De kop is eraf... - Reisverslag uit Beijing, China van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu De kop is eraf... - Reisverslag uit Beijing, China van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu

De kop is eraf...

Door: Becky Boop

Blijf op de hoogte en volg Rebecca

13 Augustus 2008 | China, Beijing

Zooooo daar ben ik weer ff...ik had nog niet de tijd genomen om een nieuw verhaaltje te tikken...

Ik zal weer ff bij het begin beginnen... :)
Gister was natuurlijk THE DAY TO PLAY!! En wat doe ik dan??? Natuurlijk, nageltjes vijlen, lakken, haartjes stijlen (ik begreep dat het er op tv alweer aardig pluizig eruit zag dus dat doe ik ook niet meer :) kost me veel te veel tijd en haar hahaa) andermans haartjes vlechten (dus jah...al die mooie vlechten die jullie voorbij zien komen op tv...MADE BY SOUMERU :)) spulletjes pakken, dubbel checken, beetje muziek luisteren, beetje gek doen met Loes op de kamer...of nou jah...ik doe (dans) gek en Loes lacht hahah...:) verder wat hangen met de honkballers, wat eten, wat drinken...wat chillen, wat fietsen op onze blitse fietsies...daar moet ik echt nog ff een foto van maken...(maar dat ff terzijde :))
Nou goed...na alles klaar gemaakt/gelegd te hebben...vertrokken we met ons allen op onze fietsies (dit is echt te grappig om te zien, we hebben van die soort vouwfietsen, dus zitten vrij laag bij de grond) daar binden we onze tassen achter (onze softbaltassen hebben wieltjes) en dan gaan we met ons allen op pad...op naar onze bus, dat is normaal gesproken zeker 10min lopen...en eerlijk is eerlijk...wij zijn liever lui dan moe :) maar goed, ziet er dus wel leuk uit...
Wij hup...die bus in...voelde me wel chill...totdat ik de lichtmasten van het veld zag, toen begon het bij mij toch wel een beetje te kriebelen hoor...:) lekker gevoel vind ik dat altijd...eigenlijk was ik dat gevoel wel weer snel kwijt...(jammer :|) maar toen ik later de dugout in kwam toen jah...toen kreeg ik toch weer ff die kriebel...heerlijk...
Ik weet niet of jullie die wedstrijd tegen China hebben gezien, 10-2 verloren dus, heb er niet veel over te zeggen alleen dat Loesie een DIKKE VETTE BOM SLOEG...ZE SLOEG HEM LINE DRIVE HET VELD UIT!!! :) HUP HOLLAND...dit was toch gaaf zeg...ik denk...ahhhh yess...onze 1e hit van vandaag...nou...ik maar denken...hartstikke het veld uit...see you...bye bye ball :) hahahahaha...YEAH LOESJEEE!!!! Na Loes sloeg Jootje een goeie hit en ging Marjan voor haar lopen, ze stal het 2e honk en kon scoren op een goeie hit van Gouvie...maar helaas waren dat de enige 2 punten die we scoorden...ik heb zelf ik denk 1,5 inning gegooid en ben absoluut niet tevreden...maar goed...vandaag was er weer een nieuwe dag!!!
Overigens...leuk detail...er waren veel van onze honkballers (en 1 atletieker) komen kijken...het NOC had maar 7 of 8 kaarten voor hun, die de manager dus ging verloten...nou uiteindelijk hebben nog best veel jongens zelf maar kaarten gekocht om bij ons te kunnen kijken, kijk...dat is nou het ECHTE TEAMGEVOEL...HUP HOLLAND!!!
Na de wedstrijl lekker bij de MAC gegeten...zoals een echte topsporter dat doet :) heerlijke nuggets en warm appelgebak...mjammie...(ik ben nog nooit zo vaak naar de Mac geweest joh...hou er eigenlijk helemaal niet van!! :) Als ik dan toch junk zou moeten eten, dan ga ik voor een ouderwets patatje speciaal met ketchup en frikandel speciaal...ghehehe...hooooo...ik hoop maar dat ze iets van dat soort in het Heiniken Huis hebben...want uhmm...daar heb ik nu wel trek in...maar goed...waar waren we eigenlijk...ik dwaal nogal af :)

Vandaag was Game Day 2...en uhmm....vandaag geen nageltjes hoeven lakken, mijn haar niet hoeven stijlen, moest wel haren vlechten...maar verder was het als de dag daarvoor...Oh nee...vandaag hebben Loes en ik...heerlijk burgelijk...met ons 2tjes een stukkie gefietst...hahahah...Loesje had een bal op haar kuit geslagen...(dat is niet hahaha) en ze moest ff een stukkie gaan fietsen om het bloed lekker te laten stromen...en
trouwe roomie als ik ben :) ben ik gewoon lekker mee gaan fietsen...al fluitende hebben we het dorp kunnen bekennen...:) en Hollanders als wij zijn, fietsen hier gewoon op de weg, het is zo grappig om te zien hoe de mensen hier fietsen die het niet gewend zijn, netjes op de stoep etc...wij schieten gewoon van de ene naar de andere kant (levensgevaarlijk natuurlijk) en fietsen op straat...hahah...fietst gewoon beter dan de stoep!!! Maar dat was een lekker fietstochtje...(ze moest iets van een kwartier fietsen, dat vond ik in 1e instantie toch echt te lang voor gewoon gezellig meefiesten als trouwe roomie :) maar ik vermaakte me uiteindelijk wel hoor hahah)
Tijdens het fietsen, fietsten we nog langs de voetballers van Argentinie!! Was ff vergeten wie daar ook alweer spelen :) totdat ik in de eetzaal naast 1 van die jongens liep...ik :| wow...ik loop nu op dit moment gewoon naast MESSI, hij is nogal (voor de kenners onder ons) een belangrijke speler van Barca...is toch koel...vind ik wel :)
Maar goed...waar was ik :)
Vandaag heb ik iets van 4innings gegooid en het ging weer niet al te best zeg maar...We speelden tegen Canada 9-2 uiteindelijk...ik wil te graag te goed en dan gaat het gewoon fout...das jammer...dus moet ff mijn koppie leeg zien te krijgen en weer back on track komen...want iedere dag krijgen we weer een nieuwe kans op een mooi wedstrijdje te laten zien...en misschien is morgen wel die dag...wat jullie??! :) It isn't over untill it's over...
Verder heb ik niet zoveel te melden over de wedstrijd...oww...niet te vergeten...Gouvie sloeg een dikke bom en dat is toch altijd wel weer indrukwekkend wanneer onze slagvrouwen dat 'gewoon maar ff doen' ik persoonlijk heh...vind dat MEESTERLIJK :) doe er daar maar 10 van :) gheheh...

Morgen krijgen we Japan...:| wordt ook een hele zware wedstrijd...maar goed...daarvoor staan we op de spelen...en had ook niet verwacht dat we het hier makkelijk zouden krijgen...we moeten gewoon aan de bak en ons beste softbal laten zien!!!

Oh nog ff dit zeg hahaha...ik kreeg vanmiddag een smssie van mijn zussie Chis...zij had weer een smsie van een vriend van ons, Lionel :) (Hellowwwwww Lionellllllllllllllll :)) Nou goed, dat ff allemaal terzijde...hij had een interview gehoord bij Edwin Evers op Radio 538, Edwin Evers had 2 atletiekers bij hem op visite...en eigenlijk zou je gewoon, mocht je er tijd voor hebben, ff naar dit interview moeten luisteren...mijn naam wordt namelijk genoemd :) Heel veel luister plezier :)

http://www.radio538.nl/web/show/id=47320/contentid=85483

Nou mensen...als ik er zo over nadenk heh...ik ben die verloren wedstrijden alweer vergeten :| ik geniet eigenlijk best wel van het feit dat we hier mogen zijn, natuurlijk wil ik beter spelen, want ook al staan we op de Spelen, het grootste toernooi van de wereld...ik wil hier niet staan om er gestaan te hebben, ik wil ook maximaal kunnen presteren...scherp zijn...goeie wedstrijden spelen...dus uhmmm...ik geniet best...maar kan maar slecht tegen mijn verlies!!!!

Ik ga maar eens slapen zo...mezelf weer opladen voor morgen...
En IEDEREEN...onwijs bedankt voor jullie smsjes/belletjes/reacties en steun...het is echt super om te zien wie mijn waarbenjij.nu lezen etc. :) Keep it up :) hihihihe...

Oh en nog ff dit...er zijn hier een hoop NLers die ons iedere wedstrijd komen aanmoedigen en we zijn hier pas 2 dagen aan het spelen en ze hebben nu al de Chinese fans...in de pocket...de Chinese fans schreeuwen uit volle borst voor ons teampie :) helemaal koel...

Zai jian...


  • 13 Augustus 2008 - 18:19

    Richard:

    Koooommmmmmm oppppp!! Hup Holland Hup...het is dat je mij niet elke dag met mijn spandoek ziet zwaaien, maar ik doe mijn best hor!

    Succes morgen!!

  • 13 Augustus 2008 - 18:35

    Lionel:

    Hallooooo becksterrrr!
    Ik moest zo lachen ...ik was op werk..en hoorde het interview met half oor (kan dat?) opeens hoorde ik Evers die gasten vragen:" Welke softbalspeler nou leuk was" ..ik keihard op kantoor: REBECCA! (schrok ook beetje van mezelf haahha) en het bleek dus goed te zijn..woeehoeeeee..

    Helaas kan ik jullie games niet 'live'volgen dus bekijk ik de samenvattingjes online...

    Nou Beckster ben erg trots op je en we volgen every move van je ( in a non-stalk-ish law&order-criminal-intent-ish way) hahahah

    mucho amores
    Ly
    en dikke kus van Benicio :D

  • 13 Augustus 2008 - 18:38

    Moto:

    Aahahahaha dat je dat stukje er gewoon ff bijzet hè. Nerf! Nah goed het is best leuk! En goed dat Lionel het heeft gehoord.

    Maar goed, groot gelijk dat je de afgelopen wedstrijden alweer vergeten bent. Maar blijven genieten & gewoon laag in de zone blijven (das ook belangrijk voor mijn vervangende catcher (Naatje) dat ze dat weet & coach Wels moet dat ook gewoon weten, dus meldt dat maar ff aan ze)

    Nou mijn nageltjes waren mislukt, was iets te goedkope nagellak, dus da ging voor geen meter, en heb het er maar snel afgehaald.

    Zit nu bij opperyup. We hebben de pc beneden gezet, want we moeten wel alles kunnen volgen, dit x was er op internet wel volledig uitgezonden & op tv werd er ook redelijk veel uitgezonden. Erg cool!

    Nou goed, mama en onze opperyup willen ook ff je verhaaltje lezen, dus ik ga ff kappen.

    Dus koppie leeg morgen, laag ik de zone blijven & gaan met die banaan! Succes!!

    Hou van jou!

  • 13 Augustus 2008 - 18:47

    Indisja:

    Lieve Tante Becky,

    Ik heb ook echt wel u wedstrijden gevolgt en wou alleen maar zeggen dat het helemaal niet uitmaakt dat jullie hebben verloren. Ik ben zo trots op u dat u zover bent gekomen en dat u mijn tante bent. Ik hou van u en sterkte met de volgende wedstrijden. Ga ook zeker weer met mama kijken.

    Ow en mama zegt dat ze vanmorgen ook een smsje heeft gehad van een vriend van haar met hetzelfde bericht over 538.

    Nou ik ga weer tante ook namens mama Anna en Papa Pan Billen Veel succes en we zijn trots op u.

    KuS Indisja

  • 13 Augustus 2008 - 18:52

    Opper Yup:

    Hi yuppie,

    Zo die wedstrijd heb je ook weer gehad... Goed snel vergeten en weer doorgaan... SOUMERU POWER!!!! Ik geloof in je net als heel veel andere mensen.
    Als je kan moet je even die beelden van het OKT bekijken, jezelf bekijken en goed nadenken hoe je je toen voelde tijdens het gooien... als je dat terug kan krijgen dan komt het helemaal goed met je... niet willen, maar gewoon doen! Je bent er goed in anders zou je daar nu niet staan!
    Succes morgen lieverd!!!
    Liefde

  • 13 Augustus 2008 - 18:54

    Michael.:

    Hey Beck,

    Ik heb gisteren en vandaag stiekem op me werk naar jullie gekeken en is echt gaaf om jullie te zien spelen op de OS. Maak dat koppie van jou maar snel weg en let maar op dan gooi jij morgen een topwedstrijd tegen de Japanners. Bij winst van 1 westrijd op de OS neem ik je mee uit eten.

    -x-
    Michael

  • 13 Augustus 2008 - 19:18

    Mama Soumeru:

    dat lijkt me een goeie van SAB,staat vast nog wel op een site, daar krijg je zeker de kop wel van leeg, en het is goed dat je blijft genieten, en de wedstrijd van morgen is een hele andere als vandaag. WE BLIJVEN JUICHEN MET ZIJN ALLEN, DAT GAAT EEN KEER WERKEN DEZE WEEK. dus koppie leeg, BEC OP DE PLAAT ALS EEN MALLE GAAN GOOIEN EN DE REST LEKKER SLAAN. goodbye JAPAN.
    veel succes morgen want het is vroeg voor ons geloof ik, maar we zijn er klaar voor like every day. love you xxx mam and dad. DIE IS NIET ZO SNEL MET SCHRIJVEN HIHI.

  • 13 Augustus 2008 - 19:25

    ABA:

    He Toppertje, vanmorgen over je gehoord bij 538. Aan het eind van de spelen zelf even bij Edwin langs?

    Trots op je. En nu WINNEN!

  • 13 Augustus 2008 - 19:25

    Fred Versluis:

    hee beck, we volgen je vanuit holland hoor, ik heb stiekem een laptopje op mn werk geregeld waar ik nos via internet op kan ontvangen. helaas steeds onderbroken door andere (on) belangrijke sporten. maar goed te zien hoor, vooral die mooie vlechtjes.....
    doe je best en gooi je maar vast warm voor italié...

  • 13 Augustus 2008 - 20:49

    Ly:

    ik vin jou tog goed!! :)
    Zet m op en laat ze van mijn werk maar niet lezen dat ik stiekem jullie wedstrijdjes volg ;)

    Liefs uit Haarlem!

  • 13 Augustus 2008 - 20:50

    RIA:

    HOI BECKY WAT EEN VERHAAL ZEG NAAST MESSIE GEWELDIG IK HEB HEM GEZIEN TOEN IK IN BARCELONA WAS BIJ EEN WEDSTRIJD EN DAT VERHAAL OP DE RADIO GELUISTERD ALLES GOED MAAR HIJ HAD WEL MOEITE MET JE ACHTERNAAM MAAR GOED JE WERD TOCH GEKOZEN KIKKEN JOH MORGEN NOG JE BEST DOEN MEER KAN JE NIET DOEN WAT FOUTJES MAAR TOCH GENOTEN HOOR JE SPEELT UITEINDELIJK TEGEN DE BESTE VAN DE WERELD HOU DAT MAAR VOOR OGEN VEEL SUCCES MORGEN TEGEN JAPAN LAAT ZE EEN POEPPIE RUIKEN BYE BYE RIA HARSKAMPXXXXXXXX

  • 14 Augustus 2008 - 08:16

    Domi:

    Rebeccc.....
    Als je voor de camera staat voor intervieuw...
    doe ff de groeten aan mij en je grote neeffie die bij mij woont ;)...

    SUCCESSSSSSSS
    Ave FUN!!..

    X Do

  • 14 Augustus 2008 - 10:40

    Davinia:

    hey Beck,

    Ik vindt dat jullie het super goed doen , en dat winnen komt wel !

    jammer genoeg kan ik op mijn werk niet stiekem kijken ( hebben ze geblokkerd :( ) maar ik neem het iedere dag op en kijk dan heel de wedstrijd . Echt super cool om jullie op tv te zien haha.

    Nou heel veel succes nog verder !

    xx Davinia

  • 14 Augustus 2008 - 10:47

    Jody:

    Hey Buurmeisje heel veel succes you can do it Gr x uit Eindhoven

  • 14 Augustus 2008 - 14:53

    Chantie:

    Nou ik heb het interview eens even geluisterd...en Meneer Sedoc..dat jij je pijl eens ff lekker ergens anders naar richt hahaha...

  • 14 Augustus 2008 - 16:32

    Kip:

    Eingelijk best een leuke vent!
    Oh nee, we zijn aan 't softballen. Knallen nog Beck, ik weet dat je 't kunt! Heb ik namelijk zelf gezien!

  • 14 Augustus 2008 - 19:29

    Opper Yup:

    aan Chantie... hahahahahahahahaha
    Die is goed!!!
    Dus meneer Sedoc, dat je het maar even weet... hihihi
    Liefde

  • 15 Augustus 2008 - 10:58

    Dirk-jan:

    ik heb jou gezien op TVVVV

  • 15 Augustus 2008 - 16:15

    Mama Soumeru:

    Nou wat we ook gezien hebben, geen softball vandaag, beetje jammer, misschien ook niet. gaat het met het team enzo en de coaches nog wel goed, worden volgens mij rare beslissingen genomen, maar ja doe je niets aan. Jammer hoor dit. waren speciaal half 2 van het strand naar johan gereden en geen softballen, ships zooi, niet dat wat gescheeld had, misschien morgen stunten tegen Amerika. en zoals Chaq zei, jullie horen toch bij de beste 8 van de wereld. maar een keer winnen klinkt zo leuk toch. Dus blijf lekker jullie ding doen en genieten. Dikke kus love you en trots zijn we nog steeds, jullie staan er toch maar en dat kunnen de spaghetti vreters nog steeds niet zeggen. Beetje proberen jullie op te peppen haha, kom op onderkinnen omhoog van al die MC DONALDS EN GO HOLLAND GO. XXXXX

  • 19 Augustus 2008 - 18:54

    RIA HARSKAMP:

    HOI BECKY
    TOCH NOG EEN WEDSTRIJD GEWONNEN GEWELDIG HOOR IK BEGREEP NIETS VAN DE PITCHING DAN WEER DIE EN DAN WEER DIE BEETJE ROMMELIG MAAR WE HEBBEN ONDANKS DE VERDERE VERLIES GENOTEN HOOR EN TROTS DAT IK OP JULLIE WAS JE STOND ER TOCH MAAR MOOI DIT KUNNEN ZE JE NIET MEER AFNEMEN JIJ HEB HET MEEGEMAAKT JIJ BENT IN CHINA GEWEEST EEN DROOM IS UITGEKOMEN HOU DAT MAAR VOOR OGEN NU NOG EVEN GENIETEN VAN DE SLUITING ENDAN WEER VEILIG NAAR HUIS ALS IK JE NIET MEER HOOR EEN ONWIJZE FIJNE TIJD NOG EN EEN VOORSPOEDIGE REIS TEREUG ZIE JE WEER BIJ SPARKS GROETJES RIA

  • 19 Augustus 2008 - 21:46

    Opper Yup:

    Zeg... ik snap dat jullie nu allemaal leuke dingen doen enzo... maar uh ga je ons nog op de hoogte houden op hoe zit dat...
    Liefde

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rebecca

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 201
Totaal aantal bezoekers 129732

Voorgaande reizen:

08 December 2012 - 02 Januari 2013

Holiday!

29 Februari 2012 - 21 Maart 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: