Day 1 and 2... - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu Day 1 and 2... - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu

Day 1 and 2...

Door: Becky Boop

Blijf op de hoogte en volg Rebecca

15 Februari 2008 | Verenigde Staten, San Francisco

Zoooo…daar ben ik dan eindelijk…Zijn een paar lange vermoeiende dagen geweest…

Om 5.30u op om de laatste spulletjes te pakken…ging natuurlijk pas om 2u slapen omdat ik toen het meeste had ingepakt…had niet zoveel slaap gehad…dus met 2 ogen die dichtgedrukt werden door de wallen, ging ik verder met pakken…Nog nooit heb ik onder het toegestane gewicht gezeten…nou…de dag was daar dat het me MAKKELIJK is gelukt…19.3kilo (we mochten 23kilo meenemen) Goed heh???? :)
Nou goed…op het vliegveld loop je weer wat te struinen, je te vervelen, je geestelijk voor te bereiden op de lange vlucht etc. pff…duurt altijd lang man…maar goed…eenmaal in het vliegtuig…zat lekker naast Deb…toen er voor in het vliegtuig wat stoelen vrij waren, daar is net ff iets meer beenruimte…daar mocht Deb gaan zitten…dus hadden we allebei lekker 2 stoelen voor onszelf…dus ik heb mezelf opgevouwen en heb lekker een paar uur geslapen…de 1e vlucht was ok…beetje geslapen, beetje gekletst etc…Op Chicago moesten we door de douane…en daar ging het mis hoor…allerlei vragen werden er gesteld etc…en ik kreeg mooi mijn paspoort niet terug…damnnn…ik dacht alleen maar “schiet op man, wil de sneeuw in” het was immers -7 graden in Chicago en er lag een dik pak sneeuw daaro…maar goed…daar dacht ik heus niet echt aan hoor…toen ik daar stond…zonder paspoort…had ik toch wel ff het zweet in mijn handjes hoor…maar goed…ik moest dus ff mee met de police… :| maar goed…na enig uitleg etc. mocht ik weer gaan…(3jr. geleden zou ik naar de States gaan om met Deb daar naar school te gaan, hiervoor moet je een visum aanvragen etc. en omdat ik nooit naar de States ben gegaan (lees 1 van de 1e verhalen) krijg je een soort van ‘bad mark’ omdat het natuurlijk een beetje vreemd is als je wel je aanvraag heb ingediend maar je dus nooit bent geweest…dus ik moest ff uitleggen hoe of wat en toen mocht ik weer gaan) Toen kon ik eindelijk de sneeuw in…we leken wel een stel kleine kinderen die nog nooit sneeuw hebben gezien…wat een mooi pak sneeuw zeg…hihie…foto’s gemaakt en moesten door naar de volgende vlucht…nouuuu daar moesten we dus ff wachten op Coach Wells, we moesten onze tassen opnieuw inchecken of hoe noem je dat…en tjah…Coach Kelly had de handbagage van Coach Wells op de band gezet, wat dus betekende dat ze eigenlijk niets meer bij zich had, geen portemonnee, etc etc. lastig toch…maar goed…ze heeft hem terug gekregen hoor…dus toen konden we toch nog mee :)
Harde stoelen joh, en ohh…we stonden ook nog een uur te wachten omdat iemand vergeten was de wc’s leeg te maken of zo…lekker dan…Maar goed…na iets van 4uur vliegen, helemaal gesloopt aangekomen in San Francisco…in het hotel aangekomen konden we de kamers in…ik room natuurlijk met Debby…en damn…GROTE kamers met 2 queensize bedden…YESSS…maar helaas…we moesten eerst eten, zijn naar de Chinees geweest…ik heb wel 1 ½ bord leeg gegeten…heerlijk…daarna lekker gedoucht…tv gekeken (kwam erachter dat de nieuwe serie America’s next top model over 5 dagen begint…yesssss) en toen als een blok in slaap gevallen…werd rond half 6 wakker…en zag Deb net naar het toilet gaan…toen ze weer terug was lag ik gewoon een beetje te liggen, probeerde nog een beetje te slapen maar hoorde Deb maar draaien, dus ik ging ff kijken ze of ze nog wakker was (samen is toch gezelliger) ligt ze toch te dwijlen over dat bed…zag er echt super grappig uit…dus ik ‘uhhmmm doe jij nou?” was ze haar tel aan het zoeken…hahaha…leg ergens onder het bed of zo…nou jah…ik lag dus een half uur te denken aan de pancakes die beneden lagen te wachten op me…dus was blij dat we eindelijk konden eten…lekker pancakes en waffles…heeerlijk…hihihi…
Daarna zijn we met ons allen gaan wandelen…super mooi hier man…water everywhere…Golden Gate Bridge op de achtergrond…mooie bootjes etc…super mooi, dus veel foto’s gemaakt natuurlijk :) Deb en ik zijn ff langs Starbucks gelopen…mjammie…daarna geluncht, kreeg allerlei complimenten van de meneer die me hielp, hij zei dat ik netjes opgevoed ben omdat ik overal please en thank you achter zei…hihihie…Well done papa en mama hihihie…en verder vond hij het interessant om te zien dat wij ALLEMAAL iets gezonds bestelde…goed heh….hihie…zijn toch leuke dingen om te horen…rond 3u gaan trainen…lekker in het zonnetje…dus meteen beetje verbrande wangetjes…gooien op het veld was wel weer ff wennen zeg…op de terugweg reden we langs het water, super mooie zonsondergang…allemaal mooie kleurtjes…San Francisco by night is wel mooi zeg…!!! Even thuis gechilled, gedoucht etc. en toen naar Denny’s, 1 of andere tent, beetje fastfood idee…nou fast food my ass…we hebben 1 ½ uur moeten wachten op ons eten…toen hadden mensen die na ons kwamen al hun eten op etc. dus je snapt dat we helemaal geen zin meer hadden en zelfs gewoon bloed chagrijnig waren, dus snel wat naar binnen gewerkt en toen naar huis…viel als een blok in slaap rond 10u of zo en werd vanmorgen rond 6u weer wakker, Deb ook dus we zijn rond 6.30u gaan ontbijten en zitten nu weer op de kamer…America’s next topmodel te kijken…tjah…je moet wat…!!! Ik zie het zonnetje alweer schijnen dus heb er weer zin in vandaag…!!!
Ik ga ff douchen etc. en me klaarmaken voor de training…!!!

Buhbye…

  • 15 Februari 2008 - 16:39

    P.S.:

    We liggen op kamer 615!!!!

  • 15 Februari 2008 - 17:10

    Mam Soumeru:

    Nou klinkt allemaal weer onwijs goed tot nu toe HIHI. En ben toch blij dat we je zo afgericht hebben en dat je er iets mee doet HAHA. Vast wel lekker weer in de wei met het gras onder de spikes. Hoop als jullie terugkomen dat het dan ook gras weer is hiero. Nou geniet ze, trains ze en tot snel. Leuk dat je zo snel schrijft.
    Groeten aan everybody en koes van hoes. Mam and Dad. XXXXXXX Love You

  • 15 Februari 2008 - 18:04

    Trudy:

    Hoi Becky
    We gaan natuurlijk ook jouw verhaaltjes weer lezen. Blijven we tenminste op de hoogte van Deb's escapedes met haar telefoon. Ze heeft een gave om er altijd iets raars mee te doen.
    Geniet van deze trip. Straks niet te veel hula hula dansjes maken.Laat ze daar in de States en op Hawaii maar weer even zien dat die Hollandse Ladies echt wel weten wat softball is.
    Groetjes Roy en Trudy Connor.

  • 15 Februari 2008 - 18:20

    Moto:

    Ok, huis is zo goed als gereinigd, behalve de keuken nog. Prettig om te weten dat er vanavond niet weer rommel ligt, omdat jullie net terug komen van de training, hihi ;-)

    Klinkt allemaal goed weer hoor. En NIET VERRADEN WIE GAAT WINNEN MET ANTM JAAA!!! Hihi...

    Ben nu heel ongezond een dikke vette pizza aan het eten, maar oh zo lekker, hihi...Morgen verjaardag van ome Piet & zondag naar tante Sien, heb er zin in. Nou ga verder je brief schrijven & zo ff naar de training, Rafik ondersteunen.

    Spreek je snel. Liefde X

  • 16 Februari 2008 - 13:39

    Zwembaddhitter:

    Succes met jullie Game today!

    HIGH .... (what)?


  • 17 Februari 2008 - 09:02

    Mar:

    Op zich best een beetje spannend zo een paspoort affaire maar gelukkig is het goed gekomen.

    Lekker genieten moppie!


  • 17 Februari 2008 - 19:31

    Venker:

    Bekster!

    Klinkt goed allemaal! Tot morgen!;-)

    Tjilmoot.. x

  • 18 Februari 2008 - 14:17

    Moto:

    Waarismijnzusje.nou

  • 18 Februari 2008 - 17:14

    Mama Soumeru:

    Bec, verhaaltjes?????? We miss them and You. X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rebecca

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 129751

Voorgaande reizen:

08 December 2012 - 02 Januari 2013

Holiday!

29 Februari 2012 - 21 Maart 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: