Petje op, petje af... - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu Petje op, petje af... - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu

Petje op, petje af...

Door: Becky Boop

Blijf op de hoogte en volg Rebecca

01 April 2008 | Nederland, Haarlem

Nou mensen…zo sta ik vol in beeld, al vloekende na het Olympisch Kwalificatietoernooi en zo zit ik al lachende met mijn Hugo :) in ‘de Koffer’ bij Holland Sport!!!
Afgelopen vrijdag werd ik gebeld door 1 van de medewerkers bij Holland Sport, of ik bij Holland Sport in de uitzending wilde komen met mijn koffer!!! Nou, dat wilde ik natuurlijk wel, harstikke gaaf toch!!!! Ze had me vorige week al een keer gebeld en vroeg toen wat ik allemaal meeneem als ik naar Peking ga (mocht ik natuurlijk bij de laatste 15 zitten) ze had iemand anders al gesproken en die had al iets genoemd van een knuffel…dus toen ze mij de 1e keer had gebeld dacht ik, nou…als ik naar Holland Sport mag, dan neem ik die mooi niet mee…is toch helemaal niet koel…nou…toen begon zij er de 2e x dat ze belde, zelf over…toen dacht ik…damn…voor schut…maar goed…hahaha …dit ben IK en zonder mijn Hugo ben ik niet compleet….hahahaha…
Maar goed…op naar de studio…naar Amsterdam samen met Chis, Chan, Lyanne en Loes, helemaal gezellig…!!! Daar aangekomen, moest ik meteen naar de make-up (hoezo…was dat van mij niet goed genoeg of zo) mooi spul is dat trouwens…ik zat er net een minuut en er was geen wal meer te zien hahaha…na de make up konden we ff chillen in zo’n uhmm…chill iets hahaha…daar zat ook Nordin Amrabat die ook te gast was en maakte ik kennis met Bram en Gijs Ronnes (2 beachvolleyballende broers, die beiden strijden voor een ticket naar Peking, ze spelen niet samen dus 1 van beiden gaat naar Peking, dus lastige strijd denk ik zo) en verder heb ik kennis gemaakt met Theo Bos die aanwezig was direct na (ik denk voor hem) het vrij tegenvallende WK (respect, lijkt me toch pittig, als je het nog niet helemaal hebt kunnen verwerken, dan toch al allerlei vragen moeten beantwoorden waar je misschien nog geen antwoorden op hebt maar goed) Ik heb de helft van de uitzending backstage kunnen kijken, super leuk…vooral omdat Loes, Chis, Lie en Chan vol in beeld waren steeds…helemaal leuk hoor!!!
Nou aan het einde van de uitzending was ik aan de beurt…microfoontje om/aan/op (whatever) vooraf gaande waren wat beelden van ons gewonnen finale van het OKT :) toch weer kippevel en ff slikken hoor…nog steeds GEWELDIG om te zien!!!! Dus ik ‘hup’ met mijn koffertje naar Wilfried en Matthijs…oeh nou wordt het toch wel een beetje spannend hoor…(nou moet ik zeggen dat ik voordat het programma begon, ik bloedzenuwachtig was, maar toen het eenmaal begon toen zakte dat gelukkig wel weg en het scheelt dat ik over mijn eigen spullen kon praten) nou…koffertje open, er zat van alles in, van mijn handschoen tot mijn nagellak en stijltang :) oh en laten we vooral het snoepgoed niet vergeten…en nu denkt iedereen misschien….’jeetje wat een snoepgoed’ nou mensen…dit is nog niet eens de helft van wat ik daadwerkelijk mee zou nemen naar Peking (mocht ik gaan, want niets is zeker) want jah…als ik ergens trek in zou hebben, dan wil dat gewoon kunnen pakken…dus dan moet ik het allemaal maar meenemen heh…!?
Na de uitzending konden we nog ff wat drinken met ons allen…helemaal gezellig…ik als groupie, sta natuurlijk met Nordin en Theo op de foto :) hahaha…super leuk toch…?!!
Jah ik vond dit toch wel leuk om een keer mee te maken!!!

Bij deze de link:
http://player.omroep.nl/?aflID=6786799&md5=6b9db7f66ca54c94da5a3acd1a56b3d0

Dan ga ik nu de make-up er af halen en lekker naar bed :)

Tot snel maar weer…

Doeiiiiiiiiiiiiiiii

  • 31 Maart 2008 - 22:39

    Fred:

    heee ik heb je gezien hoor, leuk die Hugo.
    Ik heb het ook opgenomen, kan je het nog een keer zien.

  • 31 Maart 2008 - 22:40

    Moto:

    Was leuk hè! Super trots dat mijn zusje daar mocht zijn & ik mee mocht. Jammer dat Sabje nie mee kon :-( Heel leuk om mee te maken. En idd wat ben ik wit zeg :-S Gelukkig ging het niet om mij, hihi...;-) Ben trots op je hoor!

  • 31 Maart 2008 - 22:52

    Leon:

    stoer, tv persoonlijkheid

  • 01 April 2008 - 07:08

    # 3:

    TROTS!!

  • 01 April 2008 - 08:01

    Sten:

    hey beck, je was super op tv.
    2 weken geleden waren wij met een andere groep daar wezen kijken. Nu waren de andere meiden.
    We hadden het er toen over dat er van iemand softbal zijn koffer wel mocht laten zien, hoe leuk dat jij dat mocht zijn.
    Hoe is het verder met je? Zie je gelukkig weer snel aankomend weekend.
    Dikke knuffel

  • 01 April 2008 - 17:10

    Venker:

    zo echt goed in de tjilmoot zat je hoor!

    xx c u soen!

  • 02 April 2008 - 06:58

    Juut:

    Als je haar maar goed zit :-)!
    Haha je was super!
    Leuk om te zien....en grappig dat er ook zoveel andere softbalsters in het publiek zaten....

    Juut
    XX

  • 02 April 2008 - 12:41

    Zwembadhitter:

    Hahaha dieHugo toch... Wat heeft hij het zwaar gehad zeg! hehe...

  • 03 April 2008 - 10:07

    Jody:

    Hey buurmeiske zo zie ik je weer eens een keer wel op tv maar dat maakt niet uit ons ma en ik moesten wel lachen 3 zakken snoep en Hugo hahahaha gr x Jody

  • 04 April 2008 - 10:13

    DP:

    Ik vond je echt cool. geweldig om te zien.
    XX

  • 05 April 2008 - 09:58

    Nanda Panhorst:

    He Rebecca,
    Ik hoorde het van Bri en Milla dat je op tv was geweest.
    Heb net even gekeken en was echt leuk!!!!
    Ga je volgen deze zomer, heel veel succes en plezier.
    Liefs Nanda

  • 24 Mei 2008 - 16:46

    Mam Soumeru:

    Morgen weer het vliegtuig in voor bijna jullie laatste voorbereiding. Ga lekker jezelf zijn en wij geloven in je meis. altijd. Knoppie om en gaan met de banaan. Liefs en Loves van Your Loving parents.

  • 24 Mei 2008 - 16:47

    Mam Soumeru:

    We keep in the Touch, allemaal veel succes en goeie reis.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rebecca

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 129687

Voorgaande reizen:

08 December 2012 - 02 Januari 2013

Holiday!

29 Februari 2012 - 21 Maart 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: