Trip 1... - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu Trip 1... - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu

Trip 1...

Door: Becky Boop

Blijf op de hoogte en volg Rebecca

12 Februari 2008 | Verenigde Staten, San Francisco

Jah jah mensen, daar zijn we weer…het heeft even geduurd…maaaaar…dan heb je ook wat…zegt men…nou…ik kan je dit vertellen…het duurt al een hele tijd…zit al een uur naar mijn spullen te kijken…en het duurt maar en het duurt maar…maar ik heb nog helemaal niets… :| jaaaah teveel om in 1 tas te stoppen…dus stress mensen…stress!!!! :)
Nee hoor…ik hou me goed…ik maak me niet druk…zit gewoon lekker te chillen en nou jah…ik zie wel waar het schip strandt…

Ik zal jullie een klein beetje bij kletsen…
Nou…dat was het…hahahaha…ik heb niet zo heel veel mee gemaakt…ben een beetje niet-fit geweest…last van mijn arm…opgezette hand, pijnlijke pols…pijnlijke bilspieren etc etc…voor mij allemaal vrij normaal om die pijntjes te voelen…nou mensen…dat is het dus niet…heb ik mij keer op keer laten vertellen door mijn fysio…dus vanaf nu laat ik me maar goed verzorgen door hem…hoewel…hij vond het nodig om naar Amerika te vertrekken…je wordt bedankt Willem…I NEED YOU!!!! Hahahaha…misschien ietwat overdreven…maar goed…het is wel gezellig daar op de praktijk…!!!
Anyway…ben langzamerhand weer fit aan het raken en ik zeg altijd maar zo…laat die ballen maar knallen… :) In de zaal ziet het er allemaal best ok uit…ballen draaien als een tierelier…maar goed…nu nog naar buiten, eens kijken wat ze dan doen…ik hoop veel…anders worden het 4 zware weken :)
We hebben overigens ons 1e buiten training erop zitten…denk 2 weken geleden…toen scheen het zonnetje lekker…Ik had het net met het vriendje van mijn zussie over de training gehad, hij vroeg of we binnen of buiten trainden? Dus ik “gewoon lekker binnen, is toch veel te koud buiten” Jammer joh…diezelfde dag gingen we dus naar buiten…wow…brrr…koud…of ik kreeg het meer koud van de meiden die stil stonden op het veld…het was net 1 grote smurfen familie…iedereen zag er nogal blauw en verkleumd uit…yesss…lang leve het pitchen…ik was lekker heel de training in de weer en kon gewoon in mijn t-shirtje en korte broek mijn ding doen…totdat ik ook ff stil had gestaan…toen had ik het toch wel frisjes…wauw…!!!!
Nou…wat hebben we verder nog meegemaakt??? Niet zoveel hoor…gewoon ons traininkies gepakt…zijn nog een weekendje in Zeist geweest…veel getraind…veel geluisterd, lekkere massage gehad…en veel gelachen natuurlijk…Idols gekeken met een grote groep bij ons op de kamer…super gezellig allemaal…
Lig in Amerika overigens weer lekker met Debby #33 op de kamer en in Hawaii komt Chantal #23 erbij…superrrrrrr gezellig…heb er zin in…

Tjah…dit was het wel zo’n beetje!!!! Nu zit ik dus al een uur naar mijn spullen te staren…ik weet toch niet hoe ik alles mee moet gaan krijgen…Normaal gesproken heb ik voor 2 weken GEWOON 2 tassen mee…en nu moet ik voor 4 weken dus alles in 1 tas zien te krijgen…hahah…laat me niet lachen zeg…dat gaat me natuurlijk gewoon lukken :| want tjah…als het moet…dan moet het heh…
Oh en nog zo iets…we krijgen in Amerika (als het goed is) allemaal nieuwe spullen, geen idee wat allemaal…maar we moeten dus ook alles in 1 tas mee terug nemen :| HOE DAN????????? Ik denk…dat ik een cursus inpakken moet gaan volgen…want ik kan het gewoon niet zo goed…ben gewoon altijd bang dat ik iets te weinig meeneem…en natuurlijk kun je daar wassen etc…maar toch…
Nou jah…maar ik vertel je…het gaat me lukken…echt waar mensen…echt waar…(of misschien ook niet :( aaarghhh!!!!)

Ok, ik ga ff verder…anders lig ik er om 4u nog niet in…!!!! Wens me succes :)
Ik zal jullie via deze weg weer op de hoogte gaan houden…oh…en we hebben een nieuwe website http://www.dutchsoftballteam.com/ ziet er echt netjes uit…Marco Stoovelaar zal hier ook alles bijhouden, dus als je iets te weten wil komen…dan kun je hier altijd ff een kijkje nemen…!!!!!

Buhbye…

  • 12 Februari 2008 - 22:22

    Skonezussie:

    ik heb er zin in an...ALOHAAAAA here we come!! x

  • 12 Februari 2008 - 22:23

    Kossie:

    niet aan m'n nikes zitten he!:-D

  • 13 Februari 2008 - 00:00

    Zwembadhitter:

    Hey Becka,

    Nou ik wil je toch nog een fijne trip wensen & enjoy je maandje GONE!!!

    HIGH FIVEEEEEEEEE

  • 13 Februari 2008 - 15:42

    Elske:

    hey meis, altijd lange verhalen he. nou ik wil je heel veel success wensen de komende weken. ik hoop dat je een leuke tijd hebt. enne niet te koud worden lol.
    trouwens wist je al dat ik ga trouwen? ik wist niet of dat al through the grapevine door gekomen was.
    nou meis ik spreek je snel weer
    love E

  • 13 Februari 2008 - 16:07

    Joyce:

    1. Het is dat er smiley's in jouw verhaal zitten anders had het echt veel te lang geweest.
    2. Als je wat vergeet kan je het ook gewoon nieuw kopen, no worries. Oh alleen wel je softball spullen zeker inpakken.
    3. Met al dat eten dat jij altijd meeneemt, heb je op de terugweg hopelijk gewoon ruimte om je nieuwe zooi in te stoppen.
    4. Je hebt altijd nog je handbagage. Dan kan je een van die irritante mensen zijn die een hele koffer in een van die overhead dingen probeert te proppen en dan ondertussen iemand anders zijn/haar breekbare spullen plet..
    5. Worst comes to worst, je kan altijd een doos naar huis sturen..
    6. Ik geloof dat ik m'n doel om irritant te zijn wel heb bereikt dus ik ga maar weer verder met film kijken :-D

    Oh ja, heel veel succes en plezier toegewenst!!! Hoewel ik zeker weet dat dat wel gaat lukken!

  • 14 Februari 2008 - 13:49

    Moto:

    Nou 27 dagen en dan ben je weer thuis...

  • 14 Februari 2008 - 14:47

    Mar:

    Het is nu alweer genieten van je heerlijke verhalen!
    Jij ook lekker genieten daar.

    Kussss

  • 15 Februari 2008 - 10:04

    Mam Soumeru:

    Haha, en het is je gelukt om er onder te blijven 19.3 netjes meis. Als het moet kan er veel. HIHI. De site van jullie ziet er supper uit, lekker updated, leuk hoor.
    We gaan hier met smart wachten op je geweldige verslagen, verheugen ons erop.
    Veel succes en plezier ook een beetje, is ook errrrrg belangrijk, maar gaat lukken met jullie.
    Dikke kus voor jullie en veel groeten van een 5 graden Oldenzaal.
    Love You XXXXXXX

  • 15 Februari 2008 - 11:22

    Opper Yup:

    Hi yuppie,

    Als het goed is zit je nu in SF na een vreselijk lange reis... en je had maar 19,3 kilo in je koffer... ik heb de radio gebeld hoor, ze zijn Trots op je.
    Laat je me nog weten op welke kamer je te vinden bent, zodat ik je kan faxen e.d.

    Wacht met smart op je volgende verhalen en foto's

    Love you

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rebecca

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 129748

Voorgaande reizen:

08 December 2012 - 02 Januari 2013

Holiday!

29 Februari 2012 - 21 Maart 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: