Dag 10... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu Dag 10... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu

Dag 10...

Door: Becky Boop

Blijf op de hoogte en volg Rebecca

16 Juni 2007 | Nederland, Amsterdam

OH MY LORD MENSEN...WE HEBBEN HET GEWOON GEHAALD...TICKET FOR THE OLYMPICS IS GEWOON BINNEN GEK...IK GELOOF HET NOG STEEDS NIET...IK GA NU MAAR FF ZUIPEN EN FEESTEN...LATER MEER...!!!!!!

DOEI DOEI (NO MORE CIAO CIAO...'T IS OVER MET DIE FUCKING ITALIANEN)

  • 16 Juni 2007 - 20:09

    Vis #17:

    Beck, van harte gefeliciteerd!! Dat natuurlijk geldt voor iedereen! Zeg maar tegen sas, dat k haar shoarma kom bezorgen vanavond!! Hihi

    Vis

  • 16 Juni 2007 - 20:22

    # 3:

    Ooow suffie...ben ik gezellig met je aan het kletsen, is je batterij leeg... Nou, ik spreek je morgen, ga maar lekker genieten van dat blije gevoel!!! Dikke kus!

  • 16 Juni 2007 - 21:09

    Mam Soumeru:

    Nou nog maar een keer dan. Leuk interview op de radio NOS meis. NOGMAALS ONWIJS GEFELICITEERD. TOPPERS zijn JULLIE. Wat moet dit een te gek gevoel zijn. Als je dat nu nog voelt HIHI. Vast al dronken op de grond, want bed is nu vast helemaal nie meer heel HAHAHA.
    Ik hoor je morgen als jullie weer thuis zijn. We bellen. En die A status wat nu ff nie zo belangrijk is, maar wel lekker.Beetje meer tijd om je normaal voortebereiden op BEING. HIHA, ken er vast nie van slapen, neem ook maar een neut vanavond.
    Koes en kom maar lekker veilig morgen weer toes allemaal.

  • 16 Juni 2007 - 21:19

    Joyce:

    Helemaal toppie ouwe!! Van harte gefeliciteerd!

  • 16 Juni 2007 - 21:54

    Mama Soumeru:

    En je TV uitzending op studio sport was ook toppie, Je haar was oke HIHI.

  • 16 Juni 2007 - 21:55

    Zussie:

    Nou heb net je stukkie op tv gezien en opgenomen... Meis je haar zat goed hoor en een boel tranen.
    Ook namens Harold gefeliciteerd...!
    Tot morgen
    Liefde

  • 16 Juni 2007 - 22:08

    Trudy:

    Becky we hebben je net op het sportjournaal gezien. je hebben het echt verdient.
    GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAFFFFFFFFFF
    Kus Trudy en Roy

  • 16 Juni 2007 - 23:26

    Tom:

    Hee topper,

    wij hebben hier ook met zijn allen keihard zitten juichen. Nu alleen nog ticket boeken voor Peking ;) Veel plezier.

    Dikke kus en knuffel

  • 17 Juni 2007 - 09:48

    Mar:

    Zoals bij Deb te lezen was:

    Had het warm en koud tegelijk, kippevel en piste bijna in mijn broek!

    Ben vreselijk trots op jullie!!!

    Liefs en knuffel!!!

  • 17 Juni 2007 - 11:23

    Je Trotste Zus:

    CMS: hè verdomme, ben ik een keer niet de eerste die signt, kon de finale niet volgen, omdat ik onderweg was naar O'zaal. Maar geloof ik me, elke keer als mn tel ging, kreeg ik de chills...wie heeft gescoort, gooit Bec al? Ah shit, het is papa maar, hihi...volop spanning. Op een gegeven moment heb ik geen gesprek meer meegekregen, wat er in de auto vertelt werd enzo...was me aan het concentreren op de vibraties van mn telefoon, ahaha...Sabje belde, ZE HEBBEN MET 3-2 GEWONNEN! Ik kon het niet geloven, het drong ook pas door toen ik je aan de telefoon had. Papa en mama waren helemaal aan het flippen aan de telefoon. En ik, ik ging de familie bellen, ahha, maar beseffen, echt beseffen is wanneer ik je nog minder ga zien, omdat je vaker moet trainen, maar als ik het mag, blijf ik bij jullie, om jullie te begeleiden met de voeding, om te zorgen dat jullie goed te eten blijven krijgen etc. En dan blijf ik dichtbij jou ;-) Het wordt hard trainen, veel toernooien draaien etc. Het zal afzien worden, maar het daarnaast zal het echt genieten worden, geweldig zussie! BEN ECHT SUPER TROTS OP JOU!! Op jullie allemaal!!! Terwijl ik dit tik heb ik een brok in mn keel en de tranen, probeer ik te bedwingen (of hoe je dat zegt), maar als je thuis bent, ga ik wel huilen ok, hihi ;-) Dit is echt ongelofelijk!!
    Tommy heeft jullie op de voet gevolgd, echt super leuk! Hij heeft elk moment in jullie geloofd, terwijl hij nix met softbal te maken heeft, echt geweldig!

    DIT IS EGT WAAAAAAAAHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA TE GEK!!!!

    Geniet lekker zussie!

    Ik hou van jou! xXx Liefde

  • 18 Juni 2007 - 05:22

    Aba:

    Toppertje!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rebecca

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 104
Totaal aantal bezoekers 129707

Voorgaande reizen:

08 December 2012 - 02 Januari 2013

Holiday!

29 Februari 2012 - 21 Maart 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: