Duitsland – Nederland 3-12… - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu Duitsland – Nederland 3-12… - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu

Duitsland – Nederland 3-12…

Door: Becky Boop

Blijf op de hoogte en volg Rebecca

30 Mei 2007 | Nederland, Haarlem

Weer een dag verder, heerlijk zonnetje vandaag…was gister wel ff anders voor en tijdens de wedstrijd, wat een weertje joh…regen regen en nog eens regen…en grote dikke druppels ook…en had ik verdulleme net mijn haar gestijld…sjeisse :)
We hebben weer goed geslagen…in de 1e 2 innings stond het meteen 12-0, beetje jammer dat we daarna niet meer tot scoren zijn gekomen maar goed…toch lekker dat je meteen in de 1e inning 8 runs scoort…
Er gebeurt verder niet veel bijzonders…maken niet veel mee…
Vanmorgen weer gegeten…wat gelegen en toen moesten we wandelen naar het veld…Kim en ik zijn ff langs huis gegaan, wij moesten ff een voetbal en frisbee halen :) een deel van de groep is gaan slaan en een ander deel is gaan frisbee-en en voetballen, ik heb me wel vermaakt…heerlijk weertje, lekker in de korte broek met ons koppie in de zon, dat doet een mens goed hoor…Weer terug in het hotel, weer gegeten…en nu zitten Kos (Saskia Kosterink) en ik lekker in de lobby, chill onderuit…te internetten…nou…dit was het wel weer een beetje :) Vanavond om 9u tegen Oostenrijk en morgen ochtend om 9u spelen we geloof ik tegen Engeland of Rusland en morgenavond om 9u spelen we ook weer geloof ik!!! Laat het jullie wel weten.
Ohhh…zou het bijna vergeten maar gister was Erica Terpstra er nog, ze heeft de hele wedstrijd gekeken en daarna heeft ze ons nog even toegesproken, echt heeel leuk!!!!

Zo…dan ga ik nu ff slapen denk ik…of ff lekker in de zon zitten of zo…ff chillen gewoon..

Tot snel weer,
Becks

  • 30 Mei 2007 - 16:02

    Areke!!:

    Hej Becky...Jullie gaan supper goed man!! Zo wil ik het horen....! Blijf Gaan met die Banaan en WIN het ALL THE WAY!...ik volg jullie iedere dag in me computer les hihihi!! KUSS Arie

  • 30 Mei 2007 - 21:39

    Moto:

    Nou ik ben trots op je hoor zusje (ik loop ff voor op je verslagen)! Je hebt goed gegooid vandaag! Dikke *piep* 3 tequilla's of niet! LIEFDE xXx

  • 31 Mei 2007 - 11:03

    Sten:

    hoi becka...
    jullie doen het goed.Zag dat je weer even heb mogen gooien. Hoop dat je vanavond tegen Italie mag starten! Kom nadat ik met kim even gegooid heb ook naar de wedstrijd toe om jullie aan te moedigen.Ik ben de laatste dingen voor school ah regelen, als ik daar zin in heb..erg he?!
    Geniet ervan!
    kus sten (kirsten)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rebecca

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 119
Totaal aantal bezoekers 129471

Voorgaande reizen:

08 December 2012 - 02 Januari 2013

Holiday!

29 Februari 2012 - 21 Maart 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: