Nederland - Tsjechie 3-1... - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu Nederland - Tsjechie 3-1... - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu

Nederland - Tsjechie 3-1...

Door: Becky Boop

Blijf op de hoogte en volg Rebecca

28 Mei 2007 | Nederland, Haarlem

Nederland – Tsjechie 3-1…

Nou, daar ben ik dan eindelijk hoor, ’t EK is begonnen en we hebben ons 1e overwinning binnen… :) YESSS…hahah…we hebben een goeie wedstrijd gespeeld, het ging niet makkelijk, hun pitcher gooide een leuke bal en we leken er ff moeite mee te hebben…dankzij goed honklopen en op ’t juiste moment honkslaggie slaan en fouten afdwingen, hebben we gewonnen, in de laatste inning maakten we het nog ff spannend (tjah…we doen alles voor het publiek :)) maar we kwamen er goed uit en gingen mooi met de 1e punten naar huis!!! Het was lekker druk op ’t veld, complimenten voor Pirates…ziet er echt allemaal heel erg goed uit…nu nog hopen dat het iets warmer wordt want ik moet je vertellen, het is toch best koud, en dan zijn wij nog bezig en in beweging dus ik wil niet weten hoe ’t voor jullie is, zo aan de kant…!!!
Nou goed, ik kan je eerlijk gezegd niet zo heel veel vertellen over de wedstrijd aangezien ik in relieve (dit betekend dat ik warm moet gooien, stel dat het met onze pitcher niet meer gaat, dan moet ik klaar staan om haar te vervangen) stond en ik steeds in stond te gooien op een ander veld en ik dus weinig van de wedstrijd heb gezien…dus dat…sorry!!!

Dus ik zal je ff vertellen hoe ’t hier allemaal is…Haarlem is een mooie stad…hahah…wel gek dat we ‘thuis’ spelen…maar wel heel koel overigens…we slapen dus in het van der Valk hotel in Haarlem, super mooie/grote kamer met een lekkere grote badkamer…heerlijk…Kinge omschreef hem als ‘balzaal’ :) Ik zal ff foto’s maken morgen of zo…toch alle tijd!!!
Ben zelfs al 2x in bad geweest…en dat betekend dat ik me hier wel ok voel want mensen die mij kennen, die weten dat je mij met geen mogelijkheid in een bad kunt krijgen en al helemaal niet in een bad in een hotel…ik wordt al helemaal para bij het idee dat mensen daar met hun schimmelpoten in staan en dan zal ik er zeker met mijn blote bips in gaan zitten, nou…ik dacht het ff niet :) maar goed, is allemaal super schoon (dit maak ik mezelf maar wijs, vind in bad liggen eigenlijk wel lekker) en voordeel is ook dat we een bad en een douche apart hebben, dus nou…whatever…hahaha…ik vind het gewoon een lekker bad :)
Ik room overigens met onze rookie, Chantal…altijd gezellig…is net of ik mijn knuffel van huis mee heb genomen :) alleen kan deze knuffel ook nog eens softballen als de beste…koel heh…hihie!!!!
Ik moet je wel eerlijk bekennen dat ik mijn skonezussie Bebby mis als een gek…Bebby is normaal gesproken mijn roomie maar die is er helaas niet bij!!!
Zo ook mijn ‘partner in crime’ ‘zij die niet genoemd wil worden’ niet, YOU AND ME BABE…ik mis jullie als ’n gek, mogen jullie best weten!!!
Bebby, ik maak een foto van de kamer en alle spullen die ik van je heb gekregen…staat allemaal boven mijn bedje!!!

Nou mensen, weer genoeg getikt…het is inmiddels alweer 00.11u en morgen moeten we er weer staan…21.00u Griekenland – Nederland…(is overigens vanavond wanneer jullie dit lezen want zet het er morgen (vandaag dus…ahhaha…lekker verwarrend) anyway…zet het er morgen pas op!!!!!
Morgen (hahah…vandaag dus) om 10u ontbijten, om 11u wandelen om 12u trainen en dan weer eten, ff slapen, haren vlechten, wenkbrauwen epileren, nageltjes lakken…je kent het allemaal wel…hetgeen je gewoon allemaal doet voor een wedstrijd :D en dan weer naar het veld…
Ik ga jullie weer op de hoogte houden!!!!

Groetjes,
Becks

  • 28 Mei 2007 - 11:49

    Leon:

    zet em op, kom jullie wel ff checken deze week. ps heb je me mail gehad?
    groeten

  • 28 Mei 2007 - 11:51

    Chissa Moto Soumeru:

    Nou, ik was erbij hoor...het was in de eerste inning spannend en in de laatste, verder gebeurde er niet heel veel. Dus zoveel heb je niet gemist ;-)

    Ik ben nu het huis aan het opruimen, die je natuurlijk mooi rommelig heb achter gelaten, zodat je roomie Bebby normaal kan slapen. Ik zal goed voor haar zorgen ok! Wordt ze ineens mijn homie (niet mijn roomie, want ze heeft gewoon haar eigen kamer, maar mijn homie, omdat ze in ons home komt logeren ;-))

    Nou goed, ik ga me verder aankleden en opruimen en dan zien ik jou vanavond. Ditte tussie xXx

  • 28 Mei 2007 - 11:54

    Jaytje:

    Ben trots op je schat!
    Kom snel kijken met Ellery!

    Koesje

  • 28 Mei 2007 - 12:08

    BEBBY:

    Betta, Ik mis jou ook hoor ROOMIE! Maar ja ik dacht aangezien ik niet een kamer met jou kan delen op dit moment moet ik maar het huis delen met Moto! Ook hele leuke en nieuwe ervaringen...ik ben blij dat je gelukkig was met je EK survival koffertje ik dacht ja ik moet toch op de een of andere manier bij jou aanwezig zijn tijdens dit groot event!

    Jij snap dat jij mij de hele week als trouwe supporster in de stands zal zien, want I'M UR # 1 FAN!!!

    Tot vanavond Skonezussie!
    <3

  • 28 Mei 2007 - 13:12

    Nathalie:

    Hey

    SUC6!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 28 Mei 2007 - 16:04

    Sten:

    hey beck,
    was gaaf om jullie te zien spelen, jammer dat ik er niet bij kan zijn om het met jullie te kunen meemaken.
    Probeer deze week nog wel een aantal wedstrijden te komen kijken....Groetjes aan de rest.
    kus

  • 28 Mei 2007 - 18:45

    Trudy:

    Leuk om je verhalen weer te lezen. We blijven jou en het NL team deze week volgen. Helaas door het werk niet in staat om in A'dam zelf te komen kijken. We doen ons best om er zaterdag wel bij te zijn als jullie "Europees Kampioen?" worden.
    Je skonezussie zou er ook graag bij zijn, maar helaas een beetje laat terug uit the US of A. Er komen nog meer toernooien, dus de kans om opnieuw rooomies te worden zit er vast in.
    Kick some ass en laat de rest van europa maar een poepie ruiken.
    Groetjes Trudy en Roy

  • 28 Mei 2007 - 20:41

    Skeels:

    en dit bereikt door je fans op de tribune die al schreeuwend je naar de overwinning roepen!! ;)

  • 29 Mei 2007 - 13:52

    Zussie:

    Leuke wedstrijd... en uh wanneer ga jij spelen...?
    x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rebecca

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 109
Totaal aantal bezoekers 129466

Voorgaande reizen:

08 December 2012 - 02 Januari 2013

Holiday!

29 Februari 2012 - 21 Maart 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: