On our way to Beijing… - Reisverslag uit Sendai, Japan van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu On our way to Beijing… - Reisverslag uit Sendai, Japan van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu

On our way to Beijing…

Door: Becky Boop

Blijf op de hoogte en volg Rebecca

25 Juli 2008 | Japan, Sendai

Nou mensen, daar zijn we weer...dit keer vanuit Japan...
Zoals jullie misschien mee hebben gekregen…heb ik het Olympische team gehaald :) aan de ene kant super blij…aan de andere kant super verdrietig omdat mijn maatjes waren afgevallen…en dat gaat je toch echt niet in de koude kleren zitten hoor…maar goed…we moeten verder dus ik heb gister de knop omgezet…
Op weg naar Beijing met een tussenstop in Japen!!
Gister vlogen we naar het altijd mooie Japan…(’t regent hier maar het is wel warm en zweet weer…bah) na een vlucht van 10,5uur en om precies te zijn het laatste half uurtje slaap (ik weet niet wat het is, normaal gesproken slaap ik als een malle in een vliegtuig…nu was ik niet moe te krijgen…snap er niets van maar goed…dat mag de pret niet drukken, toen ik op de tv nog 45min. vliegtijd zag staan heb ik snel mijn ogen dicht gedaan want ik was moe joh…daar aangekomen ging alles heel snel, koffertjes stonden klaar (we hebben grote oranje koffers gekregen en allemaal kleding van Asics en een pak voor de openingsceremonie etc. helemaal koel hoor, oh en ik zie dat ik de helft weer vergeet want zoals gewoonlijk mochten we maar een bepaalt gewicht meenemen, om precies te zijn 30kilo…nou…de tas en de koffer die we mee moesten nemen wegen samen al zo’n 8kilo dus blijft er nog maar 22 kilo over voor 5 weken…das natuurlijk niet te doen dus ik uhmmm….had 49kilo mee..maaaaar...ik was niet de enige hoor :) veel zaten rond de 45kilo, dus deed ik het nog best netjes...hihi) maar waar was ik gebleven...ow jah...alles ging super snel en voor we het wisten zaten we alweer in de bus...was maar een kort trippie van zo'n 6uurtjes..misschien wel langer...:| man man man...we gingen eerst nog ff wat eten onderweg en toen konden die oogies eindelijk dicht...'t duurde nog ff voor ik echt in slaap kon komen (snap je toch niets van na een nacht zonder slaap maar goed) maar toen ik eenmaal lekker lag met mijn Hugo...toen sliep ik als een uhmmm...slaper...(ik slaap als een??) beentjes omhoog Hugo in de nek en slapen gaan...dat is toch heerlijk zeg...lekker slapen...maar goed...we stopten nog 1 keer om een plassie te doen...dat moest dus in een gat in de grond...nou mij niet gezien...ik ben in de lange rij van het gewone toilet gaan staan...dan maar wachten hoor...in het hotel aangekomen...gingen we met al ons spul naar boven...en ging ik met mijn roomie Marloes ff op bed liggen, we hadden absoluut geen zin om uit te pakken en dat heb ik tot nu toe nog steeds niet gedaan, ga dat zo wel ff doen...
Vielen gister rond 21.15u in slaap en werd rond 00.00u wakker...en was echt bang dak nie meer in slaap zou kunnen vallen maar voor ik dat dacht viel ik alweer in slaap...en zo gebeurde dat nog een paar keer...maa heb op zich heerlijk geslapen...beetje jammer van die veren van het matras in mijn ribben maaaaar heb heerlijk kunnen slapen!!!! Rond 8u was ik weer wakker...toen ontbeten, wat gewandeld en daarna weer tot 12.00u geslapen, toen gegeten en toen weer tot 15.00u geslapen...daarna gespeeld tegen Canada, 5-0 verloren, we waren niet slecht...maar wel jetlaggerig...niet zo raar natuurlijk...maar goed...trouwens goed dat we niet een dag eerder kwamen...er was hier een aardbeving en het ging er best een beetje ruig aan toe, ik begreep dat het hele hotel stond te schudden :| ben blij dak dat gemist had want weet echt niet wat ik had moeten doen!!!
Maar goed...na de wedstrijd naar het hotel terug, wat gegeten...het eten is niet heel slecht maar ik zal er niet heel erg van aankomen of zo...
En nu ben ik moe en ga ik slapen...hahaha...moet nog ff douchen en mijn kamer een beetje opruimen en dan ga ik lekker slapen...ben moe...hihihi!!!

Sayonara..

ps. Sorry voor het ongelooflijk verwarrende verhaal...(nou is het niet heel anders dan anders maar volgens mij is het toch wel een beetje verwarrender dan anders)

  • 25 Juli 2008 - 13:59

    Leon:

    tis redelijk goed te begrijpen, succes en kick butt

  • 25 Juli 2008 - 16:26

    Moto:

    Ben blij dat je veilig bent aangekomen, we maakten ons allemaal al zorgen, waren elkaar al aan het smsen of iemand al wat had gehoord, vlak erna kregen we een sms van jou, godzijdank!
    Tis hier bloedheet, van de week was het nog 15 graden, nu is het zo'n 31 graden, is toch niet normaal.
    Maar goed...tot snel :)

  • 25 Juli 2008 - 19:19

    Sabine:

    fijn om je verhalen weer te lezen.kus

  • 25 Juli 2008 - 19:35

    Mama Soumeru:

    Wat heerlijk weer die update, ben inderdaad blij dat we wat hoorden.
    Ach en dat Canada, ik zei al tegen Kos, niet nu pieken, straks op de OS veel belangrijker, en ik vind het nog knap na zon trip, bah bah. Nou meis tot de volgende story. Love You X en iedereen de groeten. Moeders.

  • 26 Juli 2008 - 12:44

    Ria:

    hoi becky fijn dat je een goede reis heb gehad maar je slaapt ook veel lees ik dan ben je straks goed uitgerust om in azie te blinken als top pitch. want voor mij ben je dat veel succes groetjes van ria voor iedereen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rebecca

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 123
Totaal aantal bezoekers 129709

Voorgaande reizen:

08 December 2012 - 02 Januari 2013

Holiday!

29 Februari 2012 - 21 Maart 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: