Laatste verhaaltje... - Reisverslag uit Macerata, Italië van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu Laatste verhaaltje... - Reisverslag uit Macerata, Italië van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu

Laatste verhaaltje...

Door: Becky Boop

Blijf op de hoogte en volg Rebecca

02 Oktober 2006 | Italië, Macerata

Zo...daar ben ik dan nog ff, voor de laatste keer dit jaar.

Macerata – Forli 0-7 en 0-2...dit betekende het einde van een leuk seizoen, finale niet gehaald maar gelukkig de Europa Cup 1 gewonnen afgelopen zomer, wat betekend dat we deze cup volgend jaar weer mogen verdedigen.

Ik ben inmiddels weer in het regenachtige mooie platte landje…en ben weer helemaal gesetteld and all…
Ben woensdagnacht geland op Schiphol waar Chis en Rafik me opwachtte om me in hun warme armpies te sluiten en me voor ff niet meer te laten gaan!! Heb me de laatste paar dagen in Italië goed vermaakt, heb eigenlijk alleen maar heerlijk genoten van de zon, lekker ontbijten op mijn balkonnetje, in de zon, getraind in de sportschool, gewinkeld, in de zon, gechilled op het balkon in mijn bikini, in de zon en mijn laatste boodschappen gedaan, in de zon. Heerlijk…!! Weinig geslapen de laatste dagen, iedere keer wanneer ik wakker werd (midden in de nacht meestal) keek ik mijn kamer rond en dacht alleen maar “hoe krijg ik al die bende mee naar huis, ik mag maar 20 kilo mee” en dan brak het zweet me uit…verschrikkelijk…!! En...”hmmm...dit is nu ook een beetje mijn thuis geworden en moet hier weer weg” maar goed, dat wist ik van tevoren dus ‘eigen schuld dikke bult’ :p De laatste 2 dagen me vooral bezig gehouden met pakken…je mag immers maar 2 tassen mee…nou…mensen…jullie kennen mij…dat werden er dus 3 :| Woensdag naar het vliegveld, ruim op tijd want moest mijn ticket ophalen etc. daar was natuurlijk iets mis mee dus duurde al met al 45min. en had daarna nog maar 10min de tijd om mijn tassen in te checken (dit is mijn geluk geweest vermoed ik) na 2 tassen op die band gezet te hebben…keken wij allen met een tevreden gezicht naar het schermpje dat het gewicht aangaf “19.8 kilo” keurig hoor…tot ik mijn laatste tas erop zette en deze woog ook nog eens “24 kilo” oops, een diepe zucht van mevrouw achter de balie en ik met een paar rode konen, dit had me een hoop centjes kunnen kosten, de man die me weg had gebracht legde ff uit dat ik 7 maanden voor Macerata had gesoftbald en ik nu weer naar huis ging, omdat het waarschijnlijk meer moeite kostte om alle kilo’s te verrekenen, heeft ze me maar gewoon ingecheckt en kon ik met mijn 4 tassen handbagage :| door de douane :) op naar Olanda. Via Rome en toen op naar Schiphol...heerlijk om hier te landen en te weten dat je ff niet meer terug hoeft, begrijp me niet verkeerd, ik heb het heel erg naar mijn zin gehad en zou zo weer terug gaan, maar ff lekker in mijn eigen bedje slapen, mijn familie en vriendjes om me heen...is toch ook wel genieten hoor. EN...ik mag meespelen met Sparks, waarmee we in de play offs stonden afgelopen weekend, tegen Twins, we hebben vrijdag, zaterdag en zondag gewonnen, wat betekend dat we in de Holland Series (finale) spelen tegen Terrasvogels, we hebben in ieder geval de Europa Cup 2 al op zak!!!
Ga nu op zoek naar een baantje en ik hoop volgend jaar weer terug te kunnen naar Macerata maar dat is nog even afwachten. Duim voor me :)

Heel erg bedankt voor alle leuke berichtjes op deze site en ik vond het erg leuk dat ik iedereen op deze manier op de hoogte kon houden.

Ik zie jullie allemaal snel weer.

Liefs,
Becky #31

Ciao ciao

  • 03 Oktober 2006 - 05:58

    ABA:

    Welkom terug toppertje!

  • 03 Oktober 2006 - 07:43

    Mama Soumeru:

    En de Familie is ook blij dat je terug bent en gaan zekers voor je duimen dat je straks weer in Italie rondhuppelt. Want een dochter blij en gelukkig zien is toch het allermooiste. En dan weer lekker die verhalen van je lezen. HAHA, we hebben genoten, met je. Meis we zijn trots op je. Dikke kus van je vader en Mams en zijn blij dat we je weer ff in het echt kunnen vasthouden. En kunnen shoppen samen HIHI.

  • 03 Oktober 2006 - 07:44

    Mama Soumeru:

    En de Familie is ook blij dat je terug bent en gaan zekers voor je duimen dat je straks weer in Italie rondhuppelt. Want een dochter blij en gelukkig zien is toch het allermooiste. En dan weer lekker die verhalen van je lezen. HAHA, we hebben genoten, met je. Meis we zijn trots op je. Dikke kus van je vader en Mams en zijn blij dat we je weer ff in het echt kunnen vasthouden. En kunnen shoppen samen HIHI.

  • 03 Oktober 2006 - 08:43

    Sabby:

    Sabby is heel blij dat je weer terug bent!!!!!!!

  • 03 Oktober 2006 - 13:54

    Anna:

    Anna en Pan Billen,
    Hopen je nog te zien nu je weer in NL bent.

    Welkom terug schat.
    Liefs Anna en Pan Billen

  • 05 Oktober 2006 - 06:19

    Pieter:

    leuk dat je weer terug bent meid. Fijn dat je het goed hebt gehad daar. Wie weet zien we elkaar weer...

  • 05 Oktober 2006 - 08:04

    Moto:

    Oh en ittuh, it ben oot blij dat je weer thuis bent :D. Meteen is het weer een bende en worden er elke dag min. 2 wasje gedraaid, hihi...;) Hold from you! xXx

  • 05 Oktober 2006 - 08:06

    Moto:

    1 wasje, 2 wasje...huh?

  • 11 Oktober 2006 - 18:02

    Jay:

    welkom terug in het land van de stampot!
    xxx

  • 13 Oktober 2006 - 22:54

    Jay:

    grote wasjes kleine wasjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rebecca

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 179
Totaal aantal bezoekers 129486

Voorgaande reizen:

08 December 2012 - 02 Januari 2013

Holiday!

29 Februari 2012 - 21 Maart 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: