Dag 10, part 2... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu Dag 10, part 2... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu

Dag 10, part 2...

Door: Becky Boop

Blijf op de hoogte en volg Rebecca

17 Juni 2007 | Nederland, Amsterdam

Nou mensen…wat ongelooflijk dit zeg...
Weet nie waar ik moet beginnen…ik heb er (nog) geen woorden voor…dit is gewoon echt te bizar…
Vanmorgen vroeg op, we moesten officieel om half 11 spelen maar omdat de wedstrijd tussen Griekenland en Tsjechie gister zo laat gespeeld werd, werd de wedstrijd een uur uitgesteld!! Dus speelden om 12u tegen de Tsjechen…dat was me toch een wedstrijd…stonden 6-1 voor , Kristi stond echt een goede wedstrijd te gooien, die was echt op ’t juiste moment scherp, tot ik op de plaat kwam en 5 runs opgaf 6-6…(ik was niet best kan ik je vertellen) ik zag de bui al hangen hoor…wow man…zou toch k*t zijn als je een wedstrijd zo weg zou geven…maar gelukkig kwamen we terug door een geweldige 3honkslag van Jo, waar wij 3 runs op scoorden 6-9…mooie stand :) Na een klein uurtje rust moesten we weer aan de bak, weer een finale, weer Italie, de wedstrijd waar we weken naartoe hebben geleefd…tuurlijk moet je die finale halen maar goed…dat is via een omweg gelukt!!!
Daar sta je dan…honderden mensen zijn voor de Italianen, ik heb ze een half uur gehoord, toen werd het heel stilletjes...hoorde alleen nog maar onze fans…wauw…wat geweldig om al die mensen bij ons te hebben…
De wedstrijd ging gelijk op…en JUUTJE (zij die nu zeker wel genoemd gaat worden) deed het heel erg goed…heeft het goed dicht kunnen houden, en steeds als italie een run scoorde…scoorden wij ook meteen…(wel weer aantal mensen op de honken achter gelaten maar dat is allemaal nie meer relevant) Juutje heeft 4.2 inning gegooid toen ik erop kwam…Ik voelde me zoooo goed heh…die cirkel was van mij toen ik erop kwam…ik was zo relaxed…voor de kenners onder ons…ik liep mijn cirkeltje en voelde me totaal ontspannen…oh man…kan nie beschrijven hoe ik me voelde…!!! Ik kan ook helemaal nie zo goed vertellen wat er is gebeurt…ik zou het namelijk echt niet weten…ik weet alleen nog dat de laatste bal een dikke vette harde line drive richting 2e honk was en dat Lynn die uit de lucht plukte en wij die wedstrijd wonnen…enige dat ik nog weet is dat ik naar Nina wilde sprinten en ik gewoon door mijn hoeven zakte…ik was zo aan het schreeuwen en doen…haha…en een aantal meiden doken bovenop me...heb wat beelden terug gezien…echt ongelooflijk…echt oh man…ongelooflijk…wow…!!
We waren erbij op de aller 1e olympische spelen in ’96 en we zijn erbij op de laatste olympische spelen (voor softbal dan) in ’08 in Beijing…ONGELOOFLIJK…!!!
De NOS was er trouwens…koel heh…had ik toch een interview met ze…knapt net het elastiekie van mijn haar…dus mooi voor schut op de NATIONALE tv, en nu schijn ik ook nog onwijs gevloekt te hebben op de NATIONALE tv :| ik schaam me rot man…hahaha…sorry mensen…maar ik ben ook zo fucking blij man…en nogmaals…het is gewoon echt niet in woorden uit te drukken…hier hebben we met ons allen 8jaar naartoe gewerkt…en nu hebben we eindelijk hetgeen waar we zoveel hebben gelaten, verjaardagen van vrienden/familie, feestjes, nooit op vakantie..noem het allemaal maar op…hier hebben we het allemaal voor gedaan…alleen voor dit…alleen voor de OLYMPISCHE SPELEN….
WE MADE IT MENSEN…!!!!!!!!!!!!!!! Campione campione…ole ole ole…campione campione…ole ole ole…
Trouwens…de tribune was binnen no time helemaal leeg…geen italiaan meer te vinden…ghahahahahah…goed heh…om de italianen te verslaan op eigen bodem…dat is toch wel geweldig zeg…wow wow wow…
Er is waarschijnlijk zoveel dak ben vergeten te vertellen maar ben zo gesloopt nu…wil alleen nog maar slapen en wakker worden en realiseren dat dit toch echt geen droom is…het is echt gebeurt…Wat ben ik trots op dit team zeg…wat hebben wij het goed gedaan met ons allen….op ’t juiste moment gepiekt!!

Well people…nogmaals thanks for all your support en alles…en als ik nog iets bedenk…dan tik ik het later nog wel…Je snapt natuurlijk wel dat mijn site nog een jaartje in gebruik blijft :) er gaan een hoop toernooien etc. aankomen…!!!!!! YIEHAAAAA….

Nou…slaap lekker en tot snel!!

Liefs, Becky

  • 16 Juni 2007 - 23:34

    Tom:

    Ik vond je interview bij de NOS vet hoor;)

    Kussie

  • 17 Juni 2007 - 06:11

    Maurice:

    Nou super gedaan hoor. Helemaal toppie.
    Toen ik op internet de uitslag zag kon ik het bijna niet geloven echt werkelijk super cool.

    BSC-Spaghetti gewoon gapakt in eigen huis.

    Op naar Peking. Ni-Hao

  • 17 Juni 2007 - 06:56

    Fred:

    whooooooooow fantastisch meiden wat een ontlading zal dat gegeven hebben die laatste bal.
    Gefeliciteerd!!!!!!!!

  • 17 Juni 2007 - 08:23

    Sten:

    je interview was leuk hoor beck!!!!
    Ben trots op jullie allemaal, jaartje nog hard trainen dan maar he!?
    Zie je weer snel, dan kan ik jullie allemaal een dikke knuffel geven.
    xxx

  • 17 Juni 2007 - 08:47

    Bas:

    Opening bij Studio Sport!! Eindelijk hebben we ons zin....softbal in het middelpunt! Dankzij jullie. Gewelig gefeliciteerd allemaal!

    Liefs, Bas

  • 17 Juni 2007 - 08:55

    Papa Roy:

    Wij waren er niet bij, maar we hebben vanaf dag 1 alles gevolgd op internet.
    Wat zijn wij trots op jullie allemaal jullie hebben het dik verdiend om te winnen en winnen op het juiste momment.
    Beijing here we come.
    kusjes en wij zien jullie op Schiphol.
    Roy en Trudy.

  • 17 Juni 2007 - 09:21

    Mar:

    TOPPERS!!!!!

    kuss..

  • 17 Juni 2007 - 09:21

    Petra Beek:

    Hey Becky,
    Echt helemaal te gek dat jullie het gehaald hebben. Het oude gevoel van 12 jaar geleden komt weer helemaal terug. Direct kwam er rond 17.30 uur een hele telefoonketen op gang. Anita Kossen, Marjolein de Jong, Marlies, Madelon en ik... allemaal moesten we onze gevoelens delen met elkaar. Ongelooflijk net zoals jij het vertelde op TV.
    Ik kan mij dus voorstellen hoe jullie je voelen. Echt een super prestatie. Ga genieten en dromen van de volgende data, 12 tot en met 21 augustus 2008, het softbal toernooi.
    Nogmaals gefeliciteerd. En doe alle meiden de groeten.
    Met hel veel plezier heb ik al je stukjes gelezen. En een beetje kunnen voelen hoe het was daar in italie.
    En blijf het komende jaar alert. Ik wens jullie dat het anders gaat dan bij ons!! Zodat het een nog mooiere ervaring wordt dan wij hebben meegemaakt. Alvast een tip voor de coaches: houdt deze selectie, never change a winning TEAM. Dit schrijf ik ook namens Marlies, zij verdient namelijk, nu 12 jaar later, nog steeds haar brood met bedrijven te vertellen hoe je succesvol kunt zijn. En hoe snel dat succes ook weer kan verdwijnen... dus ook namens Marlies lieve groeten en wij steunen jullie ook het komende jaar weer!!!

  • 17 Juni 2007 - 11:12

    Marieke:

    Top meiden!!

    Ik ben trots!!! Echt super gaaf!

    Kus

  • 17 Juni 2007 - 11:27

    CMS:

    WAAAAAUUUUUUZERSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wat is dit super zussie! Echt waar...heb gister wel 500 x herhaald, Olympische Spelen pap...Olympische Spelen! Ik heb net als jij er geen woorden voor, hoe kun je deze vreugde ook uiten in woorden, kan gewoon nie!

    Nou goeie reis zo en ik zie je thuis! xXx Liefde xXx

  • 17 Juni 2007 - 11:30

    CMS:

    Ps. Over het interview...ten eerste wat een gevloek zeg, zo heb ik je niet opgevoed, ahaha ;) en je haren, zag je eerst nix van, dat je elastiekje los was gegaan, maar later draaide je je hoofd en toen zag ik idd dat je haren los zaten. Ahihiee...als je haar maar goed zit, ahaha...;) het kan erger hoor kind!

    Fucking de Olympische Spelen G*dverdomme...oh oh oh...die houden we erin hoor!

    En nu, nu Chanti nog met haar jong-oranje wereld kampioen worden, dan woon ik toch in een super huis, allemaal kampioentjes!! :-D

  • 17 Juni 2007 - 13:31

    Marije:

    Hey Becky! & team ;)
    Van harte gefeliciteerd?!?!?!?! Super VET hoor!
    Liefs,
    Marije

  • 17 Juni 2007 - 13:58

    Lau:

    He Beck,

    Jeetje wat ben ik trots op je en natuurlijk op iedereen!!!!! Eindelijk is het weer gelukt na al die inspanning van de afgelopen jaren. Ik heb nog steeds kippevel en heb onwijs staan juichen. Geniet er lekker van meis!!!! Feliciteer iedereen van me.

    Dikke kus Lau

  • 17 Juni 2007 - 16:32

    RIA HARSKAMP:

    HALLO BECKY VAN HARTE GEFELICITEERD MET HET BEHALEN VAN BIJING MET HET NEDERLANDS TEAM EINDELIJK DIE SPAGGETI ETERS VERSLAGEN HET INTERVIEUW WAS GAAF WAT WAS JE TROTS ZEG GEWELDIG NU NOG VEEL SUCCES TOEGEWENST VAN RIA HARSKAMP

  • 18 Juni 2007 - 07:01

    NoN:

    topper beck....

    kus

  • 18 Juni 2007 - 17:46

    Britt:

    Helemaal leuk om je verslag te lezen en om te lezen hoe geweldig blij je wel niet bent. En idd wat je ervoor allemaal laat staan en wat je er nu voor terug krijgt. Helaas heb ik de uitzending niet gezien, weet jij of ik hem nog ergens kan terugvinden? groetjes Brittje

  • 20 Juni 2007 - 10:06

    Jas:

    Hey Becks! Helemaal super! Geweldig dat jullie het gehaald hebben! Veel liefs, Jas

  • 20 Juni 2007 - 12:59

    Olaf:

    Beckster van harte gefeliciteerd!!! Super goed het OKT winnen!!
    Geniet er van.

    Ik volg jullie op afstand
    Groeten uit een altijd zonnig Curacao

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rebecca

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 129464

Voorgaande reizen:

08 December 2012 - 02 Januari 2013

Holiday!

29 Februari 2012 - 21 Maart 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: