Giorno tres... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu Giorno tres... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu

Giorno tres...

Door: Becky Boop

Blijf op de hoogte en volg Rebecca

08 Juni 2007 | Nederland, Amsterdam

Nou…tjah…we maken niet zo heel veel mee hiero…
Vanmorgen weer gaan ontbijten, daarna weer gaan trainen…ging so so…wel lekker weer man…zonnetje scheen hard, dusuhmm…mijn sokken staan weer in mijn benen…damn it…dat wordt weer charmant op ‘t strand hoor…in mijn bikini met mijn sokken, korte broek en shirt in mijn lijf :| boehoe…!!!
Na de training lekker geluncht…EN TOEN…kwam DEBBYYYYDOOOOOH…yeuh…lekker zitten chillen op de kamer…wel wat vervelend nieuws…de reden dat Debby namelijk naar italie is gekomen is omdat Loes niet helemaal fit is…en er een keuze gemaakt moet worden of ze wel of niet kan spelen dit toernooi…de coachingstaff heeft besloten dat het niet verstandig is om Loes dit toernooi te laten spelen en om Debby op te nemen in de selectie… :( ik kan je vertellen mensen, dit is kut kut kut…vooral voor Loes…je werkt hier jarenlang naartoe en om door deze reden af te vallen…dat is gewoon zwaar kut…dat mag toch best gezegd worden…!!! Ik hoop dat Loes hier blijft om samen met ons (want ze is gewoon 1 van ons) het Olympische ticket binnen te halen…Sterkte Loes stoeipoes…!!! Wel fijn dat Debby alsnog is gekomen om het team te versterken!!!! En sowieso fijn dat ze er is…is toch mijn skonezussie en zonder haar is het toch net ff iets anders voor mij!!!

Tjah…we moeten weer verder toch…met ons allen gaan we ervoor…dus zo gingen we weer verder met chillen op onze kamer :) mensen…hier moet je gewoon allemaal bij zijn…het is 1 groot feest hier…nageltjes worden gelakt…(die lak wordt er weer af gehaald) en weer gelakt (en weer eraf gehaald :| MAKE UP YOUR MIND MENSEN, wel of geen lak?) en weeeer gelakt…kuitjes worden gemasseerd, tv wordt er gekeken en door bedden wordt er gezakt…zie foto…Debby en ik zakten door mijn bed…ik had het serieus nie eens door joh…haha…humor…nou…Deb de Bouwer heeft mijn bedje weer gefixt hoor…dus slapen kan weer op mijn heerlijke bedje…na al deze commotie moest er natuurlijk weer gegeten worden…mjammie…na het eten zijn we met een grote groep een gelato en cappuchino gaan eten en drinken…was wel ff gezellig…’t is wel grappig…tijdens het EK hebben we als team zijnde niet zo heel veel ondernomen en wanneer je dan in het buitenland zit…ga je toch wat sneller met z’n allen iets doen…gezellig hoor…we hebben zo’n leuke groep!!!
Tjah..en nu zitten we weer lekker op ons bedje…Petey zit wat te msnnen, Kos zit op het toilet en ik zit ook wat te tikken op m’n laptoppie…lekker chill :)

Morgen begint het toernooi en dan gaan we knallen mensen…om 12u hebben wij ons eerste wedstrijd…ik heb er zin in…heel leuk al die trainingen voor zo’n toernooi…maar eigenlijk wil ik gewoon spelen…en dat gaat morgen gebeuren…yiehaaa!!!!
Dus uhmm…ik ga ff mijn haren stijl maken en wenkbrauwen epileren…!!!! :P

A domani allemaal…

Ciao ciao

  • 08 Juni 2007 - 20:19

    Bebby En Betta:

    Mensen...Bebby is ook weer in the AIR...tjek haar site ook ff...www.dee.waarbenjij.nu Liefde...

  • 08 Juni 2007 - 20:22

    Mama Soumeru:

    HA HA zal jullie ook weer eens nie gebeuren. Beb d bouwert heb je hem goed gemaakt, niet dat ze en haar knieen straks blauw heeft en ook geen rug en armen meer heeft. Ze moet echt nog een tijdje mee hoor. Nou meiden Heel veel plezier en voor morgen heel veel succes met de eerste GAME.
    Hoop dat Loes het op kan brengen te blijven, net als jij Bec toen ooit, wel boellie shit voor haar. Heb haar al gesproken. Zou wel top zijn voor het Team, ze hoort er toch bij. En de Olympics zijn pas volgend jaar, dus tijd zat om te herstellen o nie.
    Nou meiden snoep ze, chil ze, lak ze, strait ze en SOFTBALLEN pot ver dorie.

    Chis heeft trouwens zwaar onweer in Haarlem, dus is ff off. was aan het kletsen met haar en foetsie was ze HIHI, ik vind da ook nie leuk, dat geknetter. Was zelfs een weeralarm afgekondigd. Veel inslagen enzo in het zuiden en westen. Mooi daar blijven. Is ook stik benauwd hier en 30 graden. Nou doei.
    Koessies voor allemaal.
    Moeders en vader.

  • 08 Juni 2007 - 20:58

    Heidi:

    eerst snoep en nu weer ijs!!!!! wil je mij jaloers maken?

    Succes morgen met de eerste wedstrijd!

    kus aan het hele team!
    heidi


  • 08 Juni 2007 - 21:01

    CMS:

    Nou heb de onweert overleeft hoor... :-S f*ck weer.

    Jullie zien er moe uit meisjes! Wel goed slapen hè (zegt zij die nie voor half 2 in dr bed ligt - nou en, ik heb geen OKT jah)! Beb de bouwert? Beb de brekert zul je bedoelen, ahaha, wat een stel hè. Nou ik vind het allemaal mooi. Veel plezier hebben, is zo belangrijk ;-)
    Heb je net een brief gestuurd Bec. Niet veel boeiends, maar wel heel veel te vertellen, hihi...Belangrijkste staat altijd onderaan hè :-D

    Nou Bec, heel veel succes en heel veel plezier vooral hè. Geniet van het spelletje waar je 500 jaar geleden met alle plezier aan bent begonnen en met je talenten en 'harde werken' :-p zover bent gekomen! Dus zet hem op, IK BEN VOOR JULLIE! Dikke kus en veel liefde xXx

  • 08 Juni 2007 - 21:29

    Elliebel:

    Tjilmoot!

    *tjilmootmove*

    Truste!

  • 09 Juni 2007 - 08:26

    Nouk:

    Becky, veel succes liefie! Ik hoor wel weer wat de uitslag is. Jullie gaan het redden!! Kussie, je nichie

  • 09 Juni 2007 - 08:55

    Mar:

    Heerlijk voor je dat Deb er weer bij is. Voor Loes inderdaad heel sneu, wil je haar veel sterkte wensen.

    Jullie hebben het zo te zien erg naar jullie zin! Hou het vast tijdens het toernooi ;)

    Heel veel succes met de eerste wedstrijd morgen!!!

    Voor Loes en Kristi: Heel veel sterkte!

    Voor Deb: Geweldig voor je!

    Voor Kos: Heul hard drukken!

    Voor iedereen: Doe je ding!

    Liefs Mar

  • 09 Juni 2007 - 16:13

    Chambilly:

    IK BEN JALOERS!!!...heus niet omdat jullie in Italy zitte..hell no...gewoon vanwege het IJS!!damn it...

    nou ok doei

  • 09 Juni 2007 - 19:56

    Mama Soumeru:

    Lekker zon 1ste wedstrijd. Die hebben jullie binnen, ben met smart aan het wachten op volgende verhaal, maar reageer maar vast HIHI.Vast na de opening heerlijk gaan eten.
    Hoe ist met de Italianen, hebben die veel andere speelsters toegevoegd. Was ik ff nieuwsgierig naar, jullie ook denk ik.
    Nou in iedergeval al vast heel veel SUCCES morgen, veel spaghetti eten, want daar worden hun ook sterk van, maar jullie sterker!!!!!!!

    Koes weer en tot laters. Mamsie

  • 09 Juni 2007 - 19:59

    Moeders:

    P.S. Is dat veld wel wat, lijkt zo niet goed?

  • 09 Juni 2007 - 20:03

    Mama Soumeru:

    P.P.S. Lekker ( zij die niet genoemd wil worden)dat je weer terug bent. Toppie.

  • 09 Juni 2007 - 20:04

    Mama Soumeru:

    P.P.S. Lekker ( zij die niet genoemd wil worden)dat je weer terug bent. Toppie.

  • 28 Mei 2008 - 19:59

    RIA HARSKAMP:

    HALLO BECKY IK WIL JE EVEN HEEL VEEL SUCCES TOE WENSEN IN DAT WARME EN VERRE LAND EN NATUURLIJK OOK HET HELE TEAM VEEL SUCCES IK LEES HET WEL IN DE KRANT GROETJES RIA

  • 14 Juli 2008 - 19:49

    RIA HARSKAMP:

    HALLO BECKY
    GEFELICITEERD DAT JE MEE NAAR CHINA MAG IK LAS HET NET OP TELETEX WAT EEN BELEVENIS ZEG JAMMER DAT LYNN GEERTMAN ER NIET BIJ IS ZE HAD ZOLANG GETRAIND OM TERUG TE KOMEN MAAR HELAAS NIET VOLDOENDE OM MEE TE MOGENMAAR JA ZE WAS ER OOK AL ERG LANG UIT
    IK KAN MORGEN AVOND HELAAS NIET KOMEN IK MOET OP MIJN KLEINKIND PASSEN VEEL SUCCES DIE MOETEN JULLIE ALLEBEI WINNEN HOOR IK HEB ER OOK WEER EEN KLEIN DOCHTER BIJ GEWELDIG HE SABINE HEET ZE EEN MOOI MEISJE IK ZAL NU WEL WEER TIKKEN ALS JE IN CHINA BENT IK HOOP DAT ER MEER IN DE KRANT KOMT TE STAAN SPORT GROETJES VAN RIA

  • 24 Juli 2008 - 17:35

    Ria:

    hoi becky hoe is het in japan heb je een goede reis gehad succes ria

  • 12 Augustus 2008 - 20:46

    RIA HARSKAMP:

    HOI BECKY HEB HET SOFTBAL GEZIEN OP TV EN DE COMPUTER HET BEGON VOORTVAREND EN INEENS OVER JAMMER HOOR DE START WAS PERFEKT ECHT GENIETEN NU MAAR WEER DE VOLGENDE WEDSTRYD NET ZOLANG TOT JULLIE WINNEN

  • 14 Augustus 2008 - 19:57

    RIA HARSKAMP:

    HOI BECKY
    WAT KNAP OM MET 3-0 TE VERLIEZEN VAN JAPAN DAT IS WEL DE TOP HOOR GEWELDIG IK WIST NIET WAT IK ZAG TOEN IK DE UITSLAG LAS IK DACHT WAT EEN TOP TEAM OM ZO EEN KLEINE UITSLAG TE KRIJGEN IK BEN WEL EERDER ALS DAT JIJ TIKT MAAR DAT GEEFT NIET HOOR IK LEES HET EVEN GOED WEL DE GROETJES VAN RIA ADIOS

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rebecca

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 188
Totaal aantal bezoekers 129464

Voorgaande reizen:

08 December 2012 - 02 Januari 2013

Holiday!

29 Februari 2012 - 21 Maart 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: