Baksteen, achtervolging en KFC… - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu Baksteen, achtervolging en KFC… - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu

Baksteen, achtervolging en KFC…

Door: Becky Boop

Blijf op de hoogte en volg Rebecca

13 December 2007 | Nederland, Haarlem

Wauw mensen…we maken wat mee op zo’n trainingsdag…
Vandaag woensdag 12 december 2007, we zijn klaar met trainen en lopen richting de auto…zie wat kids op de fiets en hoor een geluid, alsof er tegen de auto’s wordt geschopt…dus ik denk op ’t moment dat ik dat hoor, 'zo ff kijken of ze nie toevallig tegen Debby d’r auto hebben geschopt'…horen we ineens een mevrouw zeggen, je moet ff naar je auto kijken want ze zijn met bakstenen aan het gooien…wel potverdorie, ja dan schiet je toch wel een beetje in de stress…dus wij naar de auto…en jah hoor…staan verdorie tig auto’s op die parkeerplaats…hebben ze die klote baksteen net in Deb d’r auto geknalt…heel d’r achterruit eruit…och man…en het ergste is nog dat je die kut (excuses voor mijn taalgebruik maar vindt dit gewoon niet tof) kinderen dus gewoon nog hebt zien fietsen en er wel een soort van belletje ging rinkelen maar jah…anyway…we gaan verder…No en Chant zijn nog ff gaan kijken of ze die kids konden vinden maar dat is natuurlijk een kansloze missie…nou goed…na een hoop gebel/geïnformeer etc etc. kwam de politie ff een kijkje nemen…de politieagente was net terug van vakantie, die was nie helemaal scherp…we hadden het erover dat we niet echt op de achterbank konden want er lag overal glas…”oh vervelend, rijden jullie met z’n allen in die auto?” “uhm mevrouw, er staan hier iets van 9 meiden, denk ’t niet heh!” Leuk mens wel…nou goed…toen kwam Coach dus ook ff een kijkje nemen en toen stak die agente dus een peukie op, of iemand een sigaretje wilde, of zijn jullie échte sportvrouwen? Nou…uhmmm…jah dat…plus…onze coach staat erbij, dan mogen we niet roken…hahah…oh oh…jah was wel ff grappig…maar goed…hier draait het ff niet om…
Dus Debby met weet ik veel wie bellen om haar ruit te laten vervangen, of we daar nog ff 1.5uur konden wachten, nou zegt Deb, kan het niet iets eerder want het is nogal koud :) dat kon wel maar dan moesten we naar A’dam Noord. Nou goed…wij geen idee waar dat is dus Petra en No zijn met ons mee gereden…ik kan je vertellen…koud windje langs de oortjes…brrr…maar goed…wij dus richting Amsterdam Noord…Petra, Noemi, Chantal, Debby en ik…hoppa in die auto en lekker rijden in de cabriolet…want Olympische sporters rijden…cabriolet… :| anyway…op een gegeven moment wist No niet zeker of ze goed reed dus stopten we ff bij een benzinestation…daar weg gereden…reed er een auto achter ons aan…hmmm…dat vonden we toch wel een beetje vreemd maar goed…je kunt niet alles wantrouwen dus wij cruisen met de wind door ons haren…hmmm…tot ze dezelfde afslag als ons namen…we hielden ze goed in de smiezen…wel verdulleme…we moesten naar een industrieterrein waar rond die tijd gewoon niets te beleven is dus voelden ons toch nie helemaal veilig…dus ik Chant bellen of zij toevallig een knuppel in de auto hadden…”nee” was hun antwoord…dus wat nu…Noemi stond inmiddels haar auto al te parkeren bij de Carglass (want daar gingen we naartoe) en Petey belde No dat ze door moest rijden omdat we achtervolgt werden, No (scherp als ze is) had een politiebureau om de hoek gezien, maar goed…ik probeerde No ook te bellen, maar die was natuurlijk ingesprek met Petey en die auto stond gewoon stil achter ons…toch best scary shit, en toen Deb d’r raam omlaag “No No No” roepen, maar die hoort natuurlijk niets met d’r ramen gewoon dicht…maar goed…gelukkig zag ik haar achteruitrijlicht (mooi woord) aangaan en beseften we ons dat ze het mee had gekregen…dus wij naar dat politiebureau gereden…bleven ze aan de overkant staan wachten, vast kijken of we aan het bluffen waren, dus Petey naar binnen gelopen en wij ondertussen kijken of we hun kenteken konden zien…en jah hoor…die hadden we gespot :) dus wij door gegeven aan die agent maar No merkte op dat hij het in de verkeerde volgorde opschreef maar we dachten dat ie de juiste volgorde wel onthouden had…dus nou…we moesten nog ff wachten want die man van de Carglass was er nog niet, maar goed…toen zagen we het licht aan gaan en konden we daar naartoe…ik ff naar binnen tegen die agent zeggen dat we naar de Carglass gingen (lijkt haast wel een reclame voor de Carglass :)) en hij wist me te melden dat er geen witte Honda Civic geregistreerd stond met dat kenteken nummerbord ding…hoe noem je zo’n ding :) hahahaha…nou goed…wij naar die Carglass…en ik vertellen dat hij niets had gevonden met dat nummer…dus No (scherp als zij is) zegt…maar op welk nummer heeft ie dan gezocht want hij schreef het verkeerd op toch? Oh jah…scherp No…kom we gaan terug…dus No en ik weer naar dat bureau…(was 2min. lopen) en het toch nog ff nagevraagd…en jah hoor…verkeerde nummer en er stond inderdaad wel een Honda Civic met dat nummerbord ding geregistreerd…maar op naam van iemand uit ’54…nou…die jongens die er in zaten waren van onze leeftijd…dus die politie ging wel eens ff bellen…nou mooi…No en ik met een voldaan gevoel weer terug naar die Carglass waar Petey, Chant en Deb al lekker warm op de bank zaten…na weet ik veel hoe lang was die meneer klaar…toen ineens die agent voor het raam stond…hij moest ff omlopen anders kon ie nie binnen komen, dus wij vragen of ie ze gesproken had…hahahah…maar nee…”ik had wel een hele boze vader aan de lijn” hahahah…dus die jongens staat wat te wachten als ze thuis komen!!!! Hahahaha…Deb en ik hadden zoiets…als we die kut koters niet te pakken konden krijgen die de baksteen naar binnen hadden gegooid, dan maar iemand anders aangeven bij de politie…hahahaha…jah toch…don’t mess with the wrong girls want we geven je gewoon meteen aan hahahah!!!! Maar goed…aangezien we nogal trek hadden gekregen van al die spanning en sensatie, zijn we maar ff naar de KFC gereden…kon ons ’t schelen…het was toch al laat en als je trek hebt, moet je eten…Nou nou nou…die jongen achter de balie of zoiets, had een pulk aan zijn neus *blugh* hahah…oh man…konden nie meer stoppen met lachen…en dat was dan ook het gesprek tijdens het eten…yesss :( gatsieeeeeee…maar goed…wij eten eten eten…Deb een haar in d’r burger…gatsiedakkie…dus ik terug met dat ding…kreeg ze een nieuwe…zij meteen gecontroleerd op haren…bah bah bah…man man man…het was me verdulleme het avondje wel…

En als we nou lekker hadden getraind…(ik spreek nu ff voor mezelf) ik niet dus…ben al een paar dagen grieperig en stond te duizelen en ben na een uurtje maar gaan douchen en op de bank gaan zitten kijken…daarna nog met de Chef de mission van de Olympische ploeg, meneer Charles van Commenee gesproken, die kwam vandaag ff kijken. En toen ben ik weer lekker gaan zitten met een kop thee…nou goed…om een lang verhaal kort te maken…het was me het avondje wel zeg…wauw…!!! Dit moest ik natuurlijk met jullie delen!!!
Dit is overigens hoe ik het heb beleefd…als jullie No, Petey, Chant of Deb nog wat willen toevoegen, be my guest :) Ik vond het in ieder geval uiteindelijk, hartstikke gezellig dat we dit met ons 5en hebben kunnen delen…is nog eens wat anders dan alleen maar samen trainen/douchen en eten!!!

Nou mensen, ik ga ff lekker mijn bedje opzoeken, ik ben hartstikke moe en moet morgen weer werken!!!

Tot snel maar weer…

Doei doei…

  • 12 December 2007 - 23:13

    No:

    Volgens mij heb ik hier niks aan toe te voegen, vond het ook gezellig! Hebben we weer wat om over te ouwehoeren haha! Maar goed, ik bedoel doe maar niet nog een keer zo'n avond, 1 keer is meer dan genoeg! Zo deze reactie is snel he! scherp ben ik he ;)! haha! Ik vond ons allemaal goed, don't mess with us! Lijkt me duidelijk! Nou ik zie je vrijdag weer!!! Beterschap en rust maar lekker uit!
    Kuss

  • 13 December 2007 - 11:30

    Mama Soumeru:

    Goed opgelost dames, hebben ze jullie geen baan aangeboden bij de police. Maar wat een f....cking sukkels zeg. Maar proberen autos achter de hekken te plaatsen. Gelukkig goed afgelopen, maar iedereen zal wel ziek worden van de cabriocapriolen. Nie fijn met dit weer. Nou beterschap meis. We spreken elkaar. En meiden echte DIHARDS. Maar een keer is genoeg inderdaad. Groeten moeders. X

  • 13 December 2007 - 12:08

    Moto:

    Nou nou, spanning en sensatie. Gelukkig voor die jongens dat ik er nie bij was, want ik had ze toch met de grond gelijk gemaakt!! Oh nee, ik ben geblesseurd ;-) heldin dat ik ben, hihi...anyways, beter mogen jullie je auto achter de hekken zetten voortaan, want hoe vaak gebeurd dat wel niet daaro. Ze hadden Danny's auto of van wie ook alweer, bij het jullie EK daar ook al leeggeroofd. Of nog beter, beter trainen jullie daar niet meer, want die buurt is nix, altijd geouwehoer daar. Lig ik daar ziek op jou bed, geen idee wat er allemaal gebeurd is e.d. Kreeg het er bloedheet van..oh nee, ik had koorts, ahihiee...nee grapje, ik vond het nie mooi. + jullie kregen er honger van en gaan dan bij de KFC eten, das helemaal geen goede herstel voeding voor échte sporters!!!!! Oh oh..schijnbaar hebben jullie niets geleerd van mij?! :-( I'm dissapointed (schrijf je dat zo?)
    Ok, ik ga weer ff liggen, want mn rug, heup, buik, hoofd, nek, schouders en keel doen zeer. Werkse nog yuppie baby. Ok doei

  • 13 December 2007 - 17:22

    Lynn:

    'n lekkere vette hap doet je zorgen verdwijnen zeg ik maar zo...

  • 14 December 2007 - 11:21

    DEBS:

    Whahahahhahahahah wat een avond....als ik er aan terug denk moet ik weer lachen! Wat een gedoe zeg...maar heb er nies aan toe te voegen!! Whahahaha oh oh oh kan ook alleen ons overkomen dit soort dingen....GOOD TIMES!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rebecca

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 186
Totaal aantal bezoekers 129695

Voorgaande reizen:

08 December 2012 - 02 Januari 2013

Holiday!

29 Februari 2012 - 21 Maart 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: