Dutch Olympic Softball Team 2008… - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu Dutch Olympic Softball Team 2008… - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu

Dutch Olympic Softball Team 2008…

Door: Becky Boop

Blijf op de hoogte en volg Rebecca

30 November 2007 | Nederland, Haarlem

Jah mensen, jullie zijn het misschien vergeten…maar WIJ worden er nog dagelijks aan herinnerd dat wij ons hebben geplaatst voor de Olympische Spelen in Beijing volgend jaar :)
1 groot feest toen we het Olympisch kwalificatie toernooi deze zomer wonnen van de spaghetti-vreters ghahaaa…maar jah…nu moeten we er echt aan gaan geloven…we zijn nu alweer zo’n 2 maanden vol aan het trainen…1e maandje was heeeeerlijk, we konden nog lekker buiten trainen…je kent het wel…wind door de haartjes, rode neusjes, af en toe koude vingertjes…maar je kon lekker smijten over dat veld…paar meiden (uitslovers) konden die bal lekker over de hekken slaan en wij pitchers hadden af en toe wind mee en dan leek het nog wat :) maar nu zijn we alweer zeker een maandje binnen aan het trainen…:| dat is toch wel wat minder hoor…nadelen: ’t is wat kleiner, vreemd licht, je kunt niet eens normaal een gesprek voeren (tjah…er moet natuurlijk wel gesocialized worden) want de akoestiek is verschrikkelijk in de hal, geen hekken om de ballen over te slaan, geen wind mee, je moet veel meer rondjes rennen etc. Voordelen: ’t is wat kleiner dus als je de bal mist dan hoef je niet zo ver te lopen, geen rode neusjes, geen koude vingers, het is zo gehorig dat als je de bal hard gooit/slaat, dan lijkt het nog harder dan het in werkelijkheid is, geen wind tegen, geen coupe tegenwind, geen vieze kleren (want duiken in de zaal geeft minder vlekken dan in het gravel) etc etc. dus jah…zo heeft alles zijn voor en nadelen!!!
Maar goed…’t is ff wat anders dan 1 of 2x in de week trainen…we zijn maandag, woensdag, vrijdag en zaterdag met het team aan het trainen en daarnaast moeten we ook nog 2x fitnessen :| het is me allemaal wat…!!! Maar goed…wat hebben wij te klagen…niet zoveel…in februari gaan we bijna een maand naar San Francisco en Hawaii…jah mensen…HAWAII…ahahah…dat is me toch wat heh???!!! Ik heb overigens het schema nog eens ff goed bekeken…en het is zeker geen vakantie…wedstrijden en trainingen, bijna iedere dag…maar goed…who cares…we zitten op HAWAII :) ghahaha…!!! Jullie zullen heus wel weer op de hoogte gehouden worden via mijn waarbenjij.nu hoor…wees niet bang…zal wat foto’s maken ;)
Verder mogen we voor het eerst naar het Sportgala, je weet wel…dat altijd op de NOS wordt uitgezonden…het sportgala waar de beste sporters geëerd worden voor hun goede prestaties die ze hebben geleverd in 2007. Normaal gesproken zit ik voor de televisie met mijn zussies te kijken, maar nu mogen we er zelf naartoe…dus jurken worden gekocht, afspraken voor mooie nageltjes staan in de agenda’s en over kapsels/accessoires/schoenen/vervoer/partners wordt nagedacht!!! Ikzelf neem mijn zus Sabrina mee…mijn zussie Charissa gaat met haar vriendje Rafik die ook een a-sporter is, hij doet taekwondo (mooie sport om te zien en ook koel om hem te zien, de passie, de snelheid, de techniek…jah…het is mooi om ook andere sporters zo intens bezig te zien met hun hobby) en neemt mijn zussie dus mee…das toch koel??? Normaal gesproken kijken we het samen op tv en nu zitten we samen in de zaal…ik vind het allemaal wel wat!!!
Debby en ik zijn 2 weken geleden op jurkenjacht geweest…we waren beiden binnen 2uur klaar en hebben een super mooie jurk gevonden, Deb heeft al mooie pumps…ik ben nog zoekende!!!
2 weken geleden moesten we naar Papendal om wat info te krijgen over Beijing, hun cultuur etc. en verder moesten we de pakken passen die we met bv de opening ceremonie aan moeten en we moesten kleding van Asics (mijn werkgever :)) passen. Ziet er allemaal keurig uit en kan eigenlijk niet wachten tot het allemaal zover is…maar goed…dat duurt nog wel ff…eerst maar eens flink aan de bak…en zorgen dat de coaches niet om je heen kunnen…wat dus betekend…geselecteerd worden voor de Olympische Spelen, en dan zien we wel weer verder…stap voor stap!!!!
Nou, ik zal jullie zo nu en dan op de hoogte houden van alle ontwikkelingen via mijn waarbenjij.nu. dan weten jullie een beetje waar we het hele jaar mee bezig zijn!!!!

Hmmm…was is eigenlijk ‘tot ziens’ of ‘doei’ in het Chinees?????

For now…’Becky says bye’

  • 01 December 2007 - 10:55

    Dex:

    Jaja. Hard bikkelen hoort er ook bij!! Helpt denk ook wel als je straks in Hawaii zit. Ik ben jaloers!
    X

  • 01 December 2007 - 10:56

    Moto:

    Dat weet ik toch allemaal!! :-P

  • 01 December 2007 - 11:55

    Loulou:

    I feel you!! hahahaa mooie tijden. We weten waar we t voor doen.

    loulou

    PS: we gaan niet meer spinnen hoor!!!

  • 01 December 2007 - 17:58

    Mama Soumeru:

    Nou leuk weer deze update, jullie zijn goed bezig en het scheelt dat jullie straks een maand op Hawai zitten, als jullie dan terug zijn, begint het hier hopenlijk weer wat beter weer te worden, dus die zaal scheelt toch weer een maand dan. Dan weer bijna met de spikes in het gras.
    Ben zo benieuwd naar al die meiden in die mooie jurken, altijd in trainingspak enzo, en nu op de high Heels, breken jullie de enkels nie he HIHI. Zorg wel dat jullie in beeld komen de 18de december. We zullen voor de buis zitten.
    Nou succes verders en misschien horen we elkaar binnenkort weer en gaan elkaar zekers met de Kerst zien.
    Loves Muttie.

  • 03 December 2007 - 08:39

    Opper Yup:

    Hij zussie, leuk dat je alles weer gaat bijhouden. Nu jullie verhuisd zijn en practisch niet meer elke dag over de vloer komen, blijf ik toch op de hoogte.
    Nou ik moet aan de bak hoor...

    Liefde

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rebecca

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 123
Totaal aantal bezoekers 129466

Voorgaande reizen:

08 December 2012 - 02 Januari 2013

Holiday!

29 Februari 2012 - 21 Maart 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: