Giorno otto... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu Giorno otto... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu

Giorno otto...

Door: Becky Boop

Blijf op de hoogte en volg Rebecca

14 Juni 2007 | Nederland, Amsterdam

Kippenvel mensen…kippenvel…!!! We hebben die Grieken (of eigenlijk gewoon Amerikanen, ze hebben gewoon echt GEEN enkele Griek in het veld staan) met huid en haar opgegeten…het was wel ff spannend hoor, we kwamen met 2-0 achter maar dankzij goed slaan en goed honklopen etc. en daarna een klasse line drive van Kimmer over het 3e honk, scoorden wij het 1e punt…in de inning daarna kregen wij alle honken vol en sloeg Nina een line drive over de korte stop waarop wij 2x scoorden…toen weer alle honken bezet en Kossie sloeg me toch een BOM in het linksveld…zo 1 die je ziet gaan en weet dat ie er uit ligt…2-7 voor…in de inning daarna scoorden we nog een run wat de eindstand op 2-8 bracht…ik heb 5 innings gegooid…ging wel ok, in de 6e inning werd ik gewisseld, Dagmar heeft het heel goed afgemaakt…!!!
Voor mij is het toernooi vandaag pas begonnen…klinkt misschien raar…maar ik was zo blij dat we gister klaar waren met de poule wedstrijden omdat je wist dat vandaag het toernooi echt zou gaan beginnen…nu komen de wedstrijden eraan waar het gewoon echt om gaat…!!! En toen ik hoorde dat ik zou starten…nou…toen schoot ik in de stress man hihi…ik was er zo klaar voor gek…maar toch…als je dan hoort dat je start…hihi…dan voel ik die spanning wel hoor…maar had ’t allemaal volledig onder controle toen ik het veld op stapte…:)
Het was trouwens HEET gek…zweet stond me in mijn slidingbroekie man…
En weet je mensen…ons volkslied…kippevel krijg ik er van…iedereen zingt uit volle borst mee…helemaal te koel man!!
Maar goed…dit dus over de wedstrijd etc.
Vanmorgen weer lekker ontbeten…wat een drukte op de vroege morgen man…kan da nie zo goed hebben hoor (noem het een ochtendhumeur :|) daarna moesten we weer trainen…maar na wat opmerkingen over vermoeidheid etc. was het optional…we mochten trainen…nou…ik ben lekker weer mijn nest in gedoken en daarna zijn ‘zij die nie genoemd wil worden’ en ik lekker wat gaan drinken op een terrassie, heerlijk zeg…oh…ik heb een leuke bikini gepast…toen zaten we op het terrassie en zag ik dat ik mijn broekie binnenstebuiten aan had…die ‘zij die niet genoemd wil worden’ zegt ook niets zeg…de trut ;) haar vriendje is vandaag gekomen…leuk hoor…!!! Oh gister moesten we rekken en strekken, nou ken je toch wel die bovenbeenrekoefening (is vast geen woord) normaal gesproken pakt men de enkel beet (stel je voor, rechterenkel vasthoudend met rechterhand) nou onze RobO die pakt zijn rechterenkel met zijn linkerhand, alles leuk en aardig maar niet iedereen kan dat…dus moet je dat ook niet 7 x proberen ‘zij die nie genoemd wil worden’!!!!!!!!!!!!! Maar koppig als zij is, probeerde het voor de 8e…heel de vinger opengehaald aan haar spike…het is me er ook eentje hoor…foei :)
Oh jah…vandaag kwam mijn pinda Dana de dug out in…met leg guards aan…zegt ze ‘ik ben echt een hele goede bullpen catcher man…heb alleen de leg guards verkeerd om aan’ haha…zag er echt zo super grappig uit!!!
Maar goed…zo maken we weer van alles mee…zo ook op de terugweg in de bus, Bebby zat naast me in de bus en volgens mij ging ze naar voren kijken wat er gebeurde of ik heb geen idee wat ze nou eigenlijk aan het doen was maar goed, ze leunde naar rechts…toen we een rotonde opreden…en ze zich nergens aan vast kon houden…ze slingerde dus door die bus jongens…heb me suf gelachen gek..en Bebby ook…die kon nie eens meer ademen door het lachen :) humor met de meisjes hier…!!!
Nou goed…tot slot wil ik nog ff zeggen dat Ellen en ik vandaag lekker in chill mode zaten op het veld en eigenlijk zitten we ook de hele dag in de chill mode…we hebben zelfs een chill mode move…ik zal proberen er een foto van te laten maken maar Elliebel is nie zo van de foto’s…dus moet maar stiekem dan…maar goed…ze leest dit vast ook en nu is ze op haar hoede!!! Maar goed…ik ga ff een beetje chillen en dan slapen…
Notte e a domani…

Ciao ciao...

Ps. Mocht je mijn waarbenjij bezoeken, zou je dan in ieder geval 1 x een berichtje achter willen laten, zodat ik weet wie mijn site bezoekt...ik zie namelijk dat heel veel mensen mijn site bezoeken en zou het leuk vinden om te zien wie dat allemaal zijn… :) THANKS…

  • 14 Juni 2007 - 21:38

    Nina:

    Hee Beck, ik maak het allemaal zelf mee..maar wilde ook nog even laten weten dat ik echt een trouwe lezer ben hoor haha!! Kijken of je geen onzin over mij opschrijft.

    Ik vond je top vandaag, we gaan winnen! Kus

  • 14 Juni 2007 - 21:51

    Bas:

    Klasse meiden!! Zelf ik had achter de computer kippenvel (is het nou kippevel of kippeNvel?) Lekker belangrijk ook! Succes verder. Ik blijf jullie volgen en papa Kluijs houdt me ook op de hoogte.

    Kick (Italian)Ass!!

    Bas

  • 14 Juni 2007 - 21:55

    CMS:

    Hallo zussie, goed gedaan allemaal vandaag. Harold, Sabje en ikkuh hebben de hele wedstrijd gevolgd. Het is zo grappig te denken dat Harold jou de eerste stappen van pitching heeft geleerd, dat hij jou dat rondje liet lopen enzo, en nu is ie weer hier, om jullie te coachen, vind dat wel bijzonder.
    We hebben al een hoop memories opgehaald. We hebben veel over softbal gepraat natuurlijk en hij zei, hey charissa you know a lot about softball now, hihi...(vroeger deed softbal me tog nooit wat, ik kwam pas als de wedstrijd al was afgelopen, hihi), nou dat wist Harold nog wel hoor, hihihie...dus hij verbaasde zich over mijn 'kennis' van softbal, ahihiee..mooie dingen hè!

    Nou goed, heel veel succes morgen! Ik ben voor jullie lieve zusje! JE BENT BIJNA THUIS, but make sure you bring that ticket home, cause you all deserve it. Jullie hebben egt de beste slagvrouwen, allemaal kunnen jullie slaan. Jullie zijn een geweldig team met elkaar, die veel lol maakt met elkaar en dat is wat jullie ook moeten uitstralen op dat veld, of je nou tegen Slowakije staat of tegen Italië! Jullie kunnen het allemaal, zowel aanvallend als verdedigend. Zet hem op morgen, zorg dat je Italie achter je laat!

    YOU CAN DO IT!!! BELIEVE IN YOURSELF, ALL OF YOU!

    Big fat hug and kisses Chissa xXx

  • 14 Juni 2007 - 21:59

    Kossie:

    eerst moeje ut losloatn en nu moetn wie ut weer vasthouldn!
    wie kunt wa!!
    halt van oe

  • 14 Juni 2007 - 22:04

    Vis #17:

    Dag beck,

    super dat jullie gewonne hebben van Griekenland!! Morgen nog ff Italië pakken....Heel veel suc6!

    Groetjes Vis

  • 15 Juni 2007 - 02:27

    Elske Ten Hoope:

    hey meis, hoe is het. ik heb je verhalen gelezen en that's too cool. jullie moeten het wel maken hoor daar, anders heb ik niks om over te opscheppen. haha. hier is alles goed, heeeeeeet maar ja we mogen niet klagen. ik mis softball wel een beetje ondanks dat ik ongeveer 20 girls les geef. maar ja dan maar door hun het beleven he.
    hopleijk maken jullie het toernooi goed af, okidoki. doe iedereen de groeten die ik ken en die mij nog uberhooupt kunnen herinneren. liefs E

  • 15 Juni 2007 - 06:33

    Marjanne:

    GA ZO DOOR LEUKE VERSLAGJES

  • 15 Juni 2007 - 06:45

    Non:

    top bec....

    suc6

  • 15 Juni 2007 - 06:56

    Tom:

    Ik lees ze allemaal hoor Becky. Gisteren de wedstrijd van achter de computer gevolgd. Liep ie paar x vast dus was ik weer in staat om dat ding op straat te gooien. Maar gelukkig zowel met computer als met jullie alles goed gekomen.

    Dikke kus

  • 15 Juni 2007 - 07:15

    Heidi:

    Ben zo trots op jullie!!!
    Kus Heidi

  • 15 Juni 2007 - 07:22

    Maaike:

    He beck! Ik lees het ook hoor!

  • 15 Juni 2007 - 07:50

    Knolletje:

    hey beck en de rest van de meiden harstikke top ga zo door en .....uhm beck ik lees ze ook allemaal en stuur ze door na moeders knol dus ook over de ijssel weten we hoe jullie het doen. succes verder en groetjes aan die kant. jacq

  • 15 Juni 2007 - 08:01

    Ellen:

    Haha! Ik lees het dus ook en ben zeker op m'n hoede! Misschien een tip om het zaterdagavond te doen..

    Tjil Moot!

  • 15 Juni 2007 - 08:12

    Guno En Andy:

    Hi becky
    zo te zien heb je het er naar je zin!
    Ik ben ook weer terug en heb een heerlijke vakantie gehad.
    Ben alleen wel benieuwd alsof je er maandag weer bent in de agenda staat dat je tot zondag vrij bent.
    Want dan kan ik een rooster maken voor volgende week.
    Hoor snel van je bye Andy en Guno

  • 15 Juni 2007 - 08:51

    Kel:

    Hey Beck,

    Ook ik lees ze en hou 't in de gaten ;)...
    Jullie maken alle Nederlandse softbalsters zo verschrikkelijk TROTS :D!

    Wat zal 't 'n geweldig gevoel zijn geweest om Griekenland in te maken, nu de sweet revanche op Italië en dan is de Grande Finale daar :D!

    En wat moet 't 'n fijn gevoel zijn geweest om zo lekker te staan gooien tegen de Amerikaanse Grieken :)!

    Nou zet 'm op dames en kom terug met 't ticket naar de Olympische Spelen!

    Grtz Kel

  • 15 Juni 2007 - 08:59

    Tukker:

    ja ook tukkerland volgt het op de voet en kijkt ook op jou site groeten aan allemaal en ff winnen van die italianen groetjes de knollen

  • 15 Juni 2007 - 09:18

    Fem:

    He Becky,

    Geniet van je verhalen, super dat het lekker gaat. Zet hem op, kick some ass en kom thuis met die cup ;)

    Liefs Fem

  • 15 Juni 2007 - 09:21

    Zussie:

    Ik ben er helemaal klaar voor... mijn Toeter ligt klaar voor vanavond!
    LETS KICK SOME ITALIAN ASSSSSSSSS
    Liefde

  • 15 Juni 2007 - 09:42

    Nanda:

    he becky

    leuk om zo te volgen wat je allemaal doet en hoet het gaat
    succes!

    Liefs nanda

  • 15 Juni 2007 - 09:49

    Nine:

    Ik ben er ook hoor, is geen hol an hier zonder jullieeeee !!!

    U Wordt Gemist door Roffa !

    Schop die konten !
    x

  • 15 Juni 2007 - 09:53

    Elja:

    Ha Beck, ook ik lees je avonturen. Ik vind het heel leuk om te volgen wat je allemaal meemaakt en ben heel trots op je. En loop nog regelmatig op te scheppen dat ik vroeger altijd catchte op de pitcher van het NL team, haha. Succes daar in italie! Peking here we come!

  • 15 Juni 2007 - 11:48

    Maurice:

    Giorno Becky,

    We hebben wel eens een krabbel in elkaars hyves achter gelaten.
    Ik kijk werkelijk elke dag hier even om een soort van sfeer te proeven wat er bij jullie gaande is.

    Ik ben samen met een maatje bijna alle dagen van het EK geweest, zelfs donderdagochtend 9 uur. Goeffie stond nog te kijken (hé man wat ben je vroeg). Ik heb nl. begin dit jaar een cursus van d'r gehad en we kennen elkaar een beetje.
    Enne zo druk was het die wedstrijd ook niet (tegen Groot-Britannië)

    Ik wil jullie heel erg succes wensen tegen de 2de wedstrijd van de 3 tegen BSC-Spaghetti. Piek niet te vroeg. Laat de superpiek maar in de finale zien.
    Jullie hebben laten zien dat ze niet onverslaanbaar zijn.

    Zou je Goeffie de groeten kunnen doen van Maurice en Martine van Urbanus.... Ze weet vast nog wel wie we zijn.

    Voor de rest...

    Kick some ass.. en wees de 2de ploeg van Nederland die zich plaatst voor de OS (de voetbalknullen waren jullie al voor).


    Ciao Bella,

  • 15 Juni 2007 - 12:29

    Nathalie Gosewehr:

    He Becky,

    Ik hou het allemaal goed in de gate hor! Leuk om te horen dat het zo gezellig is (heb het er soms wel moeilijk mee) maar dat is een basis voor het winnen tegen iedereen! super! Heel veel succes vanavond en doe de groetjes aan iedereen!

    dikke knuffel en kus van naatje

  • 15 Juni 2007 - 13:41

    Nathalie T:

    Gaat goed daaro!!! Zet hem op met de komende wedstrijden!

  • 15 Juni 2007 - 14:13

    Trudy:

    Nou Becky je weet dat we jullie volgen. Blijf schrijven dat maakt dat we als thuisblijvers er toch een beetje bij kunnen zijn.
    Groetjes van de Connors

  • 15 Juni 2007 - 15:54

    Joyce:

    Hey ouwe,
    Ik ben weer thuis dus ik lees je berichtjes allemaal weer hoor. Erg leuk om zo een beetje op de hoogte te blijven van de ontwikkelingen enzo.
    Anyway nog heel veel succes en laat wat van je horen wanneer jullie weer terug zijn ofzo..

  • 15 Juni 2007 - 16:59

    Saskia Aschman:

    ey beckie,
    echt heel leuk om t allemaal te lezen, ik zit hier achter de pc te genieten als ik t lees! voor mij zit t spelen er voorlopig nog niet/niet meer in! maar om t zo te lezen is echt heel gaaf!
    heel veel succes en ik blijf t lezen
    dikke kus
    saskia aschman

  • 15 Juni 2007 - 18:09

    High Five!!:

    high five for beck!

  • 15 Juni 2007 - 18:24

    Mama Soumeru:

    Ja en nog een trouwe lezert. Je hebt wel veel fans hoor!
    Dit was de generale repetitie tegen Italie en die moet slecht gaan, al ging die zo goed aan het begin, maar morgen moet het echt gebeuren en dat gaan we doen, we schreeuwen jullie vanaf de PC eerst naar de Finale en dan nog veel harder door de FINALE.
    En ik weet zeker dat alle supporters met ons meeschreewen en toeteren.
    Houd jullie rust, speel jullie spelletje, jullie weten allemaal dat jullie het kunnen, blijf jezelf, niet stressen, dat doen die andere maar.
    SLAAN VERDEDIGEN EN AANVALLLLLLLLLLLLLLLEEEEEEEEN.
    Zij die nie genoemd wil worden, fijn dat je weer terug bent op je niveau, goed gegooid. Houd het scherp allemaal damesjes, maar dit weten jullie allemaal zelf heel goed.

    Dikke Koes een trouwe afstand supporter.

  • 15 Juni 2007 - 19:35

    Petra Voogt:

    IK ben er een van, die wel leest maar niet reageert haha.
    Lees net dat jullie verloren hebben van Italie, balen zeg........ volgens mij erg spannende wedstrijd. Succes in de herkansing...... en daarna winnen van Italie!!

  • 16 Juni 2007 - 21:52

    Davinia:

    Bij deze beck echt superleuk die verhaaltjes !! En jullie gaan ook echt goed man volhouden!!!!
    En ja ik lees de verhaaltjes meestal op mijn werk dus dan heb ik geen tijd om een bericht achter te laten.

    Maar ga door zo!! succes!!:) :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rebecca

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 207
Totaal aantal bezoekers 129712

Voorgaande reizen:

08 December 2012 - 02 Januari 2013

Holiday!

29 Februari 2012 - 21 Maart 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: