Laatste dag... - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu Laatste dag... - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu

Laatste dag...

Door: Becky Boop

Blijf op de hoogte en volg Rebecca

13 Juli 2009 | Canada, Vancouver

Dag mensen, daar ben ik weer ff, ons laatste nacht in Canada, op naar de USofA...

Nou, 't einde van ons toernooi was niet zo best, we verloren van 'n team dat bestond uit allemaal toppers uit Amerika, zo ook Lindsey Meadows, die voor TTT uitkomt (al een aantal jaren) en gewoon goed is in wat ze doet en dat was 't hele team eigenlijk wel...super goeie ploeg! Wij speelden niet zoals we konden en zij straffen dat dan gewoon af, helaas voor ons, leuk voor hun. Verder heb ik er niet zoveel over te zeggen :) 't was lekker weer.

Gisteren speelden we voor de 3e keer tegen Venezuela, zij zullen vast gedacht hebben "3x is scheepsrecht" nou...dat hebben ze dan goed gedacht, wij kregen mooi pakkie van hun :( toch jammer dat een toernooi dan zo moet eindigen, dat je toch best goeie wedstrijden hebt gespeeld en dan 7-0 verliest in je laatste wedstrijd...vind 't helemaal niet heel erg om te verliezen maar wel zoals we gister verloren, we speelden gewoon niet optimaal en dat wordt door goeie teams gewoon afgestraft...zonde...
Na de wedstrijd hebben we afscheid genomen van onze batgirl en hostfamily en daarna zijn we lekker naar 'huis' gegaan, waar ik samen met Channie, Petey, Arie en Kos de was ben gaan doen, we hadden wel 7 hele machines nodig en die zaten echt helemaal vol...ik vind het wel wat, kan wel een hele middag naar een draaiende wasmachine kijken hahaha...(geen leven) daarna heb ik samen met Tuk lekker MacDonalds gegeten :)
Smiddags zijn we weer naar 't veld gegaan om wat wedstrijden te kijken en daarna heb ik nog lekker met Kossie op 't terrasje bij de Starbucks gezeten, lekker tot rust komen, niet dat we super druk waren geweest, maar aan het einde van een toernooi ben je toch vaak gewoon moe :) dus hebben we daar lekker ff zitten chillen, heerlijk!!

Vandaag hebben we (Channie en ik) geshopt, hadden een boodschappenlijstje mee gekregen en heb zo goed als alles op 't lijstje gevonden :)
Deb, Loes, Sabje en Chis, mochten jullie nog iets echt nodig hebben, laat 't me dan nog ff weten...Ik heb wel zo goed als alles waar jullie om gevraagd hebben :) Sabje, wil jij geen deo???

Nou goed, na 't shoppen zijn we naar 't veld gegaan om Canada-USA (2-3) te kijken, 't was echt freezing koud er gebeurde de 1e 5 innings of zo, echt helemaal niets dus zijn we lekker binnen gaan zitten, toen werd er natuurlijk wel gescoord, nou...'t boeide me allemaal niet zo, ik had het koud, moest mijn koffer nog pakken en wilde gewoon slapen haahah...lekker ff zeuren :) maar goed, na de wedstrijd dus naar 'huis' gegaan en koffer gepakt, nu nog ff snel een verhaaltje tikken en dan gaan slapen want om 6u gaat de wekker weer :( zie super op tegen 't reizen, moeten overstappen etc. en ik krijg toch altijd zo'n last van mijn oren...bah...haha...nou goed...genoeg gezeur voor vandaag (zoals jullie kunnen lezen, ik ben erg moe en heb niet zoveel inspiratie...sorry)

Oh trouwens, Channie haar been ziet er alweer aardig uit, 't is allemaal meer netjes dicht aan het gaan en ze heeft voor de zekerheid maar ff scheenbeschermers gekocht, dan kan ze gewoon spelen zonder dat ze weer van voor tot achter open gehaald wordt...arm kind!!!
Oh en trouwens, met mijn blessure (bovenbeen) gaat 't ook goed hoor, ik heb zo'n band om en dat helpt goed...gelukkig...

Nou, ik ga slapen en me geestelijk voorbereiden op de bloedhitte in Oklahoma, ik heb begrepen dat 't zo rond de 40graden is of zo en super benauwd :( dat wordt lekker afvallen...gelukkig...want er zit al zoveel extra's op mijn lijf...hahaha...nou jah...so be it...ik ga maar gewoon goed drinken...
Hmmm...ik moet eigenlijk naar 't toilet maar ik heb zo geen zin heh...zal ik gewoon gaan slapen met 't risico dak vannacht wakker wordt en alsnog moet of zal ik snel ff gaan?? Oeiii...keuzes maken...altijd lastig...ik blijf een vrouw :) Nou goed...ik ga er nog ff over nadenken :)

Fijne dag, werkze etc. en ik ga proberen jullie beter op de hoogte te houden vanuit Oklahoma!!!

Tot snel!!

Ciaoieeeeeeeeee

  • 13 Juli 2009 - 07:35

    Mamsie:

    Haha valt nie mee allemaal he, In iedergeval nogmaals goeie reis en ben blij dat het op de vermoeidheid na goed gaat. Gelukkig spelen jullie in Oklahoma pas savonds geloof ik toch, inderdaad maar veel drinken.
    Zien je verhaaltjes uit USA wel weer verschijnen.
    Groeten aan allemaal en speciaal voor Chant en jou een kussie.

  • 13 Juli 2009 - 09:08

    Karin:

    Hoi Rebecca;

    Bekende uitspraak van ??is: Sporten is plezier hebben, zonder plezier geen sport!!"" Houd die formule aan en men krijgt deze heerlijke verhaaltjes te lezen van jou. Het (be)leven van een toptoernooi naast het softbalveld wordt goed verteld in jouw anecdotes, want er is nog meer in het leven dan softbal, toch? b.v. wasmachines, Starbucks en shopppen...!Gelukkig valt het mee met Chantal's verwonding.
    Ik heb toevallig gisteren nog scheenbeschermers in mijn handen gehad, kan geen toeval meer zijn..?
    Een goede reis naar Oklahoma met al goed gevulde koffers? en succes daar!!

    xxxxxx voor Chantal en natuurlijk ook voor jou.

  • 13 Juli 2009 - 11:59

    Suus:

    Hee meisie! alles oke daar? wat een verhalen!! whooo daar moet ik even voor gaan zitten! haha super leuk! zaterdag was mijn feesie, echt een top avond! waren veel gezellige mensen.. Maar doe nog even je best daar en dan zie ik je snel weer! liefs suus

  • 13 Juli 2009 - 14:20

    Moto:

    Zo, ik ben onderweg naar mijn 2e baan voor vandaag..en neem ff de tijd om je verhaaltje te lezen.
    Zonde dat jullie het toernooi zo hebben afgesloten, maar misschien is dat een goed begin om de WC te beginnen, want zo moet het niet.. Daarnaast blijft het belangrijk dat jullie op het EK pieken & alles wat jullie nu goed doen is mooi meegenomen & een goede les toch?!

    Bedankt voor de bootsjappen! Ben blij dat het goed gaat met je been!!!

    Pff warm in de metro..

    Goede reis en veel plezier & succes daar. Veel drinken én eten daar!! Echt voldoende vocht innemen hoor!! Echt heel belangrijk!

    Ok, doei X

  • 13 Juli 2009 - 14:37

    Elliebel:

    Fire up Dutchies!!

    tjilmoot..

    x

  • 13 Juli 2009 - 16:45

    Opper Yup:

    Hallo yuppie,
    Aller eerst bedankt voor mijn waslijst aan boodschappen. En ik heb geen deo nodig... Vind je dak stink of zo...!? Dan heb ie wel een goeie neus zeg, want ik ruik gewoon naar roosjes hoor.
    Blij te horen dat het goed gaat met Chantie, oorlogs wonden horen erbij he. Slim van die scheenbeschermer. Is ook goed om te lezen dat jou been goed gaat... Volhouden.
    Hier gaat alles zijn gangetje... Chissa doet het erg goed bij Aims, niet dat het echt haar werk is, maar het is erg leuk om met Chissa te werken...
    Dennis krijgt morgen zij MRI en een brace voor zijn knie. Miquel gaat ook goed, hij heeft het erg leuk gehad met Phlosj en Chissa en woensdag gaat hij met Tante Loes op stap! Hij mocht kiezen... Of naar het Robur toernooi of naar Artis... Nou dat laatste wordt het.
    Nou yuppie, Ik mis jullie en hou van jullie (chantie en jij)
    Dikke kus en tot je volgende verhalen uit de states.
    X

  • 13 Juli 2009 - 22:14

    Maaike:

    Hey Rebecca
    Wat een vermoeiheid; ik voel met je mee. Gelukkig dat de verwonding van Chantal al gaat genezen en dat jouw been het goed doet
    Die Tuk offert zich wel op zeg om met jou naar de Mac te gaan ;-) Hopelijk is de reis niet al te vermoeiend en de temperatuur niet al te hoog. Veel plezier en succes daar in Oklahoma (ook voor mijn "meissie"). Groetjessss

  • 14 Juli 2009 - 16:39

    Ikkuh:

    Becks!

    Net ff snel al je verhaaltjes gelezen... Goed man dat jullie gewoon 2x van Venezuela winnen en dan jammer dat laatset wedstrijd in 7-0 moet eindigen...maar goed " shit happens" en jullie laten in iedergeval zien dat er met jullie jonge ploegie rekening gehouden moet worden! Wel nog steeds raar hoor om je verhaaltjes te lezen maar er geen onderdeel meer van uit te maken... Maar goed ik ben met andere leuke dingen bezig! Heerlijk op vakantie in the States met Den, net 4 dagen SF geweest en alle touristische dingetjes gedaan , the wharf, paar wedstrijden van Giants geweest (NO-Hitter gezien van Sanchez!!)en over de golden gate gefietst!! Was leuk!! Vanmiddag ri Vegas en Grand Canyon etc... echt leuk om hier te zijn voor echt vakantie vieren en niet alleen voor softbal... Natuurlijk wat leuke dingetjes gekocht voor de " kleine" ja shoppen blijft heerlijk hier!! Succes zo in Oklahoma, kick butt!!
    Kus " zij die niet genoemd mag worden"

  • 14 Juli 2009 - 20:03

    Mamsie:

    Puuuh weer aan het werk. Viel tegen vooral voor de benen haha.
    Blij dat jullie veilig zijn aangekomen.
    En het is lekker warm he, arme jullie, en dan niet in de bekiekmie aan het strand. Heb medelijden met jullie.
    Ach ff wat anders, Ronda vroeg of je in Oklahoma speelt, en die komen kijken, leuk he.
    Nou succes en spreek je, ff kamer nummers doorpassen aub.
    Kussies van een hard werkende moeders.

  • 14 Juli 2009 - 22:48

    Skonezus:

    Jeuuuuj Buuf...ik ben blij dat je de meeste dingetjes hebt gevonden...can't wait!! Ik heb zin om mijn tanden te bleken!! :D

    Ik lees dat je lekker op terrasje zat bij Starbucks...ben heus niet jaloers...geniet van een white choco mocha voor me aub! Nou u wordt gemist hier in NL hoor...voor de rest gaat alles goed!!

    LIEFDE
    <3

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rebecca

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 102
Totaal aantal bezoekers 129748

Voorgaande reizen:

08 December 2012 - 02 Januari 2013

Holiday!

29 Februari 2012 - 21 Maart 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: