Dag ik weet het niet... - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu Dag ik weet het niet... - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu

Dag ik weet het niet...

Door: Becky Boop

Blijf op de hoogte en volg Rebecca

21 Februari 2008 | Verenigde Staten, San Francisco

Nou...daar ben ik weer ff...geen idee op welke dag we nu zitten...ik weet alleen dat het regent en we vandaag voor 2 dagen weg gaan...

Toen we dus van de week krachttraining hadden...zagen we iets in een boom daaro...bleken er daar dus mensen in te wonen...ze hadden hele tenten gemaakt in die bomen...met allemaal kabels er in etc. hierlangs gleden ze van de ene boom naar de andere...heel apart om te zien...we zagen dus later op het nieuws dat die mensen daar zaten omdat ze die bomen daaro willen kappen en ze wonen er dus zodat het niet gebeurt...maar ze zijn er dus uitgehaald (die mensen) omdat ze al hun rommel gewoon uit de boom lieten vallen en het was er gewoon een beetje een zooitje...

Van de week moesten we eigenlijk trainen maar het regende echt pijpestelen dus hadden we alleen conditie training...(volgens mij was dit op maandag of dinsdag) heb nu nog spierpijn...mijn billetjes...oh mannnn....auww...hahaha...helemaal niet grappig...ik loop super lomp nu hahaha....maar goed...die conditietraining was met allerlei kracht/sprong vormen etc. wow...en regenen...heerlijk...

Gister hadden we weer krachttraining en daarna softball training...we zijn van 08.30uur tot 14.00uu bezig geweest...toen was ik er wel ff klaar mee hoor...loop nu nog beroerder...wauw...hahahah...maar goed...heb wel lekker getraind, de dag begon met heeeel veel regen dus we waren blij dat we binnen krachtraining hadden...en werd nog veel gelukkiger toen de football mannen er ook nog waren...hahaha...Deb en ik stonden vooraan hoor...nooit zijn we haantje de voorste maar nu moesten we toch wel ff checken wat er allemaal rond liep hihihihie!!! Toen we klaar waren met de krachttraining liepen we naar het veld en klaarde het al een beetje op...toen we onze schoentjes aan hadden ging de zon schijnen en dat heeft ie verder de hele dag (gelukkig) gedaan!!! Heb gister veel op slagvrouwen gegooid...was wel lekker aangezien we nog maar 1 wedstrijd hebben gespeeld en ik toen niet heb gegooid dus was wel weer ff lekker om op de plaat te staan etc....blijft toch MIJN cirkel...maar goed..na weet ik veel hoe lang op dat veld te zijn geweest was ik er toch wel helemaal klaar mee...het is dat we daarna naar de mall gingen :) anders was ik gaan liggen en niet meer wakker geworden de eerste paar uur :) mall was niet heel bijzonder...heb dan ook niet bijzonder veel gekocht...
Heb wel een laptoppie gekocht...eersgister zijn Naat en ik op zoek gegaan naar een laptop...niet echt iets kunnen vinden of (werd ons verteld) ze waren uitverkocht...ik balen natuurlijk want ik wilde gewoon heel graag een nieuwe laptop...dus wij gister nog ff snel na het eten naar 1 van die winkels en toen hadden ze hem ineens wel weer...dus ik helemaal gelukkig natuurlijk...dus nu zit ik lekker op mijn eigen kamertje te tikken op mijn eigen laptop...YEAHH BABYYYYY...hahahaha...

Vandaag vertrekken we naar uhmmm...UC Davis (of zoiets) daar gaan we meedoen aan een toernooi (is een uurtje hier vandaan) we spelen geloof ik iets van 4 wedstrijden of zo...ik ben nog niet echt op de hoogte eigenlijk...maar goed...we gaan zo lunchen en daarna gaan we weg...moet nog ff mijn tas inpakken want we verblijven daar 2 dagen/nachten...helemaal geen zin om mijn tas weer te gaan pakken...maar goed...moet maar...scheelt dat we precies op een blaadje krijgen wat we wel en niet mee moeten...dat is wat makkelijker pakken voor mij :) ik ben er toch gewoon echt geen held in...hahahah...nou goed...verder niet veel mee gemaakt...we trainen wat...we slapen wat...we eten wat...we winkelen (meer dan dat we trainen volgens mij hahaha...nee hoor...na 5uur op zo’n veld moet je gewoon wat afleiding hebben toch?? Hahahah) en we chillen wat...lekker dus..maar ben blij als we op Hawaii zitten want vind het hier maar regenachtig en koud...(maar misschien heb ik het nu gewoon koud omdat de airco aanstaat...die ga ik maar eens ff uitzetten)

Sleep tight...
Buhbye...

  • 21 Februari 2008 - 22:51

    Yuppie Moto:

    Nog 20 dagen...

    Nou, wat een leventje daaro. Ruilen? Mis jou! Ditte tus

  • 21 Februari 2008 - 23:31

    Mar:

    Ik dacht al....wat is er toch zo bijzonder aan dit verhaal...
    Maar het is natuurlijk op je eigen helemaal gloednieuwe fantastische laptop getikt!!! Jippie voor jou!

    Kus

  • 22 Februari 2008 - 10:06

    Mam Soumeru:

    Toch gelukt met de laptop. hoop dat je geen problemen krijgt met invoeren, best eng, maar dat ben ik weer HIHI. Was gisteren online en gewoon nie reageren he, muts, waarschijnlijk aan het pakken. Wij hebben hier voor de afwisseling buikgriep, fijn land o nie. Maar verder alles oke. Wat zullen jullie allemaal gespierd terug komen , nog nooit zoveel krachttraining gehad volgens mij. Je wordt nog meer een Soumeru Power HAHA. Lekker genieten van de dingen die komen gaan. Tot je volgende verhaal!
    Kussies voor mijn allerliefste jongste dochter en groeten aan de meiden and staff.
    XXXXXXXXX Moeders.

  • 22 Februari 2008 - 10:21

    Mam Soumeru:

    P.S. Judith gefeliciteerd met de geboorte van je nichtje. Kun je mooi elke mall afstruinen naar kleertjes. HAHA.

  • 22 Februari 2008 - 11:12

    Mam Soumeru:

    P.S. Judith gefeliciteerd met de geboorte van je nichtje. Kun je mooi elke mall afstruinen naar kleertjes. HAHA.

  • 23 Februari 2008 - 00:58

    Venker:

    kamer 314 in de tjilmoot!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rebecca

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 91
Totaal aantal bezoekers 129476

Voorgaande reizen:

08 December 2012 - 02 Januari 2013

Holiday!

29 Februari 2012 - 21 Maart 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: