Day ik weet niet meer welke day…die dag dus… - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu Day ik weet niet meer welke day…die dag dus… - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu

Day ik weet niet meer welke day…die dag dus…

Door: Becky Boop

Blijf op de hoogte en volg Rebecca

19 Februari 2008 | Verenigde Staten, San Francisco

Nou…daar ben ik dan eindelijk weer mensen…it’s been a while…sorry for that…’t is niet dat ik druk ben geweest of zo…ik heb gewoon niet echt zin gehad…hahah…ben gewoon heel eerlijk met jullie ;)

Uhmmm….tjah…weet dus niet zo goed of ik alles in de juiste volgorde tik maar goed…alsof jullie ook maar enigszins weten wat de juiste volgorde is :)
Ok…Gameday!!!! Dus we liggen in bed…en Deb vraagt of ik haar wil vlechten…wil ik wel…maaaar…ze wil graag 2 vlechten die uiteindelijk 1 worden onderin, dus ik zeg…’dat kan ik niet hoor’ dus Deb…’ach dat kan jij best Miss Creatie’ :| dus ik ‘miscreatie??’ ook niet lief…hahahaha…nou…om half 6 smorgens was dat gewoon echt wel grappig hoor…maar goed…het was me gelukt en was gewoon hartstikke mooi…ik had het opgenomen (hierover later meer) dus hartstikke mooi!!!
We vertrokken om 09.30u richting Saint Mary’s College om daar een 10inning :| jah mensen…dat lezen jullie goed 10inning game dus…te spelen…we beginnen een beetje gespannen achtig…maar daarna ging ’t goed…Nina, Loes, Jo en jaja Peetje sloegen een HOMERUNNNN!!! Petey sloeg haar aller aller aller eerste HOMERUN…en om het extra mooi te maken, was dit een GRAND SLAM HOMERUN…(voor de mensen die werkelijk waar geen idee hebben, dit is een homerun geslagen, met alle 3 de honken bezet) dit is toch kikkuh…voor kleine Petey…ik vond het stoer…als je het doet…doe je het goed, zal ze gedacht hebben :) maar goed…we vertrokken dus om 09.30…stonden rond 10.00u op het veld en kwamen rond 16.00u van het veld…kan je vertellen…dit was een lange dag op het veld!!! Na de wedstrijd zijn we ff Lacrosse gaan kijken (dit is denk ik een soort van Football met Icehockey gemixt) dit gaat me er toch hard aan toe…ze spelen op een veld met 2 doeltjes en een stok met een soort van gehaakte tok eraan :) en een bal, die moet natuurlijk in die doeltjes terecht komen…nou…voordat dat het geval is…gaat er een hoop slag/bruut geweld/stoot/beuk-werk aan vooraf…ze slaan elkaar met die stokken voor elkaars hersens etc. je schijnt elkaar te mogen rossen met die stok als je andermans stok maar raakt…nou…ik zou er BLOEDLINK van worden…wat een zinloos geweld…maar goed…wel leuk om te zien…
Ik had dus gefilmd die dag…hahahahaah…allemaal leuke interviews etc. NOU…hahahah…blijkt dus dat ik het verkeerd heb gedaan…(hijs nieuw en ik moet er nog een beetje aan wennen) alles wat ik op had willen nemen was in de standby positie en alles wat in standby positie moest zijn, heb ik gefilmd…hahahaha…wat een nerd hahahahahaha…moet er nog om lachen…maar goed…dat doe ik dus nooit meer…hahaha…
Oh en weet je...als ik dan toch mezelf voor schut aan het zetten ben…heb de laatste tijd echt issues onder de douche joh…laatst was ik mijn beentjes aan het scheren…knal ik toch kei hard met mijn elleboog tegen dat ding waar de douchekop aan zit, dus had 2 dagen een lamme arm, want was natuurlijk precies op een spier…toen stond ik hier laatst mijn beentjes te scheren…scheer ik me kei hard in mijn vinger…hahahaha…bloeien als een rund gek…en toen pakte ik mijn shampoo fles, (heb hier shampoo gekocht en aangezien hier alles groot is, is ook die fles groot) dus ik pak dat ding…glijdt uit mijn hand…zo op 1 van mijn teentjes…teen open en ook bloeien als een rund…hahahaha…ik stond gewoon om mezelf te lachen want wat een freaking nerd ben ik gek….hahaha…en het is nog erger dat ik dit met jullie deel…hahaha…maar goed…who cares…NOT ME…hahaha…
Maar goed…dit was dus gameday…the day after…niet veel bijzonders gedaan…beetje getraind…gegooid (lost my speed) geslagen en verder niet veel bijzonders…daarna ff gechilled op de kamer en daarna naar de Walmart…beetje boodschappies gedaan…verder niets…daarna lekker bij de mexicaan wezen eten en that’s it…lekker chill daggie…
Vandaag hadden we om 09.00u of zo, krachttraining in het football stadium…mooi zijn die altijd…behalve als je trap moet rennen daaro…maar gelukkig hoefden we maar 1x naar boven te rennen…beetje gespringtouwd/spring getouwd hahaha…geen idee wat het moet zijn…touwtje gesprongen…jah…die vind ik mooi…dus touwtje gesprongen en verder het krachtprogramma afgewerkt dat ik moest doen…daarna slagtraining…was wel aanpoten…maar was lekker…ging wel ok…daarna zijn we gaan lunchen…toen zijn Deb, Kim, Jo en ik telefoons gaan kopen…dus vanaf nu heb ik hiero een mobiel…geen idee wat mijn nummer is…dus mocht je me willen smsen of zo…laat ff een berichtje achter, dan sms ik jou...en dan moet je gewoon naar dat nummer replyen :) daarna ff gechilled in het hotel…toen zijn we met ons allen gaan eten bij de zus van coach Kelly…wat een huissie joh…groot…met zwembad en bubbelbad etc…heerlijk eten en was gewoon lekker gezellig…leek wel een beetje vakantie…heerlijk…rond 20.00uur richting huis gereden…we moesten nog tanken hahaah…maar toen dacht RobO (de fysio) dat ie een bepaalde bocht wel kon maken, maar dat kon hij dus niet :) toen moest ie in zijn achteruit…en er zit zo’n piepding op, dat wanneer je ergens bijna tegenaan zit..hij gaat piepen…nou…Rob W. stond dus achter de bus…dat ding piepen…hahaha…super grappig…maar goed…had je bij moeten zijn misschien hahaah…
Nou…dit was het wel zo’n beetje :)

Vandaag moeten spelen we om 3uur…ben beniewd…het regent en het is koud…dus voelt lekker als thuis :| alleen is/ligt het veld mooier…is het hier allemaal iets goedkoper, de bedden zijn groter, we hebben airco, de was wordt gewassen voor ons, eten wordt gekookt voor ons etc etc. hahahahah….

Have a good one…

Buhbye….

  • 19 Februari 2008 - 17:37

    Mama Chantal:

    Hoi rebecca, wat een verhaal schrijf jij toch weer.Daar wilden we wel weer even op wachten, hoor.Lijkt wel of je een beetje chaotisch bent, hahahaha
    Het is heerlijk om jullie avonturen buiten het softballen te lezen. Ga zo door en je weet het beroemde gezegde van een zeer beroemde nr.14: "sporten is niets meer dan plezier hebben".

    dikke kus voor iedereen.

  • 19 Februari 2008 - 20:03

    Nel Kroesen:

    hallo rebecca,
    leuk die verslagen van jou, debby en nina te lezen.
    doe jij wel een beetje voorzichtig met al die enge dingen (heb je genoeg pleisters bij je). Volgens mij hebben jullie het erg naar jullie zin.
    geniet er maar lekker van.
    dikke kus van henny en mij

  • 19 Februari 2008 - 21:14

    Yuppie Moto:

    Sjonge jonge, wat ben je toch weer bezig. Kijk je wel een btje uit onder die douche, je zou toch geblesseerd raken onder dat ding..Dat moeten we niet hebben hoor.
    Heb je brief gefaxt, hoop dat je hem gekregen hebt (4 pagina's in totaal)! Laat je me ff weten of je hem heb gehad?
    Nou ik ga ff nog wat voor school doen. In afwachting op je nieuwe story.

    Nog 22 dagen...

  • 19 Februari 2008 - 23:19

    Nine:

    Betta, doe rustig met je kleine poepteentjes..en ze zeggen altijd liever een snee in mijn vinger dan.....dus dat!

    Rock Em Hard

    Big Kiss On Ya Small Butt
    Nine

  • 20 Februari 2008 - 08:05

    Heidi:

    Leuk om je verhalen te lezen! Veel plezier daar en een kus aan iedereen.


  • 20 Februari 2008 - 17:29

    Mama Soumeru:

    Haha, ja echt een nerd, beetje jammer dat het zo slecht weer is, hier is het koud maar droog, 10 graden. Inderdaad een beetje carefullig onder de douche meis, dadelijk mis je een teen of vinger, en ik kan je vertellen, kan lastig zijn.
    Nou zal de zon naar jullie terug sturen, zodat het programma weer normaal afgewerkt kan worden, want dit is neks natuurlijk. Regen en kou, dan konden jullie net zo goed indoor hier spelen. Maar we gaan nog naar Honolulu en daar is het vet warm, zonneschermen, brillen en sunblocks voor de tere Hollandse huidjes. Anders heppie straks ook nog blaren, 9 tenen en 9 vingers, das toch iets te heftig.
    Meiden geniet van wat er komen gaat.
    We keep in Touch.
    Dikke kus je moeders. XXXXXXX

  • 20 Februari 2008 - 18:01

    Mama Soumeru:

    Volgens de weather dinges blijft het tot zondag dit weer, nie mooi he. XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rebecca

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 190
Totaal aantal bezoekers 129486

Voorgaande reizen:

08 December 2012 - 02 Januari 2013

Holiday!

29 Februari 2012 - 21 Maart 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: