Giorno cinque... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu Giorno cinque... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu

Giorno cinque...

Door: Becky Boop

Blijf op de hoogte en volg Rebecca

10 Juni 2007 | Nederland, Amsterdam

Daar liggen we weer, op ’t bedje…Bebby op die van Kos en ik op mijn eigen…eens kijken of ik er in mijn 1tje doorheen kan zakken :) hij kraakt wel heel erg!!!
Anyway…we zijn dus weer chillende…vandaag nog niet veel gedaan…alleen maar gegeten, wat gewandeld en weer gegeten…er zijn wat meiden gaan slaan en er zijn wat meiden gaan chillen…Tijdens het eten vroeg ik of iemand wat mee ging drinken op het terrasje bij ons hotel…zo vroeg ik dat dus ook aan Marjan…die wilde gaan douchen want die had net getraind, toen zei Loes Stoeipoes dus dat ze lekker fris rook, naar Robijntje…dat probeerden we Kristi uit te leggen…want die kent natuurlijk Robijntje niet…dus Mar zegt…’you know those seks you put between your sheets?’ :| dus wij keken haar natuurlijk een beetje verbaast aan…seks between the sheets???? Ze bedoelde natuurlijk bags maar in de haast maakte ze er seks van…dus dat ging natuurlijk over en weer ‘do you want some seks between your sheets?’ ‘do you have seks between your sheets?’ etc etc...jah jah...dat zijn me nog eens leuke foutjes...Sorry Mar, als je liever hebt dat ik je naam niet noem...zeg het dan ff ;)
Na het eten dus ff lekker zitten kletsen op het terras met Loes Stoeipoes, Bebby en Krit…heerlijk mensen…
Toen zaten Loes, Bebby en ik later ff buiten te chillen op de brandtrap buiten…toen ‘zij die niet genoemd wil worden’ buiten kwam en Bebby opmerkte dat ze 1 of ander dood beest tussen haar tenen had…ahaha…zij natuurlijk kijken en het ertussen vandaan pakken, Loes ging zowat over haar nek…haha…en ‘zij die niet genoemd wil worden’ had het zo vast en riep…iewlll…hahah…dus ‘zij die nie genoemd wil worden’ is vanaf nu miss miyagi (of hoe je dat schrijft) zij vangt alleen de vliegen nie met haar stokkies maar met haar tenen…hahaha…lachen hier…
Zussie, ik kan me trouwens goed zien lately, ik eet echt hele borden wortelen :) goed heh??!!
Nou mensen, ik ga ff tv kijken en chillen, om 3u naar de fysio, ff mijn nek kraken :| altijd eng maar zo lekker…
Dus ik tik na de wedstrijd nog ff een stukkie…
Ciaoieeeee….


Nou…de wedstrijd is hartstikke afgelast, het kwam met bakken uit de hemel en onweer…flitsen…wow…nie normaal…en we moesten gewoon warmgooien tussen die flitsen…eng hoor…maar vind het altijd wel mooi om te zien…maar NIET wanneer ik zelf buiten op het veld sta…maar goed…morgen om 11u hebben we een herkansing tegen de spaghettie vreters…dus nu snel slapen…nog ff tennis kijken want dat hebben we natuurlijk weer gemist…en dan echt slapen gaan want morgen een drukke dag…eerst spelen en daarna gaan we met ons allen bbq-en op de camping bij onze toeschouwers/fans/familie…dat hebben ze voor ons georganiseerd…helemaal koel toch…heb er zin in…!!!
Oh ps. Tijdens de warming up liep onze Petey nog tegen een paal op….ik riep nog…’paal paal’ en zij dacht ‘jah luister beck, ik zie heus die paal wel’ maar ze was ff vergeten dat er nog 4 andere palen stonden…1 daarvan kwam ze van zeer dichtbij tegen…kind d’r knie kapot…oh oh…wat een mutsie!!! Nou dat was het wel ff…

Notte e a domani…

Ciao ciao

  • 10 Juni 2007 - 22:38

    CMS:

    Oh oh, het lijkt wel een vakantie daaro. Inmiddels is Rabibi jarig & om 12u zag je zn oogjes al glinsteren (zo van, krijg ik dan nu eindelijk mijn cadeautjuh? Lijkt mijn zussie wel, sjonge jonge), stinkerd, hihi...Had een armband voor hem gekocht. Volgens mij vond ie hem wel wat. Mag ik leijuh trouwens, hahah ;)
    Zusje, hahah, ik ben trots op je, ook helaas bij jou was het kwaad al gescheid (jij ziet ook al geen drol meer), maar vind het toch goed dat je hele borden wortelen eet.

    Haha...ik d8 trouwens over dat dooie beest wat bij 'zij die nie genoemd wil worden' tussen de tenen zat, dat je bedoelde dat ze ontzettende stink poten had, tot ik verder las, ahaha Miss Miyagi. Vind hem wel goed.

    Oh en die Petey, sjonge jonge, jullie zijn egt een stel kneusjes bij elkaar hoor. Niveau van lik mn verssie...ahaha...nou jullie hebben er tenminste lol in. Geniet lekker, morgen weer een daggie, lekker tegen die Italianen. Israel was nie gekomen, las ik ergens, vanwege veiligheidsredenen. Dat zuigt voor hun! En die Afrikanen, zijn die al aangekomen?

    Nou goed, ik ga proberen te slapen, omdat ik dat al zo goed doe, de laaste paar dagen :-S

    HEEEL VEEEEL SUCCES MORGEN TEGEN ITALIË!!!

    Miss you xXx Liefde

  • 10 Juni 2007 - 22:40

    CMS:

    Zo het komt ineens met bakken de lucht uit vallen zeg :-( Als het maar niet gaat onweren, it ben alleen :-(

  • 11 Juni 2007 - 05:36

    Mama Soumeru:

    Nou misses Miyagi is altijd handig. Scheelt weer een beestemepper. En Peet doe je voorzichtig met die palen, je moet nog langer mee. Snoekduiken enzo. Kunnen we nie hebben hoor.
    Nou gisteren toen jullie moesten spelen, begon het hier ook ongeveer te knetteren tot 10 uur of zo, maar gelukkig was ik niet op een of ander veld, ik vind het maar niks hoor.
    GOEIE MORGEN TROUWENS. HIHI, heb ze net los (mijn oogjes).
    Wat leuk dat jullie gaan knoeien op de kamping, (beetje jaloers) het was daar toen al zo gezellie. Doe ze allemaal de groeten oke. En veel plezier,
    Maar eerst weer HEEL VEEL SUCCES TEGEN ITALIE.

    Dikke KOES.

  • 11 Juni 2007 - 11:15

    Mama Soumeru:

    Na een lange zit achter de PC, live verslag, helaas niet gelukt. Maar de belangrijkste moet nog komen toch.
    Eerst maar ff genieten van de Hollandse Barbeque.
    Misschien kunnen jullie Life pitching aan de Italianen vragen. Doen ze vast wel voor jullie. Slaan met die Banaan meiden. Kom op he.
    Veel plezier vanavond en nogmaals alles de groeten.
    X Mam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rebecca

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 131
Totaal aantal bezoekers 129722

Voorgaande reizen:

08 December 2012 - 02 Januari 2013

Holiday!

29 Februari 2012 - 21 Maart 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: