Dag uhmmm 4 i guess?... - Reisverslag uit Philadelphia, Verenigde Staten van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu Dag uhmmm 4 i guess?... - Reisverslag uit Philadelphia, Verenigde Staten van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu

Dag uhmmm 4 i guess?...

Door: Becky Boop

Blijf op de hoogte en volg Rebecca

29 Mei 2008 | Verenigde Staten, Philadelphia

Zooo daar zijn we weer…2 dagen verder en eigenlijk niet zo heel veel meegemaakt.

We hebben getraind op het veld waar we gaan spelen, dit is dus een honkbalstadion/veld, omgetoverd tot een softbalveld…en nou…voor de mensen die het niet weten…een honkbalveld is toch wel ff een heel stuk groter dan een softbalveld…er stond dus nog geen hek (op softbalafstand) maar dus ook geen backstop (hek achter de catcher) dus als er een bal langs een outfielder gaat, dan ligt ie echt 100mtr verder (zoiets, misschien ietwat overdreven) en kun je een homerun kruipen, maaaaar…als de bal langs de catcher schiet dan kan een honkloper meestal misschien 1 honk extra lopen, maaaar nuuuu…nu lopen ze gewoon door naar het 3e honk of zo :| is niet zo leuk…de 1e keer dat ik een rise bal (een stijgende bal) gooide…gooide ik hem dus METERS langs de catcher…want zoiets zit natuurlijk ff 1 bal tussen je oren…dan denk je (en daar gaat het al HELEMAAL mis want pitchers worden altijd verteld om niet te denken en dat over te laten aan de catcher) als ik hem er maar niet langs gooi, hoooo als ik hem er niet langs gooi…en wat gebeurt er…knal hem er langs…en goed ook…(je kent toch wel het…’denk niet aan een roze olifant’ verhaal…als iemand dat tegen je zegt…denk je meteen aan een roze olifant…of niet dan??)
Ohhhhh…we moesten trouwens eerst warm gooien…dus wij gooien…maar stonden de wegkant op te gooien…nou dat was ook geen succes…hop…bal over het hekkie… :| zo tussen 2 rijdende auto’s door…voor hetzelfde geldt ging ie door het raampie…botsing, boze mensen, (Allentown (waar wij dus zitten) schijnt bekend te staan om zijn GANGS, dus kijk hier wel uit) aangeklaagd voor miljoenen $ (die ik toch echt niet heb) etc. dus hadden geluk…maar toen zijn we toch maar andersom gaan gooien…:) watjes heh…?!
Wel ok getraind verder, wat gegooid, beetje geslagen, zontechnisch goed gestaan dus wordt mooi egaal bruin, IN MIJN NEK EN OP MIJN KNIEEN… :| man man man :( en ik smeren met zonnebrand…nou…helpt NIETS…!!!! Verder hebben we gister niet zoveel gedaan…we hebben gewandeld…met het team…een uur…door de ghetto :) heb er niets van gezien, heb alleen maar lopen kletsen/luisteren…hartstikke gezellig…wel zweetweer zeg…had net gedoucht en kon wel weer…Daarna gegeten in een restaurantje bij ons in de buurt, was wel lekker…had lekker knoflook…met pasta :| wauzers…wat een knoflook zat daarin zeg…maar wel lekker…en nee :) ik heb geen last gehad van mijn buikkie…mooi man!!! Daarna uhmmm…niets meer gedaan…lekker op de kamer gechilled…
Vandaag hebben we ook weer getraind…heb wat gegooid en wat geslagen…en meer niet :) genoten van de zon…nou mijn nek en knieën…ik wordt weer mooi egaal bruin hoor NOT…hoe moet ik me straks toch weer gaan vertonen op het strand joh?! :| voor schut!!!
Verder lekker geluncht…en daarna wat gechilled op de kamer, haren stijl laten maken door Channie :) en daarna weer gewandeld…nou jah…we zijn afgezet bij een mall (winkelcentrum) en daar mochten we 45min. rond struinen en toen moesten we weer naar huis…we MOESTEN wel wandelen van de coaches…dus het is als volgt gegaan…er reden 2 busjes…maar er konden maar 10 mensen mee of zo…dus de rest moest lopen, volgen jullie hem nog?! nou goed…wij (ik zat in het busje) werden afgezet bij de mall en de rest moest lopen (hahahah…goed geregeld zou je denken…FOUT) toen gingen de busjes weer terug om de rest op te pikken, die hadden inmiddels iets van 20min. gelopen…GOED BEZIG…die werden dus ook afgezet bij de mall…en op de terugweg ging het dus andersom…moesten wij een stuk terug lopen, werd de rest bij het hotel afgezet en daarna werden wij onderweg (langs een snelweg exit :|) opgepikt…en zo hadden we weer allemaal meer dan een uur gelopen…goed geregeld toch???? Leuke winkeltjes trouwens…met allemaal leuke shirtjes met gekke teksten/leuke kleurtjes…etc…dus uhmmm….graag nog zo’n wandeling!!!! Daarna weer lekker gegeten in hetzelfde restaurant van gister…had lekker een salade van baby blad spinazie :| of zoiets…met gesuikerde walnoten (suiker is altijd goed) mandarijntjes, fetta kaas en rozijntjes of zo…superrrrrrr lekker, alleen jammer dat ik helemaal geen trek had…maar goed…dat ff terzijde…
Net ff de was opgehaald en nu dus al tikkende…!!!! Het is inmiddels alweer 22.00uur geweest dus ik ga me klaar maken voor een paar schapen die over een hek moeten (ben helemaal niet moe maar kan natuurlijk niet te laat naar bed als topsporter ;)) ff tandjes poetsen etc etc. en dan maar slapen…of misschien nog ff stukkie chocolade eten…daar heb ik echt trek in…nou goed…ik zie wel wat ik ga doen :P

Ohhhh…before i forget…morgen GAME DAY... :) Ik heb er zin in...!!! Op die backstop (hek achter de catcher) na, die er dus niet is :| Had ik trouwens wel al verteld dat er in het outfield wel een hek is geplaatst?? Nou…bij deze…en anders…2x :)

Buhbye

Ps1. Vergeten jullie niet dat alles ook weer wordt bijgehouden op www.dutchsoftballteam.com

Ps2. Wat ik ook nog was vergeten…wij kwamen dus terug van het wandelen…zie ik ineens 2 vrouwtjes met kleding aan waar Canada op staat…dus ik denk, wat is dat nou weer…zijn dus blijkbaar 2 scouts (mensen die alle info die ze van jou kunnen vinden tijdens het spelen, dit opschrijven en doorgeven aan het team van Canada) :| ik was weer even vergeten dat wij naar de Olympische Spelen gaan en dat dit het grootste toernooi ooit is en dat dit dus geen toernooi voor mietjes is en nou gewoon…dus dat…ik vond dit dus best bijzonder dat mensen vanuit een ander land komen kijken naar je…

  • 29 Mei 2008 - 13:17

    Moto:

    Over die backstop, de tegenstander heb dat dus ook niet hè, dus als de bal er bij hun langs schiet, kunnen jullie ook 3 honken verder lopen! In elk nadeel zit ook een voordeel, heb ik me laten vertellen.

    Doet Canada ook mee op de OS dan? Heeft NL ook wat scouts rondlopen over de wereld? Vast niet hè. Goed geregeld!! :|

    THuis is het saai en ik heb hoofdpijn. Internt lag er 2 dagen uit (meteen krijg ik hoofdpijn), mooie bout zooi, dus had niets te doen thuis. Verplicht GTST kijken jah :| Oh don't buffer!

    Ok, ga me verder aankleden, zo weer aan het werk :-( HELEMAAL geen zin in.

    Ok doei.

    P.s. HÉÉL VÉÉL SUCCES MORGEN, GOED JE BEST DOEN HÈ! YOU'RE A LEADER!

    Liefde X

  • 29 Mei 2008 - 13:17

    Fred Versluis:

    Suc6 met de wedstrijd meiden. En leuk dat je ons weer op de hoogte houdt met je altijd weer leuke en gezellige verhaaltjes.

  • 29 Mei 2008 - 13:20

    Sten:

    Heel veel succes morgen met de wedstrijden.
    Je story was weer leuk om te lezen :)

  • 29 Mei 2008 - 14:52

    Mama Soumeru:

    Leuke story weer meis en ik ben het met moto eens ook voordeel voor jullie hihi. Heel veel succes morgen, bij ons is de donderdag al weer in de middag. Laat ze maar wat zien, en lekker be Yourself. Hihi Opa is ook je berichten aan het lezen op zijn laptop, mooi he. Hij vind het zo mooi allemaal. Lachen o nie.
    SUCCES voor allemaal. XX


  • 29 Mei 2008 - 15:43

    BeckyBoop Herself...:

    Sorry mensen...ik wilde het bericht gister al plaatsen maar toen deed ie het niet...dus VANDAAG is GameDay :) Fijne avond!!!

  • 29 Mei 2008 - 20:19

    Opper Yup:

    Hey zussie,

    Moto heeft helemaal gelijk en als Chantie on the Run is komt ze zo over de thuisplaat!!! hihihi want Chantie kan er wat van.
    Dus het is hier nu 22:15 of zo, klok thuis loopt voor dus is een gokkie en ik heb net Wijster gekeken, die film over de 1e treinkaping. Heb het opgenomen hoor. Nou Sabje gaat nog even wat anders doen en dan lekker slapen, heel veel succes vandaag of zo en tot snel weer. Vind je verhalen leuk, ga zelfs boven op zolder zitten om te kijken of je weer wat geschreven hebt.

    Love you

    PS: Ik mis jullie ook, ik mis de koffie ook, want nu maak ik hem niet meer.

  • 30 Mei 2008 - 19:00

    Opper Yup:

    Hi Yuppie,

    Heb gisteren jullie 1e wedstrijd gezien en ik werd had helemaal sneeuwen toen je de heuvel op kwam lopen... en het ging volgens mij wel lekker!!! Dus in de 7e inning stond Kim aan slag en er gebeurde maar niks, ik maar wachten dus dacht dat jullie nog wat punten hadden gescoord, maar dat was dus niet zo. Ik lag er om 4 uur in en om 8 uur ging mijn wekkertje weer. Vanavond ben ik weer van de partij.
    Succes en tot je volgende verhaal en smsjes
    Love you!!!!!!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rebecca

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 129691

Voorgaande reizen:

08 December 2012 - 02 Januari 2013

Holiday!

29 Februari 2012 - 21 Maart 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: