Giorno quattro.. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu Giorno quattro.. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu

Giorno quattro..

Door: Becky Boop

Blijf op de hoogte en volg Rebecca

09 Juni 2007 | Nederland, Amsterdam

En daaar zijn we weer…een dag en een winst verder…14-0 van Slowakije (geloof dat je dat zo schrijft) was een enerverend potje!!! Aan de ene kant leuk/lekker om eindelijk te mogen spelen maar de wedstrijden waar je het voor doet, die moeten nog komen!!!
Kan niet veel over de wedstrijd zeggen…we hebben erg goed staan slaan en verdedigend hebben we het netjes dicht gehouden…dus jah…zoals het moet…!!!
Morgenavond 8uur Italia-Nederland…heb er zin in!!!

We hebben vandaag niet veel gedaan…we hebben gegeten, beetje op de kamer gehangen en getut…vanavond was namelijk de opening…hier doen ze dat echt een beetje helemaal anders hoor…we gingen met alle teams naar Udine…leuk stadje (Udinese voetbalt hiero) zoals alle stadjes in Italie wel iets hebben…!! Ik zag nog allemaal oude bekenden, was helemaal in mijn element met mijn vriendinnetjes die ik al een tijdje niet had gezien etc, leuk hoor!!! Ze (de organisatie of iets dergelijks) hadden voor ieder land een tjah…hoe moet je dat noemen…pak gemaakt…met een thema van het land…zo liep onze meneer in een pak met een windmolen erop…zie foto (en mensen, het is hier zweetweer dus ik wil werkelijk waar niet weten hoe warm het voor die meneer geweest moet zijn, respect) …helemaal koel man…maar goed…op een plein werden we toegesproken door allemaal belangrijke mensen etc. en daarna werden we naar 1 van de speelvelden gereden waar we wat te eten kregen en ff konden socialicen met iedereen daaro…leuk georganiseerd hoor…!!! Hierna zijn we lekker naar het hotel gereden en nu zitten we dus weer op de kamer…ohhh…Dana en ik zijn door mijn bed gezakt…misschien moeten we een WK door het bed zakken organiseren…dan worden wij zeker wereldkampioen!!!
Maar goed…het is nu alweer bijna 12u en morgen om half 9 ontbijten…maar snel wat slaap pakken, moet er natuurlijk nie moe uit gaan zien hiero!!!
En mensen, vergeet nie om ook eens op www.dee.waarbenjij.nu te kijken…Bebby heeft allemaal leuke wist u datjes…super lachen!!!!

Notte e a domani…

Ciao ciao

  • 09 Juni 2007 - 22:35

    Trudy:

    Geweldige foto, die man moet het bijna begeven in die hitte.
    Laat die Italianen morgen (vandaag) maar weer ff weten, dat jullie een geduchte concurent zijn. Net als tijdens die 1ste ontmoetuing op het EK.
    Succes, we blijven je volgen op je site.
    Groetjes Trudy en Roy Connor

  • 10 Juni 2007 - 06:32

    Mama Soumeru:

    Ha daar was mijn story weer, Dus Nogmaals heel veel succes vandaag.
    Leuk zon opening zeg, dat zegt toch wel weer wat over die Italianen, beste mensen, vanavond op het veld ff niet dus.

    Meiden GO FOR IT.

    X mams.
    Kun je niet beter dat bed van je gelijk maar op de grond leggen, dat scheelt een hoop getrek en pijntjes iedere keer. Of een nieuwe aanvragen HIHI.

  • 10 Juni 2007 - 13:28

    CMS:

    Wereld Kampioen bedzakken?! Hmm...ja anders.

    Bec, ik, ja ikkuh, heb gister in een MINI TOOPER gezeten :-D vet leuke wagentjes man. Ik wil ook zo één!

    Gister bij een dure Italiaan gegeten, pfff...nie normaal, en om nou te zeggen: het was die prijs waar, neuhh niet egt. Maar goed het wel gezellig. Toen zijn we naar Bloemendaal gegaan. Jochem nog gezien, hij belde me op dat een DJ moest draaien en dat ie daarna met hem mee moest naar Zoetermeer om te MC-en. Dus heb ik ff met hem geknuffeld :-) Je krijgt de groetjes en veel succes gewenst. Daarna zijn we naar hotel arena gegaan, was gezellig, half 5 thuis, pff...voelde me nog best goed voor iemand die de dag ervoor om 4u pas in slaap durfde te vallen :-S Ga nu met Sabje naar de Pasar Malam in A'dam. Dus ik wens jou/jullie heeeeel veeeel succes! Dikke tus Chissa xXx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rebecca

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 123
Totaal aantal bezoekers 129461

Voorgaande reizen:

08 December 2012 - 02 Januari 2013

Holiday!

29 Februari 2012 - 21 Maart 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: