Aloha Hawaii... - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu Aloha Hawaii... - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu

Aloha Hawaii...

Door: Becky Boop

Blijf op de hoogte en volg Rebecca

04 Maart 2008 | Verenigde Staten, San Francisco

Nou...daar ben ik dan eindelijk (ff)
We hebben hier in het hotel wel i.net maar dat kost echt klauwen met geld...en dat geld hebben we nodig om nieuwe spulletjes te kopen :) hahahah...

Eens ff kijken...we zijn hier nu bijna een weekje en hebben al een hoop gedaan...de 1e wedstrijd die we speelden, was op z’n zachts gezegd...best slecht...we speelden 9 innings tegen een universiteit Hawaii Pacific of zoiets...we verloren 8-1, wij sloegen vooral niet...en zij wel...tjah...dan houdt het op...we hebben wel gevochten voor wat we waard zijn maar het mocht niet baten...we waren er gewoon nog niet helemaal bij, ik zelf heb 1.5 inning gegooid en ging op zich niet verkeerd, beetje jammer dat ik de 1e bal langs de catcher knalde waardoor er een run gescoord werd...maar goed...moet de scherpte nog krijgen!! We hebben 2 wedstrijden tegen BYU (Brigham Young University of zoiets) gespeeld, 3-0 en uhmmm...de 2e wedstrijd denk ik 8-0 gewonnen...we hebben ook nog 2 wedstrijden tegen een college team gespeeld...we wonnen de 1e 9-1 in de 5e inning (voor de niet kenners, wanneer er over een bepaald aantal punten wordt gescoord, dan wordt de zogenaamde ‘mercy rule’ ingevoerd, dan wordt de wedstrijd vroegtijdig gestopt) en de 2e 26-0 in de 5e inning...we sloegen als beesten...en zij eigenlijk niet...tjah...zo zien we het graag...toch??!!! :) Ik heb de 2e gegooid, ging niet slecht, ook niet bijzonder goed...

Iedereen is zo’n beetje verbrand, de zon schijnt hier als een malle en dat zijn wij bleekscheetjes natuurlijk niet gewend, ik ook niet hoor, de 1e dag had ik meteen lichtrode armen, maaaaar...nu zijn ze lekker bruin...nou jah...niet helemaal natuurlijk...mijn bovenarmen zijn nog lekker wit, nek is kei bruin...heb nog steeds sokken aan, terwijl ik die al lang uit heb, knietjes zijn ook kei bruin dus en mijn gezichie...lekker rode wangetjes en de rest is gewoon kei bruin...mennnn...gelukkig hoeven we in NL nog niet in de bekiekmie want dat ziet er nu al niet fraai uit... :| Maar goed...je hoort mij niet klagen...heb liever een half bruin lijf op HAWAII dan moeten trainen in een zaaltje in Amsterdam :)

Vanmorgen zijn we om 7u naar Pearl Harbor vertrokken...dit vond ik toch wel heel indrukwekkend...het is ‘mooi’ dat je zoiets van dichtbij kunt zien, erover kunt lezen/horen/zien/praten etc. Ja, ik was er wel ff stil van moet ik zeggen...!!! Rond half 11 zijn we richting het veld vertrokken, rond 11 uur zijn we gaan trainen tot ongeveer 13.30u, WARRUM mensen, niet normaal...mijn hoofd was gewoon donkerrood van het werken in de zon, op het heetst van de dag...wauw...zweten als een gek hiero....bah...hihihihi...daarna ben ik met Chant ff naar een markt geweest hiero...beetje winkeltjes (winkeltjes??? Chanel/Gucci/Oakley/Louis Vuitton (of hoe je al die dure namen ook maar schrijft) Footlocker hahah...het zwarte schaap vergeleken bij al die andere merk winkels, Prada/YSL/Guess/Rip Curl/Quicksilver/ D&G etc etc) bekeken, van de buitenkant vooral, windowshoppen kunnen wij best goed, op de markt hebben we ons wel vermaakt/uitgeleefd hihihie....dat is wel leuk winkelen...daarna zijn we samen ff wat gaan eten..en dat was ons daggie!!

Morgen weer trainen...woensdag spelen we 1 wedstrijd...en vanaf donderdag gaan we een toernooi spelen, t/m zaterdag...zondag en maandag zijn we vrij, maandag avond vertrekken we naar NL...ik geloof dat we er minstens 15u over doen, denk misschien nog wel langer...daar zie ik wel een beetje tegenop...maar beter gaan we nu eerst nog ff genieten van het mooie weer, de mooie stranden, de blauwe zee...waar we geloof ik woensdag in gaan snorkelen met ons allen, de palmbomen, de winkels etc etc.

Jah...Hawaii is mooi...maaaaaar...vind het wel heel toeristisch hier, mocht ik ooit de kans krijgen terug te gaan naar Hawaii, dan zou ik denk ik voor een ander eiland kiezen, maar ik vind het hier wel super!!!
Kan iemand mij trouwens uitleggen waarom er hier zoveel Aziaten zijn?? Ik waan me soms in Japan of zo...meer Aziaten dan uhmmm...tjah...Hawaiianen...maar ik heb nog niet echt een goede verklaring gevonden...ik weet dat Japan hier niet zo ver vandaan ligt etc. maar snap niet hoe er ZOVEEL zijn hahahahah...graag een uitleg zodat ik weer kan slapen...
Oh trouwens...van de week werd ik rond 6u wakker, had het warm etc. en geen zin meer om in bed te blijven liggen...toen ben ik lekker op ons balkonnetje gaan zitten kijken naar de zonsopgang...dat is me toch altijd bijzonder weer om dat te kunnen zien, met het geluid van de zee op de achtergrond, het ruizen van de palmbomen, vogeltjes die (nu nog vrolijk, maar een uur later niet meer omdat het dan veel te warm is om uberhaubt nog te overwegen om rond te vliegen) fluiten...etc...heeeerlijk...dit is pas genieten...veel softbal, afgewisseld met ontspanning op het strand of bij 1 van de tig zwembaden...hihihihie...al jaloers???

Oh en weet je...ze hebben hier gewoon flamingo’s rondlopen bij het hotel...en ook pinguins :) Moet zeggen dat ik het ten 1e al heel bijzonder vindt dat die dingen ook in de hitte leven en nie alleen in de sneeuw...ten 2e vind ik het heel bijzonder dat ze hier gewoon rondlopen (’t is niet zo dat ze ineens voor je deur kunnen staan met een dienblad om je roomservice te brengen) op de plekken die voor hun bestemd zijn, ten 3e....ze stinken...hahahahahah...maar zijn wel schattig...klein...en ze zitten gewoon lekker te chillen tussen de schildpadden en koikarpers...

Nou jah goed...Hawaii is koel...we gaan dus nog snorkelen, ik geloof dat we naar een plekkie gaan waar de golven hoog zijn en de surf dudes hun kunsten vast aan ons gaan vertonen :) YESSSSS...hahaha...verder gaan we geloof ik ook nog naar een vulkaan of zo...en we spelen nog iets van 5 of 7 wedstrijden, ik weet het niet precies...dus het worden nog drukke dagen voordat we weer naar huis vliegen...

Ok, ik ga ff stoppen...ben een beetje moe...

Buhbye...

  • 04 Maart 2008 - 19:45

    Nine:

    Lekker samenhangend verhaal weer Beck..maar goed te weten dat de malls daar in overvloed zijn..me like!
    Wat nou softbal ;-)

    Luve ya
    Nine

  • 04 Maart 2008 - 20:50

    Yuppie Moto:

    Wojooo ik vin jou moooi in je hawaii jurkie!!! Je zou zo een Hawaiaan kunnen zijn hoor! :-D

    Ok, over de japanners...je bent tog bij Pearl Harbor geweest? Is je toen niets gaan rinkelen over waarom er zoveel Japanners op Hawaii zijn? Oh oh oh, lekker opgelet tijdens geschiedenis les en je bezoek aan Pearl Harbor. Anyways...ik zal het nog ff vertellen zodat je kan slapen. Waren het niet de Japanners die Pearl Harbor aanvielen? Met een beetje hulp van het wereld wijde web: Onder leiding van YamaMOTO (YamaMOTO - YuppieMOTO, klinkt als...)hahaa... hebben ze Pearl Harbor aangevallen. Dus daarom bint al die Japanners daar!

    Verder probeer ik warm te worden, was een paar dagen in P'dal en d8 dat ik de verwarming wel iets had aangelaten, helaas pindakaas...tis KOOUUUDDD!!! Ik ga dit ff afmaken en dan duik ik snel mijn bed in...maar eerst zet ik een kruik in mn bed. Of leg ik een kruik in mn bed :P

    Ok, nou doei!

    Mis you mucho mucho...Liefde

  • 04 Maart 2008 - 21:52

    Ilonka :

    Hi There,

    OOk ik heb mij verbaasd in San Francisco hoeveel Aziaten er rond lopen. Ik dacht dat ik in China zat ipv America haha.
    48 % van S F is Aziaat .Kan je nagaan hoeveel er nog in de andere staten rondlopen .
    veel plezier nog daar en genieten he want hier is het koud winderig regenachtig en soms een sneeuw/hagelbui.
    Dus je mist niks .
    Doegggg

    ilonka
    xxx

  • 04 Maart 2008 - 23:24

    Jody:

    Wat heb jij het toch slecht bah. Gr dikke kus en knuffel vanuit het koude natte Eindhoven.

  • 05 Maart 2008 - 06:22

    Mama Soumeru:

    Nou ik vind dat je er beter uit ziet dan die figuur op de achtergrond, wat doet zon toch goed he. Mooie outfit.
    Ga nog maar lekker genieten een paar dagen en goed spelen en kom gezond en wel weer thuis, en dat geld voor allemaal. Hoop dat je nog wat kunt schrijven, en anders sms we wel.
    Loves dikke kus.

  • 05 Maart 2008 - 19:38

    Diana:

    Leuk verhaal zeg! Kan ik jullie een beetje volgen, het lijkt mij ook super om daar te zijn, jeetje, te gek.
    Geef een dikke kus aan Chantal, mijn alleraller liefste nichtje hahaha

    Dag Becky, vooral door blijven schrijven, het is echt erg leuk je verhalen te lezen!
    Kusss van mij aan jullie,
    Diana

  • 06 Maart 2008 - 07:54

    Mar:

    Op zich is ik best wel jalours hoor....Japanners of geen Japanners!

    Nog even lekker genieten!

    Kusje

  • 06 Maart 2008 - 11:10

    Yuppie Moto:

    Nog 6 dagen :) BIJJNAAA

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rebecca

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 129737

Voorgaande reizen:

08 December 2012 - 02 Januari 2013

Holiday!

29 Februari 2012 - 21 Maart 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: