Dag kweet niet… - Reisverslag uit Philadelphia, Verenigde Staten van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu Dag kweet niet… - Reisverslag uit Philadelphia, Verenigde Staten van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu

Dag kweet niet…

Door: Becky Boop

Blijf op de hoogte en volg Rebecca

05 Juni 2008 | Verenigde Staten, Philadelphia

Zooo daar ben ik eindelijk weer…ik moet echt ff na gaan denken waar ik ben gebleven…

Ik geloof dat ik 3 wedstrijden heb gehad, we hebben er 4 gespeeld dus moet nog ff een update geven van de laatste wedstrijd…Nou…we begonnen niet al te best…foutjes meteen in de 1e inning maar daarna zat ´t verdedigend wel goed dicht…ik moet eerlijk bekennen dat ik niet meer zo goed weet hoe of wat :| sorry hiervoor :) ik verwijs je voor de laatste (en alle andere dagen/trainingen/wedstrijden) gewoon ff naar www.dutchsoftballteam.com :) lekker makkelijk!!!

Lig nu lekker op bed…ff met de beentjes omhoog…gevoelige knietjes, moeie benen etc. Ik zal jullie even uitleggen hoe dat komt :) Maandag hebben we getraind, niet heel veel boeiends gedaan…beetje gefield, beetje gegooid, je kent het wel. Daarna wezen shoppen in een mall (winkelcentrum) hier in de buurt…allemaal leuke shirtjes, met leuke teksten etc. en daarna ben ik met Channie en Britt wat wezen eten…hoewel…eten…Chan en Britt hadden in de mall al iets gegeten dus uhmm….ik ging voor een lekkere (grote salade) en zij gingen voor een toetje :) hmmmm…zagen er super lekker uit, maar jah…moest natuurlijk eerst gewoon netjes eten…daarna lekker naar het hotel gelopen en gaan slapen of zo…oh nee…echt geslapen heb ik niet…Channie had namelijk een beestje in d’r oor en geloof mij…brrrrr…vond dat maar een naar idee…dus wij oordruppels erin gedaan en toen is het (dat hoopt ze dan maar) er wel uit gegaan…maar ik heb daar toch wel een beetje onrustig van geslapen!!!
Volgende dag wel redelijk opgetogen opgestaan want mensen…wij gingen naar NEW YORK!!!!!!!!!!!!!!!! Geloof mij, dat vond ik toch wel koel…toen ik dat hoorde dacht ik…’huh…is NY zo dichtbij joh??’ nou…dat is het…1.45u rijden!!! Dus wij…hup…op naar NY…onderweg nog een aantal road kills (aan/platgereden dieren) gezien…in NL zie je wel eens een platgereden vogeltje of whatever…hier lagen serieus gewoon hele herten langs de weg :| nou goed…wij door de ‘Holland Tunnel’ daar doorheen gereden komen we aan in NY :) yeuhhh…ben toch wel in mijn nopjes hoor :) ik had nooit kunnen denken dat ik daar NU zou komen…dus ik vond het super koel…DRUKTE mensen…wat een drukte…niet te geloven…uitlaatgassen, vieze luchten etc. :| dat was me wat…!!! NY is wel een stad waar alles kan en mag volgens mij…beetje Amsterdam maar dan groter, drukker etc. mensen liepen er half naakt, verkleed in Spiderman pakkies, Statue of Liberty pakkies etc etc. ik moest er wel om lachen!! We (Marjan, Mary-Ann, Caroline, Chan, Britt en ik) zijn maar een bustour gaan doen…ik zie mijzelf nog niet met een kaartje de metro instappen, dan kom ik echt in de middle of nowhere uit…Even denken wat we ook alweer gezien hebben: we zijn langs Ground Zero geweest, veel memorial dingen gezien, verder werd er gebouwd en was er niet veel te zien, wel super bizar en kippevel…raar dat er zo iets ingrijpends is gebeurd wat we hebben kunnen volgen/zien/lezen via tv, kranten, i.net etc. en dat je dan nu daar zelf zo loopt, vink toch wel bizar…en vind het maar een raar idee…maar goed…ben blij dat ik er ben geweest! We liepen over Broadway langs Wallstreet (je weet wel, van de effectenbeurs of zoiets) toen moesten we door een park en had je een prima uitzicht op miss Liberty…toch ook koel dat je dit van ‘dichtbij’ hebt kunnen zien (terwijl ik toch dacht dat we naar de US gingen om wat te spelen en trainen…WRONG :) (gelukkig was i wrong)) beetje foto’s gemaakt natuurlijk…echte toeristen dat wij zijn :) toen zijn we weer de bus op gegaan…(gelukkig maar want ik was me toch moe, weinig slaap, warm, druk etc. is ook gewoon vermoeiend) beetje rond gereden, Central Park van een afstandje gezien en toen geloof ik op Times Square van de bus gegaan, daar is (ik weet het ff allemaal nie helemaal zeker) M&M World…wow mensen…M&M’s in overvloed…in alle kleuren en maten, helemaal koel hihihie, heb nog sokkies gekocht, geel wit gestreept met een M&M erop :) helemaal leuk, vind ik!!! Billboards in overvloed op Times Square…NIET NORMAAL…zoveel en zo groot…en zo koel :) Toen weer het bussie in…(mooi want was nog steeds moe) toen Empire State Building gezien…foto’s gemaakt (natuurlijk) toen zijn we lekker blijven zitten tot de eindhalte en zijn we nog ff een uurtje gaan winkelen, niet eens zo heel veel gekocht, was drukker met mensen kijken :) etc. Jahhh NY was gaaf…beetje stinkie en overdag heeeel druk maar wel de moeite waard…vind ik in ieder geval. Daar wil ik nog wel eens een paar dagen naartoe!!!
Toen we eenmaal weer terug waren in het hotel (we gingen om 10.15u weg en waren rond 23.00u weer thuis) heb ik gedoucht en mezelf ingezeept van boven tot onder, voelde me echt VIES, daarna hebben we lekker een pepperoni pizza besteld…mjammie…daar had ik echt trek in!!! En toen ben ik echt ingestort op mijn bedje om tot 08.45u niet wakker te worden…heeeerlijk…jah NY was koel.
Vanmorgen ontbeten we weer eens in het hotel…GEEN SUCCES…ken je dat…dat je opstaat en je gewoon nog te moe bent om overeind te blijven zitten etc. nou goed…een belgian waffle besteld met bacon strips on the side :) goeie combi toch?! Nou…ten eerste duurde het, ik maak geen grapje, langer dan een uur, toen was ik gewoon moe van het wachten, moe van de dag daarvoor en moe van het moe zijn, toen dacht ik…mjammie…bacon strips…WRONG!!!! Hartstikke aangebrand…ik raakte ze nog niet aan of ze braken al in kleine stukjes :| man man man…dus ik naar die serveerster “these are burned” met een heerlijke nep lach..zoals ze dat hier gewend zijn…en ben weer gaan zitten…toen kreeg ik nieuwe…gelukkig waren die ook net aan aangebrand…MAN…ZO MOEILIJK KAN HET TOCH NIET ZIJN??!!!!! Nou…toen was ik er klaar mee…
Op naar het veld rond 11u. veld doorweekt omdat het de hele nacht had geregend…dus hadden we alleen conditie training…WRONG!!!!! Pitchers en catchers moesten wel gewoon trainen…ging wel goed trouwens hoor…vind dat op zich nooit zo erg…en zeg nou zelf…gooien of hardlopen??? Gooien of hardlopen??? Hmmm….dan is de keuze snel gemaakt hoor…WRONG!!!!!! Na de conditie training van de rest van de groep…mochten zij naar huis (om te douchen voor de lunch) en mochten wij ook fijn conditie training gaan doen (het was niet zwaar hoor maar uhmm…is toch niet eerlijk :( ghhehe) daarna mochten we ook naar het hotel/huis waar iedereen gedoucht en al, op ons stonden te wachten…dus wij moesten ONgedoucht en al, naar het restaurant...voelde me best onfris :| gatsiedarrie!!!! Was gelukkig niet zo’n beetje bewolkte maar kei benauwde dag…WRONG!!!! Dit was het dus wel…dus gatsie…voelde me gewoon vies!!!! Maar goed…daarna gedoucht…toen met de taxi naar een andere mall…met Naat en Chant en daar hebben we ff flink geshopt…lang leve de stand van de $ :) en toen met ons allen gegeten…toen is bijna de hele groep een wedstrijdje softbal gaan kijken tussen de Force en de Riptide…(pro game dus) en ben ik lekker hier gebleven met Channie…het was zo’n rotzooi op onze kamer dat ik liever op ging ruimen…whahaha…nu verwacht de meerderheid vast een WRONG!!! Want als ik iets niet doe…dan is het wel opruimen…maar goed…geen WRONG!!! dus…ik kon mijn bed niet eens meer in…dus nu is het weer redelijk netjes hiero!!!
Maar goed…vandaar dus dat mijn knietjes een beetje gevoelig zijn…zijn gewoon een paar pittige dagen geweest!!!!

Nou…ik ga ff slapen, morgen weer trainen…en daarna film kijken van onze wedstrijden geloof ik…

Have a good one!!!
Sorry voor het ongelooflijk langdradige verhaal…maar is ook alweer een paar dagen geleden!!

Als jullie niets te doen hebben :) laat dan ff een berichie achter, lijkt me leuk om weer te zien wie mijn verhaaltjes lezen (of in ieder geval een poging doen :))

Buhbye

  • 05 Juni 2008 - 06:36

    Mama Soumeru.:

    Nou daar heb je nummer 1 van je trouwe lezers. Hihi. Wie volgt. Zal je ff promoten meid. HIHI. Leuk verhaal weer, inderdaad na 3//4 dagen valt het niet mee om alles nog te onthouden. Maar ze blijven lachen en leuk. By the way had je mijn berichie gekregen, ik de jouwe wel thanks.
    Alles Paletti hier.

    XX en tot later.

  • 05 Juni 2008 - 07:17

    LY:

    Ik lees ze ook!!! -x-

  • 05 Juni 2008 - 07:32

    Nine:

    Me sticky to youl gleat stollies, alweady mie speaky in Chinese Engwish...

    Nine

  • 05 Juni 2008 - 07:59

    Skeels:

    check check

  • 05 Juni 2008 - 08:41

    Opper Yup:

    Natuurlijk lees ik ze ook... is dat je nieuwe stopwoord? WRONG!!! nou zeg er is veel WRONG daar. Maar cool dat je het zo leuk hebt gehad in N.Y.
    Doe je Miss Beach de groeten en een dikke knuffel van me.
    Love you

  • 05 Juni 2008 - 11:14

    Jackie Knol:

    nou ik lees ze wel maar ik moet eerst tien keer nadenken over wat je er allemaal neerzet nou en tegen die tijd dat het doordringt weet ik niet meer wat ik er neer zal zetten haha. harstikke mooi he dat ny veel plezier nog en geniet ervan het is je gegund. groetjes jackie knol

  • 05 Juni 2008 - 12:02

    Leon:

    ach me suf.gr uit curacao

  • 05 Juni 2008 - 12:38

    Moto:

    Tjonge jonge wat een belevenissen beleef je allemaal ;) Leuk dat NY zo leuk was. Toch fijn dat je wat mag zien tussen het softballen door, i.p.v. alleen het softbalveld. Ben wel benieuwd naar alle foto's enzo.
    Doe je voorzichtig met je knietjes allemaal.
    Ik moet berak, hihi...dikke kus (K) love you xXx

  • 05 Juni 2008 - 12:50

    Moto:

    Tjonge jonge wat een belevenissen beleef je allemaal ;) Leuk dat NY zo leuk was. Toch fijn dat je wat mag zien tussen het softballen door, i.p.v. alleen het softbalveld. Ben wel benieuwd naar alle foto's enzo.
    Doe je voorzichtig met je knietjes allemaal.
    Ik moet berak, hihi...dikke kus (K) love you xXx

  • 05 Juni 2008 - 15:05

    NOn:

    ik lees oooooookk....

    kus nonnie

  • 05 Juni 2008 - 15:14

    Tom:

    Lijkt me echt naar om naar de Olympische Spelen te gaan ;)

  • 05 Juni 2008 - 16:56

    Je Neefje:

    Joeeehoeeee!!

  • 05 Juni 2008 - 17:30

    Ria Harskamp:

    hoi becky je stukje weer gelezen als ik het zo lees is het toch wel erg vermoeiend maar ook byzonder want je ziet ook wat van de wereld nog veel succes en veel plezier groetjes ria

  • 05 Juni 2008 - 20:28

    Fred:

    hoi NY Yankees, ik blij lezen hoor. en bedankt voor het verdrijven van het beesie uit chant haar oor. heefts ze geen last meer van gehad???

    xx

  • 05 Juni 2008 - 22:11

    Kip:

    Nou eigenlijk heb ik zat te doen, maar tuurlijk laat ik een berichtje achter! Hoezoe langdradig??? WRONG!!!!Die verhalen van jou kunnen me niet lang genoeg zijn!
    Ga door met genieten!
    En als je je bed nier meer kan vinden, ga je toch gewoon op het geluid van Hugo af!

  • 06 Juni 2008 - 08:46

    Jacq:

    hello Beckster, weer gelache om je verhaaltjes!!!! liefs Jacq

  • 06 Juni 2008 - 11:06

    Davinia:

    hey beck

  • 06 Juni 2008 - 11:07

    Davinia:

    Hey beck ,

    Ik lees je verhaaltjes iedere weer lekker in mijn pauze ! Echt leuk en heel plezier nog daar ! x Davinia

  • 06 Juni 2008 - 12:02

    Mar:

    Nou je weet heus wel dat ik je lees dus ik geef je gewoon een kusje

    xje!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rebecca

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 208
Totaal aantal bezoekers 129693

Voorgaande reizen:

08 December 2012 - 02 Januari 2013

Holiday!

29 Februari 2012 - 21 Maart 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: