Dag 2... - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu Dag 2... - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu

Dag 2...

Door: Becky Boop

Blijf op de hoogte en volg Rebecca

04 Juli 2009 | Canada, Vancouver

Daar ben ik weer, een training, paar maaltijden en shoppen verder…

Vandaag hebben we weer lekker ontbeten, daarna gingen we naar de Simon Frasier University om te trainen, super mooie/grote universiteit joh…als ik dat dan zie, vink ’t toch wel spijtig dat ik dat toch nooit heb mee kunnen maken hoor…maar goed…it’s in the past! We hadden een trainingssessie van 3 uurtjes in de brandende zon…mensen…ik wordt lekker bruin :) nou jah, lekker?? Mijn gezicht, nek, onderarmen en knieën krijgen menig zon te zien…de rest…NIET :) ahhh…what else is new…en wees niet getreurd…vanaf maandag verwachten we regen, regen en nog eens regen :(
Maar goed, ik heb lekker gegooid vandaag…de meiden hebben kei hard getraind en ’t zag er puik uit.
Oh ps. Toen we naar de training reden, kwamen we erachter dat we naast het voetbalveld trainden :) en de voetballers waren zichzelf al aardig in het zweet aan het werken…een hoop oehs en aaahs…haha…wij kunnen die sportmannen goed waarderen hahaha…maar waarom nou toch voetbal…ze rennen zich een slag in de rondte, schieten naast/over en soms in ’t doel en moeten nog meer rennen…RESPECT…echt waar…
Na de training hadden we een rondleiding over de campus en hebben daar geluncht…na de lunch hebben onze chauffeurs ons nog naar een plek gebracht waar super mega koele totempalen stonden en heb ik van onze chauffeurs een mooie rondleiding gehad met allemaal mooie verhalen, Tom (zie: ‘dag 1’) heeft me aangewezen waar straks het persgedeelte komt voor de Olympische spelen hiero en hij heeft me het 1 en ander uitgelegd over het ontstaan van het 1 en ander, verder was the view super daaro. Daarna weer terug naar het hotel en hebben we ff gechilled/gedoucht en ge-internet (op de kamer :) GRATIS, ik weet niet hoe ik het heb gedaan maar nadat ik gisteravond beneden had ge-internet, deed mijn lapTOPPER ’t ineens ook op onze kamer, dus lig nu lekker in bed te tikken :) I Like…Anyway…waar was ik…
Ow jah, daarna natuurlijk weer ff naar de mall geweest om ons bedrukte vestjes/t-shirt op te halen, (foto’s volgen misschien later deze week :)) daarna zijn we lekker gaan eten hier in een restaurantje, ik had lekker chicken tenders with fries! Daarna naar de STARBUCKS…de 1e van dit jaar…yesss…overheerlijke dikmakers…:) daarna nog ff lekker gechilled buiten met Dag, Arie, Tukkie en Kos, gezelliggg…
En jah…nu lig ik dus lekker op bed…vond het zelf wel een productief daggie!

Nu ben ik moe!!

Morgen op 4th of July Independence Day starten we tegen de USofA…jiehaa…ik heb er zin in mensen…

‘Zij die niet genoemd mag worden’…ik mis je kapot erg…
Meisjes van afgelopen jaren, ik mis jullie…maaaaar we gaan hier een feestje bouwen :)

Tot later…ik ga nu slapen want mijn kamergenootjes willen ook slapen…ach…en zij nie alleen…ik ben ook gewoon moe :) ben ook geen 18 meer…hahaha…:( nou…is eigenlijk helemaal niet om te lachen hahaahah…

Doeeeeeeeeeg…

  • 04 Juli 2009 - 07:45

    NoN:

    ey bec...

    Fijn dat je je zo goed vermaakt tussen de trainingen door...geniet ervan meis...

    dikke kus non

  • 04 Juli 2009 - 09:47

    Moto:

    Nou, het lijkt net of je het gezellig hebt daar!

    Geniet er lekker van. Ik ga naar Zandvoort met mien ouders en Sabje ligt er al.

    Succes tegen US of A vandaag.

  • 04 Juli 2009 - 10:02

    Mama:

    Succes vandaag he, je weet nu hoe ze ongeveer slaan daaro USA haha.
    Geniet ze, Dikke tus voor jullie.
    Wij gisteren aan de Gado Gado lekker man.
    XXXXX

  • 04 Juli 2009 - 10:32

    Opper Yup:

    ff een groet hier van het strand in zandvoort... Tja je moet wat met je vrije tijd he... Heel veel succes tegen Amerika vandaag.
    Love you

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rebecca

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 105
Totaal aantal bezoekers 129706

Voorgaande reizen:

08 December 2012 - 02 Januari 2013

Holiday!

29 Februari 2012 - 21 Maart 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: