Dag 3… - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu Dag 3… - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu

Dag 3…

Door: Becky Boop

Blijf op de hoogte en volg Rebecca

27 Juli 2009 | Spanje, Valencia

Zooo…dit was een lekker daggie..
Lekker geslapen en klaar voor het lekkere ontbijt, waar ik nu alweer naar uit kijk :) Na het ontbijt gingen we weer naar het veld, waar we een oke training hadden, ’t weer was aangenaam en das altijd goed :)
Na de training heb ik me meteen laten behandelen, heb een beetje een stijf been, zit ’n bietje vast allemaal, mijn hele linker kant is vaak onwillig, jammer is dat altijd!!!
Ik heb dorst maar mijn drinken ligt in de koelkast en dat betekend dat ik me zou moeten bewegen en daar heb ik niet zoveel zin in, zit wel lekker zo op mijn bedje met een zak snoep ernaast!!
Anyway, na de behandeling ff een uurtje gaan zwemmen en chillen en rond 4u zijn we, Petey, Dag, Arie, Gozie, Tuk, Chan en ik, naar ’t strand geweest om te gaan eten, ’t eten was oke, hadden een tapas restaurantje gevonden en dit smaakte allemaal oke, niet ‘over de top te gek wauw’ we kregen olijven met vulling, wij vermoeden dat ’t iets van vis was :) geen idee, maar ’t was op zijn zachts gezegd, niet zo lekker :)
Na ’t eten zijn we ff ’t strand op gegaan, ’t water was heerlijk, lekker lauw…hebben ff een mega fotoshoot gehouden :) (zie mijn nieuwe profielfoto) en hebben ons ff vermaakt!! ’T Was kort maar krachtig…super gelachen en ff genoten van een andere omgeving. Ik moet toegeven, ik heb alleen maar gehaat, hahah…vond het hier maar niets, maar we reden langs de binnenstad en kon af en toe door een steegje kijken, ’t centrum in en ik moet zeggen, dit zag er van een afstandje al super uit, super veel historie, mooie gebouwen etc…jah…daar hou ik toch wel van. ’T Is dat vandaag alles dicht was, ik moeie benen heb, geen zin om te slenteren etc. anders had ik toch wel graag iets van de stad gaan bekijken, maar met maar 1 doel in mijn achterhoofd “de eindstreep halen” heb ik de juiste keuze gemaakt, door gewoon maar lekker wat te chillen en vooral niet teveel te gaan slenteren of gaan bakken…Wat verantwoord van mij heh :) hahaha…
Maar goed, toen we dus van het strand kwamen, hadden we natuurlijk zand tussen de teentjes en dat MOEST weg, dus wij moeilijk doen onder een douche daaro, zo gaan staan dat we niet helemaal nat zouden worden…haha…horen we Channie (geloof ik) zeggen “uhmm, ik ga mijn voeten daar wassen hoor” hahaha…zat er gewoon zo’n voetendouche ding (eentje op voethoogte) iets verderop :) moeten tocht eens verder gaan kijken dan ons neus lang is, maar das gewoon echt lastig want ik heb helemaal geen lange nase :) maar goed…je had er vast bij moeten zijn, ik vond het wel grappig…Channie was weer op haar droogst :) mooie dingen…
Verder zijn we erachter dat we prima Spaans spreken, overal moet gewoon OS achter…(toch?) Wij zijn vandaag met de taxos naar de beachos geweestos om wat te etos, klinkt best goed toch?? Wij vinden van wellos!! Hahaha, je zou het eens een halve dag, of gewoon alleen een half uur moeten proberen, klinkt best grappig :) vinden wij…hahaha…Ze spreekos hieros overigens helemaalos geen engelos, dat is wel teleurstellos, snap er niets vanos…engelos is toch een appeltje eitjos, en helemaal op ’t strandos zou je verwachtos dat ze wellos wat engelos kunnos, maar nee hooros, ze spreekos helemaal nientos engelos…jammeros, zou het een stukkos makkelosser maken!!! You get the idea :)
Net nog ff zitten chillen bij mij op de kamer, Tukkie zat hier omdat ze hier gratis i.net kan stelen :) Gozie kwam hier ff chillen en met haar ouders kletsen via Skype, Channie was hier gewoon :) omdat het hier gezellig is :) haha…en verder heb ik alle foto’s van vandaag van iedereen op mijn laptopper gezet, Arie kwam ze nog ff bekijken, dus was een gezellige boel…Nu ben ik weer alleen :| hahah…nee hoor, vind het niet erg!!!
Ga zo maar ff slapen, morgen gaan we BEGINNEN…
Voor jullie, slaap lekker of goeie morgen…en tot latersssss…

Ciaoieeeeeeeeeeeee…

P.s. Moto, ik drink gewoon oke hoor, heb mijn Aquarius Pro mee dus ben mezelf lekker aan het verwennen op ’t veld hahah…LOVE YOU!!

  • 26 Juli 2009 - 23:00

    MoTo:

    Mooi zo een daggie hè..Leuke foto's. Jij tan wel hoog springen zeg!

    Succes morgen..hoop dat we het een beetje kunnen volgen. Die eindstreep komt goed, daar geloof ik in.

    Fijn dat je oke drinkt, maar je moet GOED drinken. Gezien je verhaaltje hierboven, is ok matig, aardig, maar niet bijzonder, dus GOED drinken i.p.v. OKE!!!! ;-)
    Liefde X

  • 27 Juli 2009 - 05:20

    Opper Yup:

    hi yuppie,

    Jeetje... Wat kan ie hoog springos zeg... De timing van de andere was niet helemaal top, of komen ze gewoon niet van de grond af
    !? Ook een erg leuke foto van jou en Chant, maar dat kan ook niet anders, zo'n leuk stel... Hihihihi
    Zag dat Chissa ook lekker op tijd naar bed is gegaan... Arm kind en dan moet ze weer de hele dag werken...
    Wij hebben het ook heerlijk gehad op het strand... Die klein Stan is maar een droppie hoor... Zijn vader lag lekker te tukken en Stan zat lekker om zich heen te kijken, hij vond het allemaal veel te intressantos... Zo schattig.

    Nou... Heel veel succes vandaag!!!
    Hup Holland

    Love you and Chantos very much

  • 27 Juli 2009 - 08:33

    Mamsie:

    Haha, nou met dat eigen Spanos gaan jullie je wel redden daaros.
    Leuke fotos van jullie hihi.
    Nou nogmaals succes straks.
    X

  • 27 Juli 2009 - 15:17

    Moto:

    Je moet ff voor de grappos op www.abubu.nl kijken onder het kopje, even voorstellen!!! :D

    Je leest het vastos niet meer voor jullie wedstrijdos, maar toch nog een keros, heelos veelos succesos!! Franse kaasos van ze makenos!

    Tjuusos X

  • 27 Juli 2009 - 17:37

    Ria :

    hallo beckey wat een geweldig verhaal heb je er weer van gemaakt dat is erg leuk heerlijk naar het strand en lekker shillen je vermaakt je wel zie ik wij zijn vandaag naar artis geweest met kindewren en kleinkinderen en gisteren naar het strand dat was lekker het is goed dat je lekker ontspant zo dat je helemaal fris en vrolijk kan starten met de wedstrijden ik wens je in ieder geval heel veel succes met de ploeg de groetjes van ria

  • 27 Juli 2009 - 18:33

    Mamsie:

    Zo dat zit erop. Lekker snel klaar en Chantalle haha en Areke Speel, hihi, ze snappen er neks van, dan is jou Spaanos beteros.
    Morgen werken dus voor morgen vroeg alvast veel succes. X

  • 27 Juli 2009 - 20:52

    Opper Yuppos:

    Hi Yuppie,

    Gefeliciteerd met de 1e overwinning, die kan je maar vast ik je broekzak hebben... En Chantalle heb mie lekkos geslagos... ga zo door!
    Hup Holland!!!

    Heb net lekker gegeten bij jou thuis, Ray had lekker pasta gemaakt met garnalen en chamionos... niet dat jij dat lekker vind, maar ikke wel.
    Was erg gezellos en zit ook erg vollos...

    Morgen ochtend ben ik van de partij hoor... zorg dat ik optijd op het werk ben zodat ik de wedstrijd kan volgen... hihihihi... we hebben het zo druk he... Alles is klaar, super chill.

    Nou heel veel succes morgen vroeg!!!

    Love you
    "soumeru-power"

  • 27 Juli 2009 - 21:18

    Dex:

    That's the good life!
    Veel succes!!!!

  • 28 Juli 2009 - 17:17

    Ria Harskamp :

    hoi beckey
    wat een leuke foto`s en gefeliciteerd met de eerste overwinning goed hoor dit is een goede starthou het maar lekker vol zo dat vind ik helemaal top jullie kunnen het hoor succes bij de volgende wedstrijden groetjes ria

  • 28 Juli 2009 - 17:20

    Ria :

    beckey weet jij waar ik eventueel de wedstrijden kan volgen op tv of de computer zou het graag weten normaal hoorde ik het van jolanda maar die is er niet meer bij groetjes ria

  • 28 Juli 2009 - 20:47

    Ria :

    hoi becky
    net gelezen dat jullie ook van de russen hebben gewonnen goed hoor ga zo door groetjes ria

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rebecca

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 129689

Voorgaande reizen:

08 December 2012 - 02 Januari 2013

Holiday!

29 Februari 2012 - 21 Maart 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: