Dag uhmmm... - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu Dag uhmmm... - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu

Dag uhmmm...

Door: Becky Boop

Blijf op de hoogte en volg Rebecca

23 Februari 2008 | Verenigde Staten, San Francisco

Jaaaah daar is ze weer hoor...weer niet veel meegemaakt maar ik tik gewoon weer een end raak voor een knaak...
We zitten nu in Davis...geen idee waar het is...het is hier regenachtig, koud, plat en ze hebben koeien, it´s just like home :)

Vandaag 2 wedstrijden gespeeld, 6-1 en 6-3 geloof ik...waren we ok wedstrijden...er wordt goed en hard geslagen en verdedigend ziet het er eigenlijk ook wel netjes uit...het was een heeeeele lange ochtend...we moesten om 6.45u ontbijten (nou...rond die tijd krijg ik echt niets naar binnen hoor) en om 7.15u gingen we weg...om 9u was de eerste wedstrijd...nou...ik was mijn knuppeltje rond aan het zwaaien...of eigenlijk...de knuppel was mij een beetje rond aan het zwaaien...was echt nog niet helemaal wakker en die knuppel ging er mooi met mij vandoor...de 1e wedstrijd stond ik in relieve...het was niet nodig want de Kristi en Dagmar hielden het helemaal dicht en de 2e wedstrijd startte ‘zij die niet genoemd wil worden’ en gooide een puike wedstrijd, Anouk nam het in de 7e inning over en deed het ook goed...dus ik heb nog steeds niet gegooid :( jammer...maar goed...ik krijg mijn kans nog wel...Coach Wells maakte een grappie ‘zeg als je toch niet gaat gooien dan betalen we je eten ook nie meer’ hahah...nou jah zeg...ook niet lief...hahahaha...Maar goed...om 11.30u speelden we dus de 2e wedstrijd en tjah als je dan zo’n hele ochtend niet zoveel hebt gedaan dan wordt je een beetje flauw en ga je gekke dingen zeggen...zo maakte Dagmar een opmerking...we speelden tegen een team met blauwe pakkies, ze droegen slobs (voor de niet kenners, dit waren vroeger sok-ophouders die de honkballers back in the day droegen, nu worden ze zo nu en dan nog gedragen door een paar teams maar echt veel zie je het niet meer) maar goed...dus Dagmar zegt na een paar innings ‘hey hey...dat team heeft van die dingen, van die losse streepjes op hun sokken’ hahaha...de mensen die Dagmar kennen, weten dat ze dat op zo’n manier kan zeggen dat iedereen gevouwen ligt...hahaha...maar goed...je had er bij moeten zijn denk ik...hahaha...
De dag begon trouwens een beetje regnachtig en eindigde lekker zonnig...GELUKKIG...want toen ik vanmorgen veel te vroeg uit mijn nest moest en het ijskoud had...wilde ik toch echt ff naar huis...had slecht geslapen, hotel is een beetje smoezelig en stoffig, was er echt ff klaar mee...maar goed...

Na de wedstrijd ff Loes d’r haar geverfd en daarna lekker ff geslapen...daarna zijn we gaan eten bij Applebees...lekker hoor...had lekker mozzarella sticks en chickenfingers...mjammie...daarna ff Daan d’r haar geverd...en nu zit ik op bed en Channie ligt lekker tv te kijken...zo ff spullen inpakken en dan maar lekker slapen, morgen kunnen we lekker uitslapen, spelen om 2 en 4 uur, eens kijken of ik mag gooien :) zal toch wel?!! Daarna gelukkig weer naar ‘huis’ het hotel in Emeryville...daar zitten we dan tot woensdag of zo...en dan gaan we lekker naar HAWAIIIIIIIIII hihihihi...mooie dingen...

Nou, ik ga ff mijn spullen pakken en dan lekker ff slapen of zo...ben een beetje moe...

Have a good one....
Buhbye..

  • 23 Februari 2008 - 06:57

    Mama Soumeru.:

    Goede moggel, nou ik kon nie meer slapen, dus gauw maar ff kijken naar de laatste nieuwtjes.
    Vandaag weer wedstrijden, hoop dat je dan ook een keer aan de bak mag Bec, maar dat gaat nog wel gebeuren. Is toch wel lekker om het ff voor het echie te doen o nie.
    Verder hier alles oke ook nat, ongeveer 11 graden.
    Succes vandaag en tot gauwos.
    XXX Mams.

  • 23 Februari 2008 - 18:30

    Trudy:

    Hi Becky.
    We zullen duimen voor je, want nu moet toch eindelijk die pitcher, die op de automatische piloot de tickets voor de Spelen binnen haalde een keer de baas mogen zijn van die cirkel. Voor ons sta je bovenaan het rijtje. Laat ze maar eens zien hoe die ballen kunnen draaien.
    Heel veel succes vandaag!
    Groetjes vanuit down south in the Netherlands Trudy en Roy Connor.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rebecca

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 129719

Voorgaande reizen:

08 December 2012 - 02 Januari 2013

Holiday!

29 Februari 2012 - 21 Maart 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: