecca

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 107
Totaal aantal bezoekers 129704

Voorgaande reizen:

08 December 2012 - 02 Januari 2013

Holiday!

29 Februari 2012 - 21 Maart 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: