Japan - NL 4-1... - Reisverslag uit Yokohama, Japan van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu Japan - NL 4-1... - Reisverslag uit Yokohama, Japan van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu

Japan - NL 4-1...

Door: Becky Boop

Blijf op de hoogte en volg Rebecca

17 November 2006 | Japan, Yokohama

Zoooo…eerste speeldag zat er gister op…4-1 verloren van de nummer 2 van de wereld…we hebben het helemaal niet slecht gedaan…
Gister verder niet veel gedaan…lekker ontbeten…haartjes van de meiden gedaan en toen moesten we naar het veld…GROOOOOT stadion…echt heeeel groot…kunstgras, in en outfield behalve de pitcher en thuisplaat…daar ligt gewoon gravel…wel mooi veldje hoor…
De wedstrijd was op zich wel een goeie wedstrijd…Japan kwam in de 1e inning op 3-0 voorsprong door gewoon pure honkslagen…(zo ongelooflijk makkelijk slaan zij maar dat mag ook wel als je op 4 dagen na, het hele jaar traint) daarna hebben ze tot de 6e inning niet meer gescoord…ze sloegen in de 6e inning een homerun en daar bleef het ook bij…wij hadden een aantal mooie plays, paar goeie honkslagen en zag er eigenlijk goed uit…
Het was overigens wel heel koud…brrr…ik heb niet gespeeld en stond echt te klappertanden aan de kant…
Na de wedstrijd hebben we gegeten en daarna lekker gechilled op de kamers…tis 1 gezellige boel met ons allen…leuk altijd weer met de meiden samen…!!!!
Vandaag spelen we tegen de joenaaitutsteeds om 10.00uur en om 15.30uur tegen China…

Ik wilde gister al een stukkie op mijn site zetten maar was met kleren en al in slaap gevallen om 22.00u of zo…tjah…ik ben ook de jongste nie meer…!!!! :|

Ik hou het kort want moet mijn pakkie aan gaan trekken en dan naar beneden want we vertrekken zo weer naar het veld…

Ik schrijf later weer….

Daaagggg…

  • 17 November 2006 - 23:22

    Moto:

    Gek zeg, bij ons is het nog, wat voor jou gister was, vrijdag. Ik vind het fijn om te lezen dat jullie steeds eten, ahihiee ;) Heel veel succes vandaag tegen de joenaaitutsteeds en Tjiena..Ik ben benieuwd hoe jullie het doen. We gaan het weer lezen.
    Mis jullie wel hoor. Wil jullie steeds smsen als ik iets meemaak, maar da heb geen zin natuurlijk. Stom hoor. Maar jullie zijn bijna thuis.
    Groetjes een een dikke knuffel van your koe.
    Hold from you xXx

  • 18 November 2006 - 07:12

    Mama Soumeru.:

    Ja inderdaad Chis is lastig he, maar beter als -8 uur. Dan moet je zo vroeg op HIHI. Ik vond het weer een leukverslag kind. Truien mee naar het veld zo he, want anders hebben jullie in no time ook last van spleetoogjes. Succes he en hoop snel te weten wat de uitslagen zijn. Duurt lang hoor. Dikke kus en we schrijven weer. Mams

  • 18 November 2006 - 07:13

    Mam Soumeru:

    Oh ja Ceriel heeft gisteren zijn eerste doelpunt in de Jupiler Leage gescoord en gewonnen, anders heeft het nog geen nut HIHI.

  • 18 November 2006 - 09:43

    Mar:

    Hey,
    Goed gedaan hoor! Echt klasse om 4-1 te spelen tegen de nummero 2 van de wereld!!
    Hou vol zo.
    Ik blijf hier in het kikkerlandje voor jullie duimen.
    Doe iedereen de groetjes and have fun!!

    kuss..

    Ps. Ben briefjes vergeten op te sturen, maak jij ze weer? ;)

  • 18 November 2006 - 11:03

    Mama Soumeru:

    De uitslagen van zaterdag staan er al op op teletekst. Goed gespeeld denk ik dames aan de uitslagen te zien. 0-2 en 7-8 close games. Ik kijk uit naar het verslag. XXXX

  • 18 November 2006 - 11:11

    Trudy:

    Ik sluit me helemaal bij mam Soumeru aan. Zonder extra info is dit echt een topprestatie. Close wedstrijden tegen de top van de wereld, kunnen jullie mooi in je zak steken. Deze kleine softbalnatie, waar het spelen van het spelletje nog altijd een "hobby"is, heeft echt wel wat te betekenen.
    Morgen voor de 3e en 4e plaats. Maak er een spetterende wedstrijd van. Veel succes, maar bovenal geniet van elk softbal moment.
    Trudy en Roy Connor.

  • 18 November 2006 - 11:20

    Mama Soumeru:

    De uitslagen van zaterdag staan er al op op teletekst. Goed gespeeld denk ik dames aan de uitslagen te zien. 0-2 en 7-8 close games. Ik kijk uit naar het verslag. XXXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rebecca

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 129450

Voorgaande reizen:

08 December 2012 - 02 Januari 2013

Holiday!

29 Februari 2012 - 21 Maart 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: